Vahdam Teas Reviews 

109
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Well I am enjoying my coffee. It is difficult to tell what improvements I am getting. It is early days. I did have a period of time when I ran out of the coffee so that would make a difference. I o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this coffee it tastes so good like normal coffee even better, I see different when I take it my tummy reduce and I feel lighter. Because you asked if there’s any improvement I think the com... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing coffee! I’m a subscriber. Makes me calmer, no bloating as I used to get after my ordinary first morning coffee. Also having a long term condition for which I take strong painkillers, cutting... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a coffee-lover so I love this coffee. I find that i am able to concentrate and be more productive at work when i have taken it. Most people are asking when have i started being the last p... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Eten, drinken en tabak

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Vahdam Teas Online | India's Largest Collection of Loose Leaf Teas | Darjeeling Tea, Assam Tea, Chai Tea, Oolong Tea, White Tea | Direct from Source in India


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

109 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(109)

96 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best chai out!

The Chai tea we chose is fabulous - the best chai this side of India. All the ingredients required - just close your eyes and you could be there......

Great service too - swift delivery!

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely incredible

Absolutely incredible, the energy i received after taking is amazing. Since I finished my Radiotherapy, I have been tried always but drinking VAHDAM COFFEE. I have more energy. It was just like the seller described and advertised. I am happy to buy it. Thank you.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stellar, as always.

I don’t even need to wait to leave a review for this tea, because I’m a regular and it’s ALWAYS fresh and satisfactory. I wouldn’t go anywhere else for my favourite blends of Vahdam tea’s. I have my friend to thank for recommending me try these, otherwise I’d never have known where to look. I in turn, always recommend it to my friends looking for new tea’s to try. Very prompt delivery service also.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not fully delivered and no proper support

I placed an order on 18th March 2026 for three bags of coffee and was charged approximately £50. However, I only received one bag and the rest of the order has not been delivered.

I contacted customer service multiple times but only received generic holding responses with no clear update, no confirmation of the missing items, and no resolution.

Due to the lack of support, I have had to escalate this matter through my bank in order to recover the money for the items I did not receive.

Very disappointing experience. Until this is resolved, I cannot recommend this company.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vahdam Teas

Antwoord van Vahdam Teas

Dear Bei,
We're truly sorry to hear about your experience. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We'd greatly appreciate one more opportunity to review your case and make things right. Kindly reach out to us at help@vahdam.com with your order details, and we will surely investigate the matter and assist you with the best possible resolution.
We value your trust and hope to have the chance to restore your confidence in us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are such a scam!

They are such a scam!! I never asked for a subscription never asked for it to be ordered to my house. They take your money, then make it hard for you to get in touch with them to get a refund. I’m so sick and tired of these independent people putting stuff on the website and then taking your money your hard earned money without your consent.!!’
It should be a way to sue them and shut them down totally!! Nnnn

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vahdam Teas

Antwoord van Vahdam Teas

Dear Devra, we are very sorry to hear this. Subscriptions are only activated when explicitly opted into, but we take your concern seriously. Please write to us at help@vahdam.com and we will immediately get this checked and resolved for you. We apologize for the frustration caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t ever buy it

Don’t ever buy it. It’s a totally waste of money. If you buy once they gonna keep on taking money from your account by putting you on subscription. Customer service is zero. Doesn’t matter how many emails you do , you no gonna get response from them. So it’s better not to try it.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vahdam Teas

Antwoord van Vahdam Teas

Dear R K, we are sorry for this distressing experience. We never want our customers to feel trapped or ignored. Please contact us at help@vahdam.com with your order details and we will get this checked immediately and review your account for any refund due. We appreciate you taking the time to share this feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

shipping issues and no customer service

SCAM!! SCAM!! SCAM!!
There's no way of contacting the vadham team unless through their email, to which they never respond to. The contact number that they have listed on their website is completely invalid and not a real number.
I started their subscription, which started off fine for the first delivery. Although, this second delivery has gone awful. The system was very prompt in charging me but not very much so with shipping the product. They charged me on the 11th and took them around 4 days to send me an email stating that they had shipped the parcel. When I went to royal mail to track this parcel, they simply can't track it, which is very odd. I can't even contact Vadham about this cause they never answer.
I'm having to dispute charges just to get my money back from them.
Never shopping here again.

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vahdam Teas

Antwoord van Vahdam Teas

Dear Annie, we're truly sorry to hear about your experience. This is certainly not the service we aim to provide. Please reach out to us at help@vahdam.com with your subscription details, and our team will promptly investigate the issue and arrange the best resolution, whether that's locating your parcel, a replacement, or a refund. We look forward to making this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A bad experience with thus company...

A bad experience with thus company.... I didn't receive my delivery an d you don't any any number to contact them... And I can't even get my money back from them...

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vahdam Teas

Antwoord van Vahdam Teas

Dear Laura, we are very sorry you did not receive your order and struggled to reach us. Please send your order details to help@vahdam.com and our team will prioritise resolving this. We apologize for the poor experience and will work to improve our customer support accessibility.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Looks nice, but...

Ordered product, they say it was shipped promptly, and they say it arrived in good time. I checked on it and there is a picture of the mailroom... but no package. Well, at least I lost less money than some of the others here.

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vahdam Teas

Antwoord van Vahdam Teas

Dear Valued customer,
We're truly sorry to hear that your package has not been received despite being marked as delivered. Please contact us at help@vahdam.com with your order number, and our team will promptly investigate the matter with the courier and ensure an appropriate resolution.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer