Wild Secrets Reviews 

554
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For a complete newbie into this side of things, Wild Secrets was an eye opener! There were so many things to choose from and such a variety of price points. I got a good little haul and let’s just say... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm very happy with the anal plug set I got from wild secrets. I wanted to explore anal with butt plugs and wanted something beginner friendly. I came across this set while scrolling through my optio... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic store! Great range of products, great prices and bloody good customer service. You won’t regret buying from this mob!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Roses are red, Violets are blue, I bought a Satisfyer Pro 2+, And forgot about you. A masterpiece of modern engineering wrapped in silicone elegance. Efficient, effective, and far more relia... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sex toy-winkel

Geschreven door het bedrijf

Founded in 1993, we have been the leaders in the Australian sex toy and lingerie market for over two decades. Our exceptional customer service, same day shipping, discreet delivery, best price guarantee, extensive product range and easy-to-use website have brought joy, satisfaction, fun and enjoyment to over a million customers – and counting.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

554 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(554)

132 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve never in my entire life been so…

I’ve never in my entire life been so bombared with unwanted txt messages.

No matter how many times I block their number they still manage to txt me!
Absolutely disgraceful company.

Awful company

1 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Nic,

We’re sorry to hear about your experience.

You should be able to unsubscribe from messages, and we recommend doing so to stop any further texts.

If that isn't working you are welcome to contact our Customer Service team directly and they can assist you with the issue.

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got Threebies (choice of three freebies)

Easy user friendly website and check out good price and got to choose some freebies and I got my order over night

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Will,

Thanks so much for your review!

We're glad to hear the website was easy to use, you enjoyed the freebies, and your order arrived overnight.

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products good prices discreet…

Great products good prices discreet packaging

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Shane,

Thank you for the great review!

We're so glad you’re happy with the products, prices, and discreet packaging.

We appreciate you choosing us!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unreal WILDSECRETS

Seriously WILDSECRETS ......
What words come to mind ?????
UNREAL
AMAZING
AFFORDABLE
SEXY
MARRIAGE SAVER
Hubby and I were always wanting to try more in our relationship but we being both shy and embarrassed it always put it off .... When we found WILDSECRETS we decided to give it a try. It was discreet, easy to order and affordable.
Thank you WILDSECRETS for bringing the wild and secrets out of me 😉

8 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi there,

Thank you so much for your amazing review!

We’re thrilled to hear Wild Secrets has helped you both feel more confident and adventurous.

We’re all about making things easy, discreet, and fun, so it’s wonderful to know we’ve done just that.

Enjoy exploring together!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such a great experience

Such a great experience , fast shipping ..

17 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Siobhan,

Happy to hear that, thanks for taking the time to review.

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love it!

Arrived in good time, was packaged well.
Loved the sale prices, customer service has always been fantastic with previous orders.
Typically buy from wild secrets, they’re my go to for adult items!

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi there,

Thanks so much for your lovely review! We’re thrilled you enjoyed the fast delivery, great prices, and our service.

We appreciate you choosing us as your go-to, it means a lot!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Discovering this little gem was like…

Discovering this little gem was like unlocking a secret world of pleasure. The discreet packaging arrived swiftly, and the product itself exceeded expectations. Its sleek design and various settings make it a game-changer for solo adventures. Highly recommend for anyone looking to level up their self-care routine.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Rebecca,

Thank you for the amazing feedback!

We’re thrilled to hear the discreet delivery, design, and performance all hit the mark.

Enjoy your new favourite find, and thanks for choosing us!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website was easy to manoeuvre

Website was easy to manoeuvre, items came promptly and discreetly. Exactly as they were advertised.

16 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi CJ,

Thank you for your review!

We’re glad the website was easy to use and that your order arrived quickly, discreetly, and exactly as expected.

We appreciate you choosing us!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I do all my purchasing for sex toys…

I do all my purchasing for sex toys bondage , and couples play through wild secrets
Their customer service is great their prices are amazing (especially when they have sales )
Anytime i want to spice things up in the bedroom or surprise my partner with some new fun when he gets home from FIFO
My one stop shop is always wild secrets , have bought for here for nearly 6 years now , love em !!!

14 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Casidee,

Thank you so much for your lovely review!

We’re thrilled to have been your go-to store for so many years. We really appreciate your loyalty and are glad our service, prices, and range help keep things fun.

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like that it’s discreet the only…

I like that it’s discreet the only thing is that it takes awhile to get the stuff

9 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Tracy,

Sorry to hear that it took awhile to receive your goodies, we do endeavour to dispatch within 24 hours excluding weekends and public holidays.

I can't locate an order with the information provided so it is hard to say what has happened in this case but if you ever encounter delays you are welcome to contact our Customer Service team for assistance.

Thanks for the review!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to browse the site

Very easy to browse the site, shipping is quick and discreet.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Riley,

Thanks for the feedback!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality product as described

Quality product as described, descrete delivery is great and always delivered in good time.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Bec,

Thanks for the great feedback! We're thrilled you’re happy with the quality, discreet delivery, and quick service.

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website was very easy to use parcel was…

Website was very easy to use parcel was quick delivery. Can’t wait to try them out!

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Jack,

Thanks so much!

We’re glad you found the site easy to use and your order arrived quickly, enjoy trying them out!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Item was well explained

Item was well explained
Reasonably priced
Purchase was easy
Delivery prompt

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Anthony,

Thank you for your review! We’re glad you found the item well explained, reasonably priced, and that your purchase and delivery were smooth.

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The package arrived on time and as…

The package arrived on time and as described.

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi there,

Thank you for your feedback! We’re glad your order arrived on time and met your expectations.

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Respond to emails quickly, delivered promptly and a great product.

Respect for my privacy.
Responded quickly.
Gave helpful advice and support.
Promoted discounts for seniors.
Delivery was prior to the estimated time of delivery.

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Mark,

Thanks so much for your kind words! We're thrilled you had a great experience and that our team could support you along the way.

Enjoy your purchase!

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sucks real good

Sucks real good

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi there,

Thanks for your feedback! Glad to hear you enjoyed it.

-- Amelia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Plenty of options for fun and adventure…

Plenty of options for fun and adventure and fantastic sale prices, postage is super fast and packaging is very discreet

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Emma,

Thanks for your awesome review!

We’re thrilled you enjoyed the selection, prices, and fast, discreet delivery.

-- Amelia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lost package - no refund coming

*product ordered -Sep 19, 2025
*product arrived NZ via DHL and hands over to Aramex -Sep 23, 2005
* Aramex informs me that they have lost the product - Sep 30, 2005
* Aramex closes the order due to being lost 9th October
*DHL and Wild secrets systems claim it has been delivered even though wild secrets also claiming an investigation is occurring. Still no feedback on the plan.

Wild secrets accept no responsibility of who they use in this process and don't keep anyone informed. It is already nearly a month from order. They say if DHL doesn't close then there will be no refund to me which must be in breach of trading acts. If you live in NZ i would not order from these people as they put no value in ensuring they look after NZ customers.

In response to your comment:

Literally you said "Another closure request has already been submitted to DHL this morning prior to you contacting. Until they confirm the package as lost, there is nothing more we can do". You knew that this had been lost as confirmation had occurred from Aramex over a week before and yet you said there was nothing you could do until you received something from them. If they never got back to you then you never would have refunded me...This is truth! Explain how i misrepresented this.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Mark,

I have reviewed your case and can see that our team were actively investigating the matter with DHL. As you were advised by the team, we do require an official conclusion to an investigation before a refund can be issued as parcels are sometimes recovered/located and subsequently delivered.

I can't see any evidence of our team advising you that you would not be refunded, just that we had to wait for the case to close, so I am not sure why you are claiming this to be the case.

As you are aware the case was closed this morning and the team have already issued a refund for you.

We hope this resolves the matter for you.

-- Amelia

Edit - Mark, this has already been clarified by email with our team, but I’ll restate it once more for clarity. From the outset, you were advised that the DHL case needed to be resolved before a refund could be issued. We have never had a situation where DHL failed to resolve a case and were actively following up on your case reguarly, stating that a resolution was required is not the same as saying a refund would never be provided.

As you can see, once the case was resolved, your refund was issued promptly. You are misrepresenting the situation by claiming we said we had no intention of refunding you, that is simply not true. The refund requirements were clearly communicated multiple times, and your current interpretation is inaccurate and misleading.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A forever customer.

I've had nothing but amazing experiences with this company. Their shipping is so fast and the packaging is always stunning.
Super easy to navigate website, exciting new products all the time, and the quality of what you're receiving is unmatched! I've been a two year customer and never once have I been let down.
I recommend this company to everyone I know with confidence they'll love the products as much as I do!

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wild Secrets

Antwoord van Wild Secrets

Hi Skye,

Thank you so much for your amazing review!

We’re so grateful for your continued support over the years, it means the world to us!

-- Amelia

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer