Us Shapshe Reviews 

200
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve tried many waist trainers and corsets from other companies and they’ve all been lacking. Shapshe’s trainers are great. It is high quality and comfortable. Its ships from over seas to the US but t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The website and ordering process were very user friendly/easy. My 3 star rating is because it’s been 7 business days since placing my order. While I received a confirmation, I have yet to hear any... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just LOVE your shop. Your styles, your fashion, your dress, your class, and most of all, your prices are fantastic and down-to-earth. I wish your store were not so far away. Thank you for being here... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨SCAM SCAM SCAM The product runs small. I asked the company for a return label to return the product. The company said you can return your product if you don’t want it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

200 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(200)

83 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the ShapeShe products

I love the ShapeShe products ! Shopping is easy and service is great ! I recommend them to all my friends !

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

We're absolutely thrilled to hear that you love our ShapeShe products and that both our shopping experience and service have met your expectations. Word-of-mouth recommendations from loyal customers like you mean the world to us — it's the highest compliment we could ever receive. We truly appreciate your trust and support, and we'll continue working hard to deserve it. Looking forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wanted to return the product

I wanted to return the product, I don't stay well, but it's complicated to have the customer service, I could respond, and they only gave me the option to return the money, but I had to spend the shipment to China or else I would keep the product and they would give me a 15% discount. It is not advisable to buy on this site, there is no good service, there is no one to solve it as other companies do. I kept the product because no option suited me.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

We are truly saddened to read about your experience, and we sincerely apologize for the frustration this process has caused you — especially during a time when you're not feeling well. Your health and satisfaction are very important to us.

We completely understand your disappointment regarding the return shipping costs. As a gesture of goodwill, and because we value you as a customer, we would like to reach out to you directly via email to discuss a more satisfactory resolution. Please allow us the opportunity to make this right — we want to earn back your trust.

We are also taking your comments about our customer service response time very seriously and are already working on improving our support channels to ensure no one feels unheard in the future.

We hope you will give us another chance. Please look out for our email, or feel free to contact us at service@shapshe.com with your order number, and we will personally handle your case.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was so easy to place the order

It was so easy to place the order

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

We're so glad to hear that! Making the ordering process seamless and hassle-free is always our goal. Thank you for your kind feedback — we truly appreciate your business and hope you love your purchase!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It Was Easy To Order With No Issues I…

It Was Easy To Order With No Issues I Pray That I Will Also Be As Happy With My Order And That It Will Do Me Good With The waist Line Shape.

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you so much for your wonderful feedback! We're truly delighted to hear that your ordering experience went smoothly and without any issues.

We completely understand your hopes for the results, and we're confident that our product will meet your expectations. Our goal is always to help you feel your best, and we truly believe it will support you in achieving the waistline shaping you're looking for.

If you have any questions once you receive your order, or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We're here for you every step of the way.

Wishing you all the best, and thank you again for choosing us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The selection is great

The selection is great. The style is a bit extreme for everything but good for many things. I’m excited to get my order. I hope it fits. It didn’t have a size chart. Many things did but my particular item didn’t.

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you so much for your thoughtful review and for your order. We truly appreciate your kind words about our selection and are thrilled that you're looking forward to receiving your item.

We completely understand how important sizing is when shopping online. Please rest assured that size charts are generally available on each product page—often located near the description or fit details. It's easy to miss, and we totally get that. If you're having any trouble locating it, just let us know your order number and the item name, and we'll be more than happy to pull the exact measurements for you right away.

We're always here to help, so please don't hesitate to reach out. We hope you love your purchase!

Warm regards,
Shapshe Customer Service Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

My shapewear came missing the breast…

My shapewear came missing the breast inserts. I wrote and asked for them to be sent to me but never heard back from you. Not a great start for new customer service. I would still like them.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you for your feedback. We apologize for the lack of response to your email.

After checking your order, we found that the shapewear you purchased does not come with breast inserts. We also did not receive your previous message in our system.

We have just sent you an email with more details – please check your inbox. Alternatively, you can reach us at service@shapshe.com for further assistance.

We appreciate your understanding.

Best regards,
Customer Support Team
Shapshe

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible! Thieves never recieved order

Horrible!! Never got my order and the customer service kept saying “when we get your order we will ship it “ when I inquired about when I’d receive my order for months providing no tracking or info on when I’d receive the order. Complete thieves and unprofessional. Do not buy here!

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

We're very sorry to hear about your experience and that we couldn't locate your order. We understand how frustrating this must be for you. Could you please provide us with more information, such as your order number or the email address used for the purchase? This will help us assist you better and resolve the issue as quickly as possible. Thank you for your patience.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Outfit was just as shown in the photo

Outfit was just as shown in the photo. Very good quality. Just wish it didn't take so long to arrive.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you for your positive feedback!
We're delighted to hear that the outfit met your expectations in terms of quality and appearance, just as shown in the photos.

We also truly appreciate your honest comment regarding the delivery time. We understand that waiting can be frustrating, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Please rest assured that we are continuously working with our shipping partners to improve delivery speeds wherever possible.

Thank you again for your understanding and support. We look forward to serving you better next time!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience has been horrible.

My experience hase been horrible.
I do not recommend purchasing from this company.
The order too unreasonably long to arrive.
The online measurements did not correspond to the actual product.
To return the product you have to send the product in registered mail at your cost. So this item that cost me 50$ would cost me 60$ to return!
The other option is to keep it an get 15% credit.
And also, keep credit, for other purchase.
I sent the item back in regular mail.
But, now they say they do not refund unless it is sent in registered mail.
I sent them the Canada post receipt and QR code, bur they say they needed it to be sent registered.
This has been theist horrible experience.
Stay away from Shapshe.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

We’re truly sorry to hear about your experience. What you’ve described is not what we want any customer to go through—especially with sizing, shipping delays, and return policies that felt unclear and unfair.

We hear your frustration, and we appreciate you bringing these issues to our attention. Your feedback will be shared with the team as we continue to improve our processes.

Thank you for being honest with us.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I feel there should be a better way to…

I feel there should be a better way to exchange items for sizing

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you for sharing your feedback. We completely understand how important it is to have a smooth and hassle-free process when exchanging items for a different size.

Please rest assured that your comment has been shared with our team as we continuously look for ways to enhance the customer experience. Ideas like yours help us evolve, and we are exploring more convenient options—such as instant exchanges or streamlined returnless resolution—for the future.

If there’s a specific issue we can help you resolve right now regarding a size exchange, please let us know. We’d be happy to assist you personally. Thank you again for helping us get better.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love my waist trainer

I absolutely love my waist trainer! I went off of the size chart and it fits perfectly.

24 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you love your waist trainer and that the size chart helped you find the perfect fit. Your satisfaction means a lot to us. Thank you for choosing our product, and please don't hesitate to reach out if you ever need any assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered an outfit on April 24th and…

I ordered an outfit on April 24th and it has not even shipped yet. I contact customer service that just continues to tell me that because it's a new style it takes a little longer. Why are you advertising product that you do not have readily in stock. I paid $90 for this jumper and nothing. I was hoping to wear it for my bday celebrations this past weekend now I'm just praying that it fits when and if I receive it.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you for sharing your experience, and I’m very sorry for the frustration this has caused. I’ve looked into your order, and I want to let you know that your outfit was actually delivered on May 25th. It appears there may have been a delay in the shipping notification or tracking update, which led to the confusion. I completely understand how disappointing it must have been to miss wearing it for your birthday celebrations. While we do sometimes note that new styles may take longer to ship, we regret that this wasn’t communicated more clearly from the start. We truly appreciate your patience and feedback, and we hope the jumper fits beautifully when you try it on. If it doesn’t, please reach out to us directly, and we’ll do our best to make it right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

I ordered three garments from this company to try on to wear under a dress for a wedding I was in the garments were sent to the wrong address by the logistics company that they chose documented that they were delivered to the wrong address when I contacted the company to request a refund because I had to go purchase these items Elsewhere for the wedding the company offered to resend the items and give me a coupon for future purchases and when I told them that this would not be necessary as I'm not a frequent customer of theirs they told me that they could only refund me either 30 or 40% of the money that I spent with them which to me is ridiculous because you're willing to resend the order again and give me a coupon versus just giving me my original form of payment back so my advice to anyone shopping with this company would be don't spend money with them that you can't afford to lose because trying to get a refund with them will leave you SOL!!!

23 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience.

We have reviewed the situation using the order number you provided. While we strive to resolve all customer concerns fairly, we understand that our proposed solution did not meet your expectations.

Your comments have been noted, and we will continue to review our internal processes to improve how similar situations are handled in the future.

We appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 2 dresses wrong size

Ordered 2 dresses wrong size. They sent a third duplicate dress ended up with 3. I submitted 2 emails requesting two exchanges & the additional return. No response to date. NOT A DO-OVER. What’s so bad about it is that the dresses are cute just too small. They lost a valuable customer. Plz spread the word.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you for sharing your feedback, and I’m very sorry to hear about the trouble you’ve experienced.

I’ve looked into our records carefully, and I want to kindly clarify that according to our system, the order associated with your email address has not been shipped out yet. We don’t show any dresses being sent to you, nor any duplicate items or exchanges requested.

Could it be possible that you’ve mistaken our store for another seller, or that this order was placed with a different company? If you have an order number or the name of the site you purchased from, that would help us better understand the situation.

Please double‑check and get back to us, as we truly want to help — but we also want to make sure you’re reaching the right place. If it turns out the order was indeed placed with us, we will investigate immediately.

Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spent$50 for a swim suit and never…

Spent$50 for a swim suit and never received it, tried contacting customer support but tracking said it was delivered but I never received the delivery and they refused to refund me so it was s complete loss. Never will I recommend this site to anyone.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you for sharing your experience, and I’m truly sorry to hear that you didn’t receive your swimsuit. I completely understand your frustration, especially after spending $50 and not being able to resolve this with our support team.

To clarify, according to our tracking records, your package was marked as delivered on April 29th. However, I sincerely regret that you haven’t received it. We take this matter seriously and are currently in contact with the shipping carrier to investigate what may have happened with the delivery.

Please allow us some time to look into this further. We want to make things right if possible. A member of our customer support team will follow up with you directly as soon as we have an update from the carrier.

Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Clothes NEVER CAME!!

I ordered my clothes on April 3,2026 today is May 18,2026 and I still have not gotten my clothing. Do not order from this vendor.

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced regarding your order. Unfortunately, we are unable to locate your order with the information provided. To assist you further, could you please provide us with more details about your order, such as the order number or the email address used for the purchase?

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this issue for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the way my shape wear panties…

I love the way my shapshe panties fits on me perfectly ! I love how it snatches my lil belly in and makes my stomach look super flat and snatched....Ladies you have to get you one its worth it. I got my panties in a size XXL for the ladies with bootylicious buns like me lol.. Thank you Shapshe you got this one all the way right !!! I immediately ordered another color once I tried the first pair on.

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you so much for your wonderful review! We're truly delighted to hear how happy you are with your Shapshe panties. It means a lot to us that you loved the fit enough to order another color right away.

Your kind words and enthusiasm truly made our day. We really appreciate you sharing your experience and recommendation with others.

Thank you again for choosing Shapshe—we look forward to you enjoying your next purchase as well!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pretty good. Above average

Pretty good.
I would like to have under each garment firm / moderate to firm . More especific. Once I saw how it was I went thru almost every item you have. In a way I’m glad have a huge idea of your inventory and can guide and help clients also. Wish way of comparing items. To choose better. But so far. Don’t know about my order or anything waiting to see Thanks

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you so much for your thoughtful feedback and for taking the time to go through almost every item in our collection. We truly appreciate your dedication to understanding our inventory—it's wonderful to hear that you're now in a great position to guide and help clients with their choices as well.

Regarding your request for firm to moderate support under each garment, that is a very helpful specification. We'll make sure to pass along your suggestion to our product team to consider adding more consistent and detailed support level indicators across all items. Your idea about having a better way to compare items is also excellent, and we'll look into how we can improve that feature for a smoother selection process.

As for your recent order, we completely understand your anticipation. Please rest assured that we are processing it, and you should receive an update shortly. If you'd like, feel free to reply with your order number, and we’ll be happy to check on the status for you right away.

Thank you again for your passion and for choosing us. We're truly lucky to have customers like you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really like the product and came…

Really like the product and came pretty quick

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you so much! We're really glad to hear that you're happy with the product and that it arrived quickly. Your support means a lot to us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products!

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Us Shapshe

Antwoord van Us Shapshe

Thank you so much! We're thrilled you love the products. Your kind words truly mean a lot to us. Hope to serve you again soon!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer