Heel fijn geholpen
Heel fijn geholpen door Verbo Juridisch Advies. Ik zat met een vervelende situatie waar ik zelf niet goed uitkwam, maar vanaf het begin werd er goed meegedacht en duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden waren.
Wat ik vooral prettig vond was het persoonlijke contact. Je krijgt snel reactie, er wordt echt naar je geluisterd en je hebt niet het gevoel dat je “een nummer” bent. Dat gaf mij veel vertrouwen tijdens het hele proces.
Dankzij het advies en de begeleiding is alles uiteindelijk goed opgelost. Ik zou Verbo Juridisch Advies dan ook zeker aanraden







