We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love Braun clocks. They are always very accurate, especially for battery powered devices. This particular digital clock, is unfortunately very very dim. I had hoped to put it in my living room next... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I’m disappointed with this product. The clock arrived without instructions, so I had to search for help online. Even after resetting it ten times, it keeps blinking. I am not using the alarm. I bought... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bought it to replace a 15 year old Braun that had been perfect until falling on a hard surface. Very dissapointed as the new one gains at least 30 minutes a day and there doesn't seem to be any way t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the clean design and the grey colourway, it fits perfectly with our room’s colour scheme. The gentle light is really useful at night, and the alarm is clear without being harsh. Best of all, the... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Horlogemaker
  2. Horlogefabrikant
  3. Horlogerie

Over Braun-Clocks - US

Geschreven door het bedrijf

Over the last six decades, design has become a core pillar of the Braun brand. The values of quality, functionality, clarity, longevity and timelessness have been integrated into an enduring design philosophy. Braun users identify with these values; for them, Braun watches, Braun clocks, and Braun calculators are long-term companions. In an age of prosperity and saturation, the benefit of fewer, better products has become self-evident.

As Braun sets out to create desirable, innovative products, their gaze looks forward into the future, whilst the design principles they use to achieve consistency, simplicity and clarity are firmly rooted in the brand’s unique design legacy.

Through the productions processes in the Prestige collection, where the BN0095 has been crafted from a single block of stainless steel, to the use of materials for the Full Ceramic Watch, innovation remains a central focus on the Braun brand.

There are few better examples of these enduring design principles than Braun timepieces. These watches, clocks, and calculators have been created as collections of engaging simplicity, where less becomes so much more.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

207 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Braun clocks are wonderful

Braun clocks are wonderful: understated yet attractive modern design, practical and reliable. I only wish they were a bit more affordable. Service and speed of delivery is excellent and the website is great.

27 april 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The clock stopped working after a few…

The clock stopped working after a few weeks. It would reset the time and temp randomly. I returned it to you at least 6 weeks ago and have never heard a response or gotten a replacement. Please advise.

1 april 2022
Logo Braun-Clocks - US

Antwoord van Braun-Clocks - US

Many thanks for your feedback and apologies for this inconvenience.
Having checked with our Service Dept, we received your clock on 16/03/22 and it is with our engineer for inspection.
I've passed your comments to our technical support team who will soon contact you with further update.
Our sincere apologies for this inconvenience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

BNO106

Great price and fast shipping for my watch. My bno106 watch is well made and the price was great(bought one for my son too). Met all my needs for a watch. Very easy to read!

24 maart 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful design.

Received well packaged. Love the charging alarm clock, beautifully made. The wall clock was smaller and cheaper made than expected, but still a beautiful design. Why doesn’t US carry these products? Seems like they’d sell well here, except we only get the razors and such.

8 maart 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Watch arrived broken, hassle with return shipping

I was very much looking forward to wearing this beautiful watch. But unfortunately, Braun is not set up to adequately serve customers overseas. If you are located outside the UK, I would not recommend purchasing from them online.

The watch arrived requiring a repair and it turns out Braun does not provide return shipping labels. Instead, they require you to mail the watch back yourself and cover only up to $15 of that shipment, which costs well over $100. The customer service representative was adamant that it shouldn't cost that much, but that's how much it costs. For such an expensive product, if they are going to send a broken product, they should provide a return mailing label.

The watch also required an adjustment of the band, for which the company recommended the same costly mailing procedure. It would have been much easier for them to include instructions for how to do it myself. To save myself the hassle, I took it to a local repair shop and paid out of pocket.

All in all, I'm surprised by the poor level of customer service from such a well known company and regret buying this watch in the first place.

4 maart 2022
Logo Braun-Clocks - US

Antwoord van Braun-Clocks - US

Many thanks for your feedback and sorry to hear that you are experiencing some technical issue with your watch. I've forwarded your comments to our technical team who will soon contact you to resolve this matter.
Once again apologies for this inconvenience.
Kind Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I Cannot Review an Item I Still Have Not Received!

I cannot tell you about the clock as I have not yet received it! When I wrote to inquire earlier this week, the only response received from Braun was that the USPS had not yet updated the delivery information. I am not at all happy with the time it is taking to receive the clock, nor the failure of Braun to contact the shipping partner directly and provide me with updated delivery information. If the package is not received by the end of the week, I will be canceling it!

23 februari 2022
Logo Braun-Clocks - US

Antwoord van Braun-Clocks - US

Many thanks for your feedback and very sorry to hear that you are still awaiting delivery of your order. I've liaised with our customer service team and also contacted Royal Mail for an update, and we were advised that the USPS have already scanned the receipt of the parcel and it is being prepared for delivery so we believe that you will soon receive delivery of your order. Usually all international postal deliveries are delivered within 7-10 working days but due to COVID restrictions and shortages of staff at custom checkpoints some deliveries are taking little longer then usual.
Should you have not received delivery by early next week please kindly email us and we will do our best to to resolve thsi for you ASAP.
Once again our sincere apologies for this inconvenience.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nice Clock

Shipping took awhile, but received - thank you.

7 februari 2022
Logo Braun-Clocks - US

Antwoord van Braun-Clocks - US

Many thanks for your feedback and apologies for this inconvenience.
Having checked the tracking details on Royal Mail website, it stated that the parcel was delivered on 07/02/22.
The order was immediately dispatched but due to shortages of workforce there are delays at customs checkpoint.
Once again apologies for this delay.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sleep easy--in style

Beautiful design, simple-to-use analog functionality, and perfect remedy for sleep disrupting LED clocks. If you're looking for distraction-free and no light alternative to your phone or LED clock, then go with a Braun travel alarm clock. Plug in a pair of rechargeable batteries and you'll be set for peaceful sleep and reliable wake up.

4 februari 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The BC21 is a brilliant alarm clock

The BC21 is the perfect minimalist alarm clock, with a very well designed user experience and quality construction. We’ve had it for a few days now, and there is nothing I would change. Delivery from the UK to the US took a few days longer than expected, but that was thanks to Royal Mail keeping the package at Heathrow for a week before putting it on an airplane.

27 januari 2022
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great Tech Support and Customer Service

Braun Technical Support did a very diligent job at helping me troubleshoot the analog clock I had purchased. There was a mechanical issue that couldn't be fixed on my end, so Braun issued me a full refund. Although I'm unable to use the alarm (which was the purpose of my purchase), I appreciate the great customer service.

21 januari 2022
Logo Braun-Clocks - US

Antwoord van Braun-Clocks - US

Many thanks for your feedback and apologies for this inconvenience. Our technical team have already replied to your email with possible resolution to correct thsi issue.
Please kindly review the troubleshooting advise provided on email to correct the issue. If the issue is still not resolved then please reply to the email and our team member will assist you further to resolve this matter.
Once again apologies for thsi inconvenience.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delivery time was too long ..

Delivery time was too long ... ordered on Dec. 8, 2021 ... delivered Jan. 3, 2022.

4 januari 2022
Logo Braun-Clocks - US

Antwoord van Braun-Clocks - US

Many thanks for your review and sorry to hear that your order took longer then usual.
Please kindly note that due to festive season and with added COVID issues International deliveries are taking slightly longer then usual.
Once again apologies for this inconvenience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Braun-Clocks - US

Antwoord van Braun-Clocks - US

Many thanks for your review and sorry to hear that you are still awaiting delivery of your order.
Having checked our record we can confirm that your order was dispatched on 17/12 and is currently with USPS and progressing for delivery.
Please kindly note that due to festive season and with added COVID issues International deliveries are taking slightly longer then usual.
Our team will email you with tracking details accordingly.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer