Uitbreiding met 4 zonnepanelen; Offerte aangevraagd, moest veel foto's opsturen, 7dagen wachten - 1e offerte voor afhalen magazijn (waarom fotoos??) en 2e offerte +EU1000 voor installatie (+/- 3 uur w... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Uitbreiding met 4 zonnepanelen; Offerte aangevraagd, moest veel foto's opsturen, 7dagen wachten - 1e offerte voor afhalen magazijn (waarom fotoos??) en 2e offerte +EU1000 voor installatie (+/- 3 uur w... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Tado thermostaat starterset gekocht. Bleek na lang puzzelen defect. Zeer behulpzame service mdewerker. Stuurde zonder gezeur direct een nieuwe set met verzendlabel voor retour van de defecte. Nieuwe... Toon meer
Gisteren rookmelders besteld en afgerekend. Vanochtend bij het ophalen bleek, dat er teveel was gerekend. Verschil netjes terug gekregen.
Wat je ook nodig hebt ze hebben het of kunnen het voor je bestellen. Voor alle loodgieters producten ga ik na warmteservice. Voor mij geen bouwmarkt spul meer. Ook voor een kleine order kan je daar... Toon meer
Warmteservice verkoopt alle bekende merken CV ketels, radiatoren, vloerverwarming, convectorputten, sanitair en dakbedekking tegen vaste lage prijzen.
Van Slingelandtstraat 43, 1051 CG, Amsterdam, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 2 weken
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Deze review betreft filiaal Drachten.
De ochtend na bestellen werd ik direct gebeld met de mededeling dat de levertermijn van de bestelde producten erg lang was en de vraag of ik bestelling wilde doordrukken of annuleren.
Na de bestelling te hebben doorgedrukt heb ik de bestelling nog een paar keer aangepast (toevoegen en verwijderen van producten). Dit alles telefonisch, snel, degelijk advies, vriendelijk, korte wachttijden en vooral erg soepel.
Na een paar weken kon ik de bestelde producten elders toch sneller geleverd krijgen. De bestelling bij Warmteservice.nl kon zonder enig gedoe of voorbehoud worden geannuleerd, wederom via telefonisch contact. Een week later werd netjes het juiste totaalbedrag teruggestort.
Wat wil je nog meer? Groot assortiment, scherpe prijzen en ook nog eens topservice.
Kan ik iedereen aanraden.
De problemen met levertijden waren trouwens niet aan Warmteservice te wijten. Montagemateriaal voor zonnepanelen in najaar 2022, meer hoef ik niet te zeggen...
Ik heb op diverse manieren (online, telefonisch en vestiging Ede) contact gehad met Warmteservice en dat was allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel prettig in deze tijd, waarin je bij vrijwel geen installateur meer terecht kan. Warmteservice geeft in elk geval advies waar je een stapje mee verder kunt.
Tado thermostaat starterset gekocht. Bleek na lang puzzelen defect. Zeer behulpzame service mdewerker. Stuurde zonder gezeur direct een nieuwe set met verzendlabel voor retour van de defecte. Nieuwe Tado werkt perfect. Veel webshops leveren dezelfde producten voor ongeveer dezelde prijs. Een keer een defect product is voor iedereen vervelend. Maar z’n adequate oplossing en vertrouwen maakt alles weer goed. Een dikke 10. Nogmaals dank.
Warmteservice is een fijne zaak met een ruim assortiment! Je kunt er voor veel dingen terecht en het is aardig personeel.
Wat een naar bedrijf is dat Warmteservice. Wastafel besteld maar kwam kapot aan. Er werd nog geprobeerd om de kapotte wastafel af te leveren. Jaja, we weten wel waarom. Vervolgens product weer mee laten nemen. Vervolgens een week later niets gehoord over hoe verder. Vervolgens hebben we in ongeveer een halve week 3x telefonisch contact opgenomen. Telkens weer komt het erop neer dat we teruggebeld worden voor een oplossing. Warmteservice belt echter niet terug en laat niets horen. Het woordje 'service' kunnen ze zeker uit de naam schrappen en maak van het woord 'warmte' dan maar 'kou' want dat is hoe het voelt hoe ze met hun klanten omgaan. Zeer en zeer teleurstellend bedrijf. Product is geleverd vanuit filiaal in Amersfoort.
Een bestelling geplaatst voor twee koppelingen. Eerst werd 1 van de koppelingen verkeerd geleverd. Na mail contact werd er wel netjes een nieuwe koppeling gestuurd. Eenmaal dat de koppeling werd geleverd was het toch niet de juiste koppeling wat ik wou hebben (fout van mij). Ik nam via de mail contact van hoe kan ik het terug sturen. Ze belden me op, “ja je kan het terug sturen, maar dan zijn de verzend kosten voor jou”. Ik gaf aan waarom is dat? Ik doe een bestelling en die is verkeerd? Gaf die aan “ja jij besteld iets verkeerds anders blijven wij aan de gang. Als je het wilt terug sturen kan je de retour label gebruiken en dan zijn de kosten voor jou”. Ik denk bij mezelf, waarom zou er dan een retour label bij zitten als je het “niet mag” terug sturen. Maar prima. Ik weet het voor de volgende keer.
Wat je ook nodig hebt ze hebben het of kunnen het voor je bestellen. Voor alle loodgieters producten ga ik na warmteservice. Voor mij geen bouwmarkt spul meer.
Ook voor een kleine order kan je daar als particulier prima terecht.
Tijdens COVID van te voren even bellen zodat ze het voor je klaar kunnen leggen.
Besteld: hoekstopkranen, koppelingen, doppen, ophangbeugels verwarming, radiatorknoppen enz enz
Vorstvrije buitenkraan besteld, werd snel geleverd en was gemakkelijk te installeren heb je geen monteur meer voor nodig.
Door mijn schuld verkeerde kraan besteld werd deze na mailcontact snel geannuleerd zoals door mij verzocht.
Daarna nieuwe juiste model besteld en binnen 24 uur in huis.
Prima service noem ik dat.
Als zakelijke klant al meerdere malen bestellingen gedaan, maar wat een slechte onderneming. Levering moet je elke keer achteraan bellen. Bij aflevering bij klanten geven ze gewoon de factuur af. Mijn advies aan zakkelijke klanten ga naar de technische unie, deze hebben wel een top service
Jammer dat de service en klant vriendelijkheid niet meer is wat het is....geen aanrader.
Goede service klant gericht. Terug brengen als je iets teveel hebt ook. geen enkel probleem. De meeste werknemers hebben verstand van de producten en kunnen je ook adviseren.
Recentelijk een (relatief) grote hoeveelheid producten aangeschaft via de website, de producten zijn geleverd nadat er telefonisch contact met mij is opgenomen om de bezorgdatum in te plannen. Bij de levering bleek een product te ontbreken maar nog dezelfde dag is dit thuis afgeleverd. Zeer tevreden.
Snap dat in de huidige tijd winkels aan regels gebonden zijn ,dus alleen afhalen mogelijk.
Maar dan bel je om iets te bestellen en wordt de telefoon niet opgenomen
Je kunt dan kiezen om teuggebeld te worden.
Nou dat heb ik gedaan,en ik wacht nu 3 dagen later nog steeds op een telefoontje
Prima organisatie die Warmteservice ,not
Op zoek naar een onderdeel voor de geijser. Warmteservice gebeld en we kunnen de volgende dag het onderdeel ophalen in een filiaal in de buurt. Scherpe prijs, hartstikke goed geregeld.
Levering: snel
Communicatie: zwaar onder de maat.
3 maal contact gehad met de mensen van deze firma.
#1 praatte alleen maar dialect en zeer onduidelijk en gaf geen antwoord op mijn vragen.
#2, ik had wel een thermostaat knop besteld maar geen kraan omdat ik er toch van uit mag gaan dat die er bij geleverd wordt. Antwoord: "ja, dat krijg je als je online besteld".
Man man man, is het nu zoveel moeite om even mee te denken en te zeggen dat je de kraan even voor me klaar legt.
#3, kraan ophalen in de winkel. Ook hier is de klantvriendelijkheid weer ver te zoeken.
Wellicht zijn de spullen prima van kwaliteit maar de mensen hebben zeker nog een cursusje klantvriendelijkheid nodig. Mij zie je er niet meer terug.
scherpe prijzen en installatie door een echte specialist. Voor sommige producten moet je niet zo maar bij de goedkoopste online winkel bestellen.
Warmteservice geeft advies en heeft een netwerk met uitstekende installateurs.
Gewoon ouderwetse service,inderdaad waar andere bedrijven afhaken pakken zij dat op,vriendelijk correct.TOP
Waar menig bedrijf afhaakt met speciaaltjes, hebben zij het vaak wel in huis. Handige site, goede klantenservice en vlotte leveringen.
Klantvriendelijk en je wordt goed geholpen in de winkel. Goede prijzen.
Kopen via de webshop gaat ook perfect, zondag besteld, maandag in huis! kijk dat is supersnel! Expansievat voor € 30,- besteld, geen verzendkosten.
Aanrader!!!
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.