USHUD.com Reviews 

624
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up for these leads back in May and I can truly say that these are the worst leads ever. Do not bother wasting your time with this platform. Most individual didn't even know they clicked a li... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jennifer and Melissa were super nice to talk to on the phone. They took time to explain how your company works and have updated me the last few about steps that will take place to set this up.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

At first I was not interested because you are always looking for spam. My conversation with Kim was the reason I felt better on making my decision. Now that I have received more emails and have nam... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

USHUD cold called me. Normally, I probably wouldn't have answered, but Google tells me if the caller actually dialed the number - so I answered. The screener sounded professional and for whatever reas... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Reclamebureau
  2. ook in
  3. Vastgoedadviseur

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Foreclosure listings at USHUD.com allow you to search foreclosures by state to find local properties for sale. Access our free foreclosure listings now to browse nationwide HUD Homes for sale including Fannie Mae foreclosures, bank REO properties & more.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

624 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(624)

180 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you! We’re excited to have you on board and look forward to a great partnership. We appreciate you choosing us and can’t wait to see what we can accomplish together!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Timely interaction with staff with…

Timely interaction with staff with their onboarding. Reasonably priced and professional .

14 augustus 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for the great feedback! We’re glad you had a positive onboarding experience and found our team responsive and professional. We truly appreciate your business and look forward to continuing to work with you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charging your account for something I…

Charging your account for something I did not order is called unauthorized billing, cramming, or deceptive/fraudulent charges. THIS PRODUCT IS TRASH, AND I ASKED FOR A REFUND; INSTEAD, YOU KEEP BILLING ME! I RATE YOU MINUS 10, AND I WILL ADD THIS DECEPTIVE TREATMENT TO EVERY SITE ALLOWED!

23 april 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

We’re sorry to hear about your frustration, especially regarding the billing concerns you’ve described. We take concerns about unexpected charges very seriously and would like the opportunity to review your account and understand exactly what occurred. Please contact our customer service team directly so we can investigate the charges and work toward a resolution. We appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everyone was so kind to me!

Everyone was so kind to me! They explained everything very well and made the process super easy.

12 augustus 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you so much for the kind words! We’re glad our team was able to make the process simple and easy to understand. We truly appreciate you taking the time to share your experience!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Welcomed me aboard

Welcomed me aboard! Answered all my questions

5 augustus 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for the review! We’re happy to have you as part of USHUD and glad our team made you feel welcome and answered all your questions. We look forward to working with you and helping you make the most of your USHUD membership!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is 100% a Fraud and makes…

This company is 100% a Fraud and makes promises of providing 10 to 15 leads/mo that were different than the past. Unfortunately, just a few very unqualified people seeking help were provided which is what they said was prescreened out upon my re-association with this company. I had a horrible experience with this company before and it hasn't changed. Adding to this, a customer service rep named confirmed to me that all my memberships were cancelled and I would not be charged any additional fee. I have it in an email from her. Today, My card was charged another $269.00 for some platinum membership fee they said was free with their service, and I was charged this fee out of nowhere with no prior disclosure at all.

Stay away from this company if you value your money, they are a FRAUD and I will report their practices to the BBB as well.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that we did not meet your expectations.

We take concerns like yours seriously, particularly regarding lead quality, billing, and cancellations. While we can't discuss the details of an individual account in a public forum, we would welcome the opportunity to review everything with you, including the leads you received, your cancellation request, and the charge you referenced.

If you were told your account was fully canceled and should not have been billed again, we certainly want to investigate that. We encourage you to contact our Member Services team or email us directly with your account information so we can review the communication history and determine whether an error occurred.

Our goal has always been to help real estate professionals grow their business, and we recognize that doesn't happen unless we provide both quality service and responsive support. We appreciate the opportunity to review your concerns and work toward a fair resolution.

We hope you'll allow us the chance to make this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication was prompt and helpful.

Communication was prompt and helpful.

16 juli 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for your kind words! We're glad to hear our team was prompt and helpful. Providing responsive communication and supporting our clients every step of the way is something we take pride in. We truly appreciate your feedback and look forward to continuing to help you succeed!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Too soon to tell

Too soon to tell . A lot of talk, the proof is in the pudding.

22 juli 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for your honest feedback.

We completely understand your perspective, and we agree—the real value comes from results, not promises. We appreciate you giving us the opportunity to earn your trust, and our team is committed to supporting you every step of the way. If there's ever anything we can do to help you maximize the program, please don't hesitate to reach out. We look forward to proving ourselves.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The communication has been awesome this…

The communication has been awesome this far. I look forward to working with the complete staff! Great teamwork!

20 juli 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you've had a great experience with our team so far. We believe great communication is the foundation of a successful partnership, and we're excited to continue supporting you every step of the way. Welcome aboard—we look forward to helping you achieve great results!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Everything was just fine until...

Everything was just fine until...
With no prior notice or explanation, I was emailed a contract to sign which would have signed me up for an additional 90 days that I would not be able to cancel. There was no clear details included about how much I would be charged. I have not even received my first lead and they are already pushing more 90 more days with the offer of a website. Feels really slimy.

16 juli 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that this was your first impression of our program.

The agreement you received was for an optional website offer and was not intended to automatically extend your current membership or require you to continue beyond your existing term without your consent. We understand how receiving that request before you've received your first lead could feel confusing, and we appreciate you pointing that out.

Our goal is to provide additional tools that can help members convert leads more effectively, but participation in those programs is entirely optional. We will review how and when these offers are presented so they're introduced at a more appropriate point in the customer experience and with clearer pricing and terms.

If you're still a member, we'd welcome the opportunity to review your account with you, answer any questions, and ensure you're getting the most from your membership.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed and Frustrated

I enrolled in the USHUD Cooperative after being told I could expect 15–18 quality leads per month in my market. Over more than three months, I received only seven leads, many of which were either unqualified, seeking services unrelated to real estate, or confused about why I was contacting them. I raised my concerns with management, gave the program additional time after my account was extended, and unfortunately saw no improvement. My experience did not match what was represented during the sales process, and I was disappointed with both the lead volume and overall quality.

6 april 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that the program did not meet your expectations. Our goal has always been to connect our members with genuine homebuyers and sellers, and we understand how frustrating it can be when lead volume or quality falls short of what you were hoping for.

We appreciate that you gave the program additional time and worked with our team to try to improve your results. While many of our members achieve success with the Cooperative, we also recognize that every market, response strategy, and timing can produce different outcomes.

We would welcome the opportunity to review your account, the leads you received, and discuss ways we may be able to help. Please contact our Member Success team directly so we can take a closer look at your specific situation. We genuinely value your feedback, as it helps us continue improving our products and services for all of our members. We wish you nothing but success in your real estate business.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just started and so far it has been a…

Just started and so far it has been a smooth onboarding and the structure and professionalism in everyone and the system and set up. Looking forward to much success.

2 juli 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear your onboarding experience has been smooth and that you've noticed the professionalism of our team and systems. We work hard to make getting started as seamless as possible so our members can focus on growing their business. Welcome to USHUD—we're excited to be part of your journey and look forward to celebrating your success in the months ahead!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jennifer was super helpful and…

Jennifer was super helpful and mentioned tips to make my experience exceptional!

9 juli 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for your wonderful review! We're so glad to hear Jennifer was able to help and share valuable tips to set you up for success. She genuinely cares about making every member's experience exceptional, and we're thrilled that came through. We appreciate you choosing USHUD and look forward to being part of your success!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This has been a complete waste of time…

This has been a complete waste of time & money.

16 februari 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience hasn't been what you expected. We understand how disappointing it is when you're not seeing the results you were hoping for. Our goal is to provide not only lead opportunities but also the support and coaching to help our members succeed. We'd appreciate the opportunity to review your account, discuss your experience, and see if there are ways we can improve your results. Please reach out to our Member Success team—we're committed to helping our members get the most value from their investment.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I enjoyed talking with Jennifer

I enjoyed talking with Jennifer, she is very helpful and kind.

8 juli 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for taking the time to share your experience! We're so glad to hear Jennifer made such a positive impression. She truly cares about helping our members succeed, and your kind words mean a lot. We'll be sure to pass along your compliments to her. Thank you for choosing USHUD, and we look forward to continuing to support your success!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I think this lead company will actually…

I think this lead company will actually provide leads I can work! I am very hopeful about this partnership and look forward to getting started.
Shelly Colwell

7 juli 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you, Shelly! We're excited to have you as part of the USHUD family and truly appreciate your confidence in us. Our goal is not only to provide quality lead opportunities but also to support you every step of the way with coaching, follow-up strategies, and resources to help you maximize your results. We look forward to celebrating your first closing—and many more to come. Welcome aboard!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After a couple months of being signed…

After a couple months of being signed you with USHUD to receive leads, I have to say it’s not worth the investment. I’ve only received 2 leads and they were both bad. Neither one was a credible lead. Waste of money.

5 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for your honest feedback. We're sorry to hear your experience hasn't met your expectations. We understand how frustrating it is when the first leads don't turn into opportunities. While no lead generation service can guarantee that every lead will be a fit, our goal is to provide qualified opportunities and ongoing coaching to help our members convert them. We'd love the opportunity to review your account, take a closer look at the leads you received, and see if there are ways we can improve your results moving forward. Please reach out to our Member Success team—we're committed to helping our members get the most value from their investment.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

USHUD cold called me

USHUD cold called me. Normally, I probably wouldn't have answered, but Google tells me if the caller actually dialed the number - so I answered. The screener sounded professional and for whatever reason, I agreed to speak to the account rep. After she explained the process, the offer sounded reasonable. I was honest, I've been burned on this type of referral program before and it remains to be seen if this will be different. That said, I've been impressed thus far with their follow-through so we shall see. I did receive a referral right away, but we haven't connected as of yet.

30 juni 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for giving us a chance and for sharing such an honest review. We completely understand your hesitation—many of our members have had disappointing experiences with referral services before. That's exactly why we focus not only on generating leads, but also on providing ongoing support to help our members maximize their opportunities. We're glad you've been impressed with our follow-through so far, and we're excited to be part of your business. We look forward to hearing about your success with that first referral and appreciate you putting your trust in us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everyone is so informative and very…

Everyone is so informative and very professional all my questions get answered.

30 juni 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that our team has been informative and professional, and that we've been able to answer all of your questions. We believe that great communication and support are just as important as the service we provide. We truly appreciate your feedback and look forward to continuing to help you achieve your real estate goals!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

long exposure time to validate…

long exposure time to validate usefulness at not a terrible price.

25 juni 2026
Logo USHUD.com

Antwoord van USHUD.com

Thank you for your feedback! We appreciate you recognizing the value of having an extended period of time to evaluate the service. Real estate leads often require consistent follow-up over weeks or even months, and we're glad our program gives you the opportunity to fully assess its value at a reasonable investment.

As you continue working your leads, remember that our Member Services team is here to help with best practices, follow-up strategies, and any questions you may have. We look forward to helping you maximize your results and wish you continued success!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer