Slechte ervaring mee gehad onvriendelijk personeel!
Slechte ervaring mee gehad en onvriendelijk personeel.
Raad niemand aan om iets bij dit bedrijf te kopen en betalen is een snelle optie voor hun maar een probleem oplossen niet!!
Komen hun beloftes ook niet na..

