Onprofessionele geldwolven
De advocaat was bevooroordeeld vanaf het eerst contact. Daarnaast hadden ze vanaf het begin niet de intentie om te helpen. Toch hebben zij de zaak aangenomen. Zij hebben geld gevraagd zogenaamd vanwege het inlezen. Vervolgens hebben ze nadat ze het geld hebben ontvangen hebben ze aangegeven niks voor ons te kunnen betekenen. Zo ga je als zogenaamde professioneel persoon niet met mensen die zich op dat moment toch al in een kwetsbare positie bevinden om, schandalig! Ik raad hen niemand aan.



