Windy City Novelties Reviews 

13.180
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prices were great fast shipping and every item was great worked fine the cutouts were terrific glad I found this place. Started ordering for other holidays already.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. Ordered and received product within three days. Wow! I’ll be ordering more supplies from wind city. Prices and services can’t be beat. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such a quick ship and well packaged. I was actually amazed. Quality party items and just as advertised. I’ll be a returning customer for our next festive gathering. Thank you for being a reliable sour... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

One item arrived broken, otherwise would’ve been perfect. Order was as described. Delivered timely.

Bedrijfsgegevens

  1. Warenhuis
  2. ook in
  3. Hobbywinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We are a one stop shop party/novelty company that is Family owned and operate for over 35 years. No party is too small or too big for Windy City Novelties.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

13K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(13.180)

624 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivery

Was hoping to receive the lights on Friday. Saturday at the latest. Didn’t receive until Monday.

9 juli 2026
Logo Windy City Novelties

Antwoord van Windy City Novelties

Your order was received after our daily shipping cutoff, so it shipped the next business day (Thursday). Our standard shipping transit time is 2 business days from the shipment date, and your order was delivered on time on Monday.

If you'd like to return the product, you're welcome to do so within 30 days, provided it is unopened and unused. Please include a copy of your invoice with the return.

If you have any questions, we're happy to help. Our customer service team is available Monday through Friday, 8:00 AM–5:00 PM Central Time, or you can email us at Sales@wcnovelties.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The products purchased by me were…

I want to know if we are moving forward with the resolution of my purchase or not.

The products purchased by me were shipped by a completely different person. I brought it to the Windy City Novelties and theynever returned my money or sent the products. It has been a couple of weeks and nothing from Windy City. Wouldn't recommend them for any reason. Mark Linton

I would like the products and as I mentioned in an earlier email, I would like it mail you to the post office that I gave you earlier today.

3 juli 2026
Logo Windy City Novelties

Antwoord van Windy City Novelties

We previously offered either a replacement or a refund after learning that FedEx changed the delivery address from your P.O. Box to a physical address without authorization. We sincerely apologize for the inconvenience this caused. As we do not use the post office as delivery service.

At that time, you wanted to try retrieving the package yourself, so we have been waiting to hear back from you regarding whether you were able to retrieve it.

Please reply to our sales email with your order number, let us know if you were able to retrieve the package, and tell us whether you would prefer a replacement or a refund. Once we receive your response, we will be happy to assist you.

Thank you, and we look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect!

I'm not sure what day it arrived, but it arrived in time for our fireworks show. Product worked as it should. Even glowed for a second night.

6 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect products

Ordering is easy as description of products is spot on, eliminating the guess work. I have used several night golf products for past couple of years and quality has exceeded my expectations. Hugh improvement over other companies with similar products. Thank you for being so GREAT!!

6 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fun add ons to any party.

I’ve been making purchases with Windy City for years. Holidays, special occasions and they have been great. Orders are accurate and on time. Can’t beat the prices. Makes those occasions a little more fun. I will definitely order again in the future.

30 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Many many smiles

I wish I could give you a star for every smile my autistic sister gave during our weekly FaceTime where she was happily showing and wearing one of the hats and boas I sent to her as an early birthday gift. Months of fun and signature style in a box. I won’t send any more boas (feathers everywhere) but the smiles were worth more than gold so I’m not sorry I included them this one time.

30 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Windy City Novelties is always reliable.

Windy City Novelties had exactly what I was looking for; snaps or poppers as I like to call them. My grandkids love them, so I get enough to last the year. My supply ran out just before the fourth and although I didn’t expect to get them in time, I went ahead and ordered them from this place I had never ordered from before. To my surprise they were shipped next day and arrived two days before the fourth! That was with their standard shipping! I’m so impressed by this company. They were so efficient, and I will definitely be using them again!

29 juni 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer