We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be up front that the electric toothbrush is disposable.. does not come with a charger, is NOT rechargeable, nor can you change the battery. The packaging is deceitful. LONG LASTING BATTERY, REPLACEABL... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I hate your website. I started out trying to order an infrared appliance for my gums, and somehow ended up ordering teeth whitener instead. I want a site where I can search and add items to a shoppi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nichts bestellen bei diesem Unternehmen. Der Anfang war soweit in Ordnung und die Lieferung von 4 Stück okay. Nachdem aber die erste Packung keinen Erfolg erzielt hatte wollte ich die restlichen 3 Pac... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Toothbrush seems okay .But having a terrible job getting Information about replacement heads.heads supplied are like a small normal Tooth brush I bought a pack of 18 universal circular (mixed) heads... Toon meer

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

198 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 67% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(198)

95 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oh My God !😳 I wish I had read all reviews earlier!!

Oh My God !😳 I wish I had done my research and read these reviews before ordering a toothbrush for my husband! It’s true when you check for the best toothbrush on Google wellawhite comes up first !! It’s also true that the website shows a discounted rate of 38$ and you get charged 53.97$ 😰 it’s true they trap you into multiple purchases and when you realise this and call the USA number the lady agrees to cancel the order and then few days later wow … you get an email saying order of 4 toothbrushes dispatched !! I write back saying the order was promised to be cancelled which I did within 10 minutes… so I get an email to say I must now take delivery and follow their process of a refund 😓 which I’m now having to call them again to find out how??? My concern is that I will send back the brushes and get no money back in my account ! It’s not a small amount ! Besides this they split the order into 1+3 brushes and charged me delivery cost of 5.99$ twice but they all got delivered in one parcel !! HOW DOES ONE EXPLAIN SUCH SERVICE!!? hope someone gets them to shut down and stop this happening to more consumers unaware of what’s in store !!! 🙏

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

Hello Romina,

Thank you for your feedback.

Our goal is always to ensure customers feel informed and confident throughout the purchasing process. We do not condone deceptive practices and take feedback like this very seriously.

After reviewing your order, we can confirm that all charges were fully refunded.

If you have any further questions regarding this case, don't hesitate to reach out to our support team.

Best regards,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero stars

Zero stars - this is a scam. I ordered 1 toothbrush at around £30 - PayPal account charge several payments culminated in charges of over £200. STAY AWAY!!!

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

Hello Heather,

We appreciate you bringing this to our attention.

Providing a clear and trustworthy purchasing experience is a priority, and we take feedback like this seriously. After reviewing your order, all charges have been fully refunded.

Our support team remains available should you have any further questions regarding this case.

Best regards,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Company

I ordered products from this company Via Pay pal and within minutes tried to cancel my order. The reply from the company was that my request was immediately sent to their despatch department and therefore i am unable to cancel my order.I have tried to contact Pay Pal but without any success.Contacting Pay Pal is a nightmare.

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

Hello Satchid,

Our goal is to ensure customers feel informed and confident throughout the purchasing process. We do not condone deceptive practices and take feedback like this very seriously.

After reviewing your order, we can confirm that all charges were fully refunded.

If you have any further questions regarding this case, please don’t hesitate to contact our support team.

Best regards,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give no stars

If I could give no stars, I would. Ordered when not confirmed with PayPal, who then denied all responsibility, despite the obvious damage to their reputation. Cancelling the order immediately produced the standard response that the order had been completed, but return upon delivery which, of course, was then rejected for "hygiene reasons". The order had quadrupled to four from one toothbrush.
I wonder these people can sleep at night!
PayPal must do something about this blatant rip off of customers all over the world; they process the payments without the usual confirmation that users always give. Trading Standards and other regulators, where are you?

7 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

UPDATE,

Hi there,

Thank you for providing your order information.

Our team has located your order and an agent is now reviewing the situation in detail. We aim to ensure every case is reviewed thoroughly so we can provide the appropriate assistance.

We look forward to helping you resolve this matter.
__________

Hello there,

We appreciate you taking the time to share your experience. Transparency during checkout is very important to us, and customers are always given the option to add or decline any additional items before completing a purchase. No products are included without confirmation.

At this time, we are unable to locate an order associated with the details provided in this review, which limits our ability to review the case further.

For this reason, we have sent you a separate request for more information. Please check your email inbox for our message so we can investigate this situation properly.

Looking forward to your reply,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Outright Scam.

Outright scam . Do not order from this company.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

UPDATE

Hello Jat,

Thank you for sending your order information.

We have located your order and can confirm that the situation has been addressed with our customer service team in the meantime.

If you need any further assistance, please feel free to reach out to us.
__________

Hi Jat,

We appreciate you taking the time to share your experience with us. Feedback from customers is important and helps us review situations more closely.

As we were unable to locate an order based on the details provided in this review, we have requested additional information from you.

Please rest assured that we will gladly investigate your case further and assist you accordingly.

Kind regards,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total waste and a scam

The electric toothbrush is essentially worthless - evenb though the vendor has managed to have its product highly ranked. A total scam. Plus, due to a confusing web site, I inadvertently purchased 3 instead of one and when I asked to at least return the 2 unused ones (never out of the box), I was refused on some bogus claim that regulations would not permit that.

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

Hi Mark,

We understand how concerning it can feel when a product does not meet expectations. Your comments regarding the toothbrush performance and the order quantity are noted, and we would like to review the situation more closely.

At this time, we are unable to locate an order linked to the details provided in this review, so we have sent a separate request for additional information. Please check your email inbox when you have a moment so we can investigate the case further.

Your feedback is important to us and we appreciate the opportunity to assist you directly.

Looking forward to your reply,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Water flosser

Absolutely an awful experience with this company forget the 30 day guarantee it doesn’t exist so the yearly product protection is a complete joke to !!! I will look into this more but how they get away with this it’s my hard earned money wasted… I can’t believe that they get away with this at the moment …..

31 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

Hi Jannette,

Thank you for taking the time to share your feedback. The experience you described is not at all what we aim for.

To ensure a thorough review of your situation, we have escalated this to our support team. They will look into the matter and provide you with the necessary assistance moving forward.

We appreciate your patience during this process and please keep an eye on your inbox for our follow-up.

Kind regards,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer Beware

I thought I was purchasing 1 X tooth gel at £28 which I thoughtless was very expensive but instead I was Sent 3X tooth gel and 3x toothbrushes at a cost of £161. Again they used an autofill on my basket which I was unable to remove. They take your card details almost instantly so you are caught.
They say they dont accept returns for hygienic reasons which is rubbish as everything is sealed. They also set up a direct debit without my permission which I was able to cancel immediately. BUYER BEWARE!!! These are crooks in my opinion.

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

Hello Jacqueline,

Thank you for bringing this to our attention.

We aim to provide a straightforward ordering process with full visibility of the items and total cost before payment is completed. The final basket amount reflects the selections made by the customer at checkout.

We are unable to locate an order based on the details provided in this review, so we have sent a separate request for additional information. Please check your email inbox when convenient so we can review the situation and assist further.

Your feedback helps us improve, and we appreciate the opportunity to work toward a resolution.

Looking forward to your reply,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM COMPANY DO NOT ORDER

SCAM COMPANY DO NOT ORDER! Website & company a total con makes you order extra & takes your payment without you realizing,then when you contact them within the time frame that states for you to cancel on there MADE UP cancelations & returns policy your then told the order has already been packed & shipped that was within 20 mins of the order being placed & trying to cancel even though you then don't get an email until 4 days later to say your items have been dispatched!! The customer service is absolutely CRAP they tell you that you can get a full refund once you received the items & send them back, but when you contact them to do this as stated as there is no returns label inside your parcel SURPRISE SURPRISE!!! customer service then tells you that you cannot return due to health & safety reasons even though you've not even opened the parcel that you actually wanted to cancel in the first place as the website makes you over order
Absolute Fxxxing joke & RIP OFF!!!
DO NOT TOUCH THIS COMPANY

31 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wellawhite

Antwoord van Wellawhite

Hi there,

Thank you for bringing this to our attention.

We take concerns of this nature seriously and would like to review the situation. At present, we are unable to locate an order linked to the details in this review, which prevents us from investigating further.

A separate message has been sent requesting additional information. Please check your inbox so we can assist you directly.

Looking forward to your reply,
Britney from WellaWhite

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a total scam

This is a total scam. I wish I had read these reviews before dealing with them. Ordered 1 electric toothbrush but order came through with 4. I immediately,contacted them by e-mail and was told order all readysent for despatch. They said when delivered I should make contact again for the returns procedure, which I did. They then told me that I had 30 days to return them or accept a 25% refund to avoid the hassle of returning the 3 items. I said OK. They then said no refunds, as their Hygiene Policy says no returns or refunds accepted on personal products. Totally f
rustrated with them. DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY

29 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Everything is wrong with this website &…

Everything is wrong with this website & customer service: Price displayed does not show what currency it is in, but Aussie flag up top assumes AUD. So did not realise I was paying nearly twice the amount that was advertised on the website. Cancelled order within 1 minute of submission and was then informed too late to cancel and that I could be offered a full refund but only once I accept it and do not decline the package. Once package received - I requested that promised refund and was told due it being a dental item they could not issue a refund as they could not confirm its hygiene - load of BS - Tried to fight it through paypal also but to no avail - No refund, and All Automated Customer Services responses from WellaWhite - absolute disgrace

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible site

Terrible site, falsly advertised price of water flosser then added extra fees ended up paying $113 AUD for a water flosser. Tried to cancel 17 mins after realising how much they took from my card. Told it was already shipped and to enjoy product no returns. Do not buy from this site

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Watch out for post order offers that are added to you order with no way to amend or cancel. Paypal seems to alow this sharp practice??

The product was never delivered even after 20 days and efforts to get a refund were made into a marathon. Refund in full was eventually made.
When ordering, I opted for Paypal (safe) after completing my purchase, I was surprised to see further offers coming up like "delivery guarantee" which I chose an was shocked to see that I was not diverted back to Paypal for authority? The next offer was the most bizarre as it offered 3 further water flossers for a ridiculously low price. I clicked through only to find that the 3 extra flossers were on my order once again no authorisation via Paypal. There was no way to amend my order so I contacted customer service to cancel within 30 seconds and was told I could not cancel as my order had already been shipped (a lie) but was told that I could return the items for a full refund...... I eventually had a refund after waiting 20 days for delivery.
I am most concerned that Paypal allowed the original order value to be increased without my consent.

7 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would never deal with this company ever again…..

I don’t appreciate their business ethics, they have none.
I ordered 2 x electric toothbrushes. I used one to trial, it was pathetic. The other one is unopened, and wanted to return it for a refund, not being happy with the performance.
They don’t give an address for refunds/returns, that has to be given by customer support. Are the alarm bells ringing yet?
Many emails later you are told beauty products can’t be returned because of hygiene rules. Hello, my product is unopened and still in its box!

Following is an Email written by Kwin, customer service representative for Wella White.

I’ve reviewed your request, and unfortunately this item is non-returnable, so we’re not able to offer a return, refund, or compensation in this case. I understand this may not be the outcome you were hoping for, and I’m sorry we’re unable to make an exception.

So I went shopping at Coles & bought an oral B (with a round headed toothbrush) and it is really fantastic!
If ever I did have a problem, I rest assured that there would be support from both Oral B & Coles.
Unlike the shoddy treatment from Wella White.

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total rip off company

Total rip off company who completely lied & keep your money. I have opened a case with PayPal & awaiting a decision as they say I should have cancelled in 12 hours. I cancelled straight away & still not even received the products. Total scam.
Update
Received items. Sent an email asking how to return immediately had an automated email saying cannot return for hygiene reasons. PayPal have done nothing to help me. Do not buy from this site or click on it. Totally scammed of £120!!

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UNHAPPY CUSTOMER

Shipping time is very long. Product arrive with a thank you card listing phone numbers and emails. I am very unhappy with the toothbrushes and have called and tried both emails with not results. Phone had me on hold over 10 minutes and then stated to email and hung up. Both emails came back as undeliverable. Cheap product, no customer service....DO NOT BUY

20 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay WellAway

It all began on the 5th Jan when my order was allegedly shipped. It was all going very smoothly until I started to get delivery notifications from Yodel. And let me tell you I don't know who is worse?? Wellawhite or Yodel. But that's another review! Anyway they were unable to deliver because as it transpired my address was incomplete........no house number!! The very first thing you write on the address line is your house number and it was missing?? Yodel are IMPOSSIBLE to speak with you get AI robots I even downloaded their app and tried to redirect to an impost locker but you can't do that until you have contacted them to authorise its change. Let me tell you I got my tech savvy daughter to try and reach out to that USELESS shipping company. I offered her 50 quid an she jumped at the chance but even she was defeated Im relieved to say. The only service Yodel offer is Lip service.
So back to Wellawhite I suspect they have a cute little trick going on were the house number is deliberately omitted and then after so many delivery attempts the product is returned to CHINA just like (Donald Trump says it) with venom...CHINA!!.
There as crafty as a barrel load of monkeys and you never see your toothpaste or get a refund. I've been in touch with the customer services at wellawhite and you just get passified with the Zendesk bullshit department and when you directly ask for a refund you get fobbed off with were monitoring the situation thank you for your patience. You know you've lost as soon as you see the customer services is Zendesk the chinggley bells start to alarm. IVE BEEN HAD.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer Beware !!

Buyer Beware !!! Do not buy from this seller. Firstly it’s in USD dollars. I immediately request to cancel my order and they quickly replied that it was already shipped. This is a scam company. Buyer beware !!!!

24 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I don't understand the bad reviews

I don't understand the bad reviews , I have just recieved mine today, and am so pleased with it ,it appears to do everything it advertises,
The only problem was the delivery from avri they left it in the hallway of a block of flats did not ring intercom ,
Fortunately a neighbour brought it to me, I would love another toothbrush for my husband but cannot afford this delivery company's bad delivery so will buy some where else,the tracking number H00RVA0455718447
If you want to follow up , I waslucky to get it.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer