We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is this company bankrupt? I have strips that I cannot use anymore, the app doesn't work ...This is so unacceptable.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vessel is leading the way in affordable home tracking solutions! As an avid weekend warrior, I enjoy pushing the limits when the workday is done. While I take all the supplements, it's hard to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really cool tech and app! The sample strip was handy and easy to use. App UX/UI is beautiful and practical with follow-up content (e.g. I have low/high biotin - now what? it provides info/steps I ca... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It’s like whoop, for the everything else health and wellness! If you want insight into what’s going on inside your body and how small diet adjustments and exercise habits can improve your health, Vess... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

160 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The app and test were very easy to use

The app and test were very easy to use, and I learned a lot about my health profile in a short amount of time. I'm excited to keep using the product to make sustained improvements over time.

3 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is one of the worst companies in…

This is one of the worst companies in my experience - avoid by all means. I liked the idea and subscribed. Their website does not work. I can not check order statuses, can not change my credit card, can not cancel my membership. I emailed five times last month asking to cancel my membership - but I got zero responses.

26 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Greg, I am sorry you have had an unsatisfactory experience. We've reviewed all incoming emails over the past three months and, unfortunately, we do not see any from you requesting cancellation.

However, allow me clarify how Vessel's App/website works, so we can address your concerns. If you wish to check your order status or change your credit card you can contact Vessel's Member Experience team at wegotyou@vesselhealth.com. We actively monitor all incoming emails and respond to all of them. If you wish to cancel your membership online, you can do so through our App or website by logging in, going to the "More Tab", and clicking on "Manage Membership". You can also contact our Membership Experience group at the email address above and they will assist.

While we are sorry to lose you as a member, please do not hesitate to contact us again if you need further assistance.

All the Best!

The Vessel Health Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow! Amazing Product!

Wow, such a cool product! Very easy to use and I got my results back in minutes. I love being able to measure all the different biomarkers and get an inside look into my health. Definitely recommend!

12 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this product

I love having such a direct look into my health. Everyone should be using these cards to get a closer look at their health and make the necessary adjustments. i love this business

10 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Numerous Cancellation Requests Unprocessed

I have reached out to cancel this $35/mo membership 3 times since March 2022 (17 months ago). Each time I am told it’s successfully cancelled, yet they continue to charge me, which as added up to $600 in unwanted product. Terrible customer service.

7 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Caroline, I am sorry you had wanted to cancel and had an unsatisfactory experience doing so, but we've reviewed our incoming emails over the period you mention and had not seen any of your cancellation requests. In addition, we tried to contact you directly since you posted your review, but did not receive a response.

We have confirmed your membership has been cancelled, we cancelled your September order and issued a refund. Feel free to contact us through wegotyou@vesselhealth.com if you have any additional questions or concerns.

All the Best,

The Vessel Health Team

All the Best!

The Vessel Health Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The vessel health institute lacks…

The vessel health institute lacks integrity. The office staff is refusing to see Presbyterian health plan patients. Most incompetent office staff I have come across in a long time.

22 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Monique, I apologize for the delayed response, but I believe you have the wrong company. We are "Vessel Health", an online wellness app that provides Urine Test Cards, nutrition and fitness recommendations, and customized supplement plans. We are not Vessel Health Institute, we do not see patients, and we are not involved with any health insurance plan providers. In fact, our wellness products and services are not covered by health insurance of any kind.

If you are interested in looking into our wellness app and products, please go to Vesselhealth.com.

All the best!

The Vessel Health Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Issue with billing resolved quickly

I reached out with an issue I had with billing/membership and Ben was able to resolve my issue very quickly and efficiently, while being empathetic and kind in his response. His actions and professionalism reflected very positively on Vessel as a company.

15 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Hi there! We're so glad our support team was able to help resolve your issue quickly and leave a psoitive impression!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Incompetent company, have been told multiple times membership is cancelled - keep getting charged

Have been told that my membership is cancelled 3 different times and Vessel continues to charge me. They also have still yet to refund an order they triggered AFTER I was told my membership had been cancelled.

In my most recent interaction I got a "Your order is shipping soon" email after I had already been told twice that my membership was cancelled - reached back out on the same case and asked them if this was real and to please remove any payment information of mine still in the system to ensure I didn't get charged. Request was answered stating my "payment information had been removed just to be sure" two days later an order ships and my card now has a pending charge.

Avoid this company if you don't want have to contact them multiple months in a row and still after that be charged into perpetuity.

As it looks like someone is monitoring these reviews, please look into and refund orders #39107 and #35814. Full correspondence can be seen in my most recent follow up on this with correspondence #76816.

16 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Hi Casey! We absolutely hear your frustration and hope that our support team was able to get things resolved for you. If you are still experiencing any issues here please reach out to wegotyou@vesselhealth.com and we'll make sure to refund you for those orders and get your membership canceled for you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a total joke!

This company is a total joke. I've tried to cancel 3 times and each time they just continue to charge my account after telling me it's been canceled. Do NOT subscribe to this company!

29 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Good Morning Matt- Thank you so much for letting us know about this. I would really like to look into this further for us as we would definitely honor a cancelation as promised. I am very sorry to hear about this and would like to make this right with ensuring things are working as they should. If you could please reach out to us at wegotyou@vesselhealth.com I would like to get this escalated and resolved quickly for us. Thank you again and I look forward to hearing from you. Cheers!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helped amazingly well

Helped my partner monitor her levels enough for her recovery from COVID to be expedient! They even updated the app to fix any levels that were inaccurate within weeks of our communication.

30 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Thank you for sharing this Quintin! We are so excited to hear that recovery is underway and we were able to help. We are always open to any feedback and we continuously are working hard to meet our members with their needs. Thank you for allowing us to partner with you on your health journey- Cheers!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great way to get in touch with what…

Great way to get in touch with what your body needs. Customer service is fast and helpful and they’ll walk you through any problems you might have. I’ve been using this for years and have seen my health get better when I know what my body is needing

27 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Thank you for taking time to review your time here at Vessel! It is truly amazing to hear that you have been able to use our services and tools to better your life on the daily! If we can offer any further support please let our Member Experience Team know or our Certified Nutritionists are also on staff and ready to support you! Have a wonderful holiday season & thank you again! Cheers!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I signed up for the 12 month…

I signed up for the 12 month membership. Unfortunately I haven’t been able to fully explore the entirety of what Vessel offers because I got pregnant shortly after subscribing. Now I have a stock pile of test strips . I reached out to customer service via the App and Teri was extremely kind and helpful. She helped me end my subscription & recommended how I can use the test strips later.

I love how there is SO much information on the app. I nerd out every time I log on. I can’t wait to use it again.

16 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Hi Rebecca, Thank you for taking time to write a review about your experience with our team,Wellness Cards and app! We are so happy to hear that you have enjoyed your time at Vessel.

Wishing you all the best with your new baby and growing family! Looking forward to partnering with you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow I was gifted a wellness card and…

Wow I was gifted a wellness card and have loved the experience so far. Being able to view your results and make changes has been awesome!
Teri was so helpful with all my questions. I recommend them and her. Great business and customer support experience.

15 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

Thank you for taking time to share more about your time with us Judy we are thrilled to hear that you have continued to receive the best member care. We are here to support you each step of the way as you reach your goals. Thank you again and we love being able to partner with you! Cheers!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer support

Amazing customer support. I am looking forward to following this very innovative company. Personal-realtime lab testing....pretty cool.

15 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vessel Health

Antwoord van Vessel Health

This is amazing to hear Andrew- Thank you for taking time to share about your time with us here at Vessel! We will continue to strive to bring valuable information with every test and provide the support to help you meet your goals! Cheers!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer