Primaire taak van dit bedrijf faalt.
Dit bedrijf neemt de communicatie over bij geld-terug acties van grote bedrijven, in mijn geval Braun.
Althans ze zeggen dat ze het overnemen. Want ze reageren gewoon helemaal nooit! Het lijkt er op dat ze beloond worden om zoveel mogelijk mensen te laten opgeven. Gefeliciteerd daar zijn ze goed in. Voor je imago zou ik het bedrijf niet inhuren.








