Geld gericht, geen veiligheid, medewerkers doen hun best
Te groot geworden qua cliënten en medewerkers en tegenwoordig draait alles alleen nog maar om geld helaas. Begeleiding doet regelmatig goed hun best, wat wel gewaardeerd wordt, maar moeten alleen de lijnen van hogerop volgen.
Nieuwe orthopedagogen, directeur en manager doen alles eraan om buiten schot gehouden te worden en los het maar op met de werkende die weer van niks weten of doorgeef luik zijn. Vragen een hoge indicatie aan en om druk bij te zetten zeggen ze dat ze je anders uit zorg moeten gooien. Alles om geld binnen te harken. Vervolgens vele extras die worden beloofd worden niet nagekomen of deels en wordt meer en meer op beknibbeld ondanks dat je een akkoord hebt. Dan heb ik nog niet eens gesproken over wat er allemaal wel niet fout gaat; privacyschending want begeleiding vertelt allemaal prive info van andere cliënten aan mij (en vast dus ook andersom), medicatie wat regelmatig weg is of rond slingert in auto's.
Dan heb ik het nog niet eens gehad hoe ze omgaan met cliënten. Klachten die worden weggewuifd, veiligheid die er niet is en als er wel een klacht komt dan is het allemaal opeens anders en doen ze het zogenaamd heel goed








