Vapemarkdown Reviews 

173
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

25 of 36 items were bad coils or dry liquid. The situation had been getting worse since the beginning of '25. My last order was fulfilled on 11.1.25, and I'm really upset by the bad coils, especia... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

VapeMarkDown has been a great place to purchase vape devices for personal use at a whole sale discount. I have been purchasing from them for several years and there orders are always correct and com... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a bad day and this guy Steve calls me up one day and he's literally a person and helped me out and made it right I'm a combat veteran so to see people go out of there way to help someone else re... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cannot vouch for this company enough, it really sounds too good to be true but it’s not. They are very helpful to every individual customer and have been especially helpful to me. They send out orders... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

173 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(173)

16 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible customer service!

I took a chance on ordering. All my orders were processed and shipped within days. Shipping was extremely fast as well. My most recent order I did have a few duds. I messaged them and within minutes I got my money back as a credit and they gave me a 10% off coupon. I am very happy with this company and they always have what I'm looking for in stock. They also have the best prices.

6 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thumbs Up

I was skeptical so, I only ordered two items. Shipped so fast. Got a confirmation email immediately after ordering, received a tracking number, and received my order 2 days later. My items were half of the price that's in my local store.

28 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed my very first order on…

I placed my very first order on 7/15/21. I received it today and I will definitely be a loyal customer from here on out!! I definitely didn’t expect to receive my order so quickly! My friend ordered hers on Thursday as well and we both received them this morning! Thank you for your prompt service! It’s appreciated.

19 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service solve my…

Excellent customer service called me back immediately when I had a concern about my order then solved my problem right away I didn't know what to expect or whether to order from them but I was pleasantly surprised how pleasant the person was. I will continue to do business with them going forward you should do the same because their model is a customer's always right as gentlemen texting me 😊!

17 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am greatly disappointed with…

I am greatly disappointed with everything this company represents. I ordered something from them and am going on two weeks of waiting. The original wait was only 1-3 business days. I cannot recommend them. Reached out to them and was asked by email to continue waiting. No professionalism. Maybe my order wasn't big enough for someone to actually look into it.

16 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Vapemarkdown

Antwoord van Vapemarkdown

Good Evening Xochitl, you placed the order on 7/5/21. We shipped your order PRIORITY MAIL with USPS on July 7th. Under Priority Mail guidelines, You should receive your order in no more than in 3 days anywhere in USA. If it takes longer, The USPS is responsible for any or all delays. Vapemarkdown has no control over USPS procedures. With that said, We called, texted and Emailed you multiple times with NO RESPONSE. Vapemarkdown was willing compensate you for your delayed order, but you refuse to answer back. You decided to leave a 1 star review on the day you received the order 7/16/21. Again, we pride ourself on providing the best service possible. This 1 star review is very unfair.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this site!

I tried other sites before i found this one and i will NEVER go anywhere else. Vape markdown is fast, affordable, friendly, professional, you name it. I love this site.

13 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick to respond and fix issue

I've ordered a few times and this last time my vapes had a change in color on the lable and the taste was funky.. I emailed vapemarkdown and he called me within minutes and offered half the total for my next order and gave me a coupon for 10% off my next order.. what a great response.. and prompt! Very kind on the phone and even said God bless.. I'm pleased

9 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product I ordered was exactly as…

The product I ordered was exactly as described and shipping was super fast. I wasn’t sure about this site because of how low the prices were but it’s legit. I will be using vapermarkdown for future purchases as well as recommending to friends.

2 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Excellent Excellent!!!

Excellent Excellent Excellent!!!! I put in the wrong address by accident they called me to verify it. If they didn’t call me it would of went to another house. I would of lost $600. This company is has great prices best customer service. I highly recommend people to buy from them.I shopped at other websites.This company prices are the far most the cheapest and quality is good, the shipping is really fast. I would like to thank the people of this company for the outstanding work you guys do. Keep it up you gained me for ever. I am not going no where else. I am telling all my friends and family to shop here.❤️❤️❤️

29 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was completely ripped off

Was completely ripped off. Bought an order of over 180 dollars and half were bad. I contacted the company immediately on the 6th of June, still to this day not 1 reply. So now I have 7 brand new vapes that don't work. Worst company I've ever dealt with completely unprofessional. If I ordered they'd send next day so they listen when they hear money. They absolutely don't care!!!

22 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Vapemarkdown

Antwoord van Vapemarkdown

We're sorry to hear about this. We tried to reach out to you, but you did not respond back. I see you ordered from us many times in the past. We strive our best to serve our Customers. Please call us back at your earliest convenience. If you have further questions or concerns feel free to reach us at info@vapemarkdown.com
or Call us At
(847) 431-1952

-Vapemarkdown.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vaparmark down is terrible

I ordered a Mother's Day gift from this site sadly the package was eother lost or stolen and we never received it. When I reported it to the company they replied with a nasty reply all but saying I was lying bc I didn't know if the package was stolen or slow soo I gave it time to show up after mother's day came n went I reached out. I was rudely told to make a police report which I did then ghosted by the company... go local it is worth paying the extra 20 bucks

6 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Vapemarkdown

Antwoord van Vapemarkdown

Good Afternoon Jenn, We called and emailed you multiple times, but you did not respond back. The package shows delivered. We are sorry, the package was stolen or misplaced. Your order is insured up to $100. We asked you to file a claim and provide us with a claim #. We are here to fix the issue, if you simply answer you phone. There is no need to leave a 1 star review. You can email us, or call us back at your earliest convenience.

(847) 431-1952
info@vapemarkdown.com

Detailed Results (USPS.COM)
Tracking Details 9405511108400904938045
Service Description: Delivered, In/At Mailbox

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer