Heb Nike winterjas besteld, Bevestiging gekregen van bestelling Bevestiging gekregen van betaling Bevrstiging gekregen van verzending, inclusief track and trace, maaaaaaar , ........ daa... Toon meer
Winkelklassieker
Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Ik heb 3 oktober bestelling iPhone 11 Pro gedaan. Deze zou uiterlijk 13 okt bezorgd worden zeiden ze tijdens ons telefonisch contact. Sinds 13 okt is het telefoonnummer niet bereikbaar, ook de chat fu... Toon meer
Opgelicht door Amy Amsterdam!! Had trainingspak besteld van Nike die € 49,99 kostte, dagen later kreeg ik track and trace code . Het zou ongeveer 2 a 2,5 gaan duren tot het bezorgd is maar helaas n... Toon meer
Ik heb UGG besteld. Na 3 weken nog niks gekregen daarom heb ik een e-mail gestuurd. Ze hebben gelijk op mijn e-mail gereageerd en mij verteld dat mijn bestelling comt maximaal over twee weken. Na 1,5... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Contactgegevens
Darlingstraat 1071, 1102MX, Amsterdam, Nederland
- +31684303414
- info@winkelklassieker.nl
- winkelklassieker.nl
Oplichterij!!!
Oplichterij!!!
Bestelde producten komen niet binnen, mails worden niet beantwoord
Fake product verkoop
Fake product verkoop, dit zijn oplichters. Ga hier niet bestellen
In oktober schoenen besteld en niet gekregen
In oktober schoenen besteld en niet gekregen. Reageren nergens op en krijg mails terug. Zijn oplichters !!
Opgelicht door Amy Amsterdam!!
Opgelicht door Amy Amsterdam!!
Had trainingspak besteld van Nike die € 49,99 kostte, dagen later kreeg ik track and trace code . Het zou ongeveer 2 a 2,5 gaan duren tot het bezorgd is maar helaas niets ontvangen. Heb meerdere keren gemaild en later antwoord gekregen dat het druk is en dat ik niet zorg over moet maken. Volgend hun zouden ze zo snel mogelijk gaan bezorgen. Helaas toch niets ontvangen, wordt niet meer gereageerd op de mails.
Amy Amsterdam
Amy Amsterdam. 🤮🤮🤮daar moet je dus niets bestellen. Besteld betaald en nooit iets binnen gekregen
1 grote fake website en shop
Dus mensen wees gewaarschuwd dit zijn smerige oplichters
OPLICHTERS!!
OPLICHTERS!!! Trainingspak besteld op 21 okt 2022. Tot op de dag van vandaag niks ontvangen geen reacties op mail. Dag 50 euro. Van tijd tot tijd komen ze weer langs op Facebook en reageer ik ook gelijk. Inmiddels al uit gevonden dat ze op heel veel sites bekend staan als oplichters en ook onder andere namen. Ik hoop dat ze gauw is gepakt worden en aan de hoogte boom worden gehangen. Aangifte haalt niks uit met dit soort praktijken
Ik heb UGG besteld
Ik heb UGG besteld. Na 3 weken nog niks gekregen daarom heb ik een e-mail gestuurd. Ze hebben gelijk op mijn e-mail gereageerd en mij verteld dat mijn bestelling comt maximaal over twee weken. Na 1,5 week heb ik mijn laarzen gekregen... en ik was eigenlijk verbaasd dat het zijn toch een echte UGG... hoge laarzen voor 49 euro...
OPLICHTERS!!!
25 oktober Tommy Hilfiger schoenen besteld en betaald. Kreeg een bevestiging en in de bevestiging stond opeens premium schoenen en geen merk, dat vond ik al raar. Kreeg daarna een track&trace van een Chinees transportbedrijf, dus toen begon ik al te zweten, want ik wist dat ik was opgelicht. Tot op heden nog geen schoenen ontvangen. Geen reacties op mails en geen reactie op ingevuld formulier op de website, die nu al een tijdje offline is overigens. Uiteindelijk toch maar aangifte gedaan bij de politie en daaruit kwam al naar voren dat het een frauduleuze "winkel" is die al bij de politie bekend is. Dus iedereen even aangifte doen, dan gaan ze er sneller achteraan!
22 okt nike schoenen besteld en helaas…
22 okt nike schoenen besteld en helaas nog niks binnen
Reageren nergens op en na 2 weken kon ik niet meer in de mail kijken wat de status vd verzending was
Amy Amsterdam
Amy Amsterdam, oplichters ook ik paar schoenen besteld in okt, en track trace gekregen maar dat was het, dag euroos, en ze komen der. Mee weg zeker... 😔
Geweldig …
Nooit geen track & trace vooruitgang dacht aan oplichting gister alsnog netjes mijn pakketjes ontvangen en dik tevreden over de kwaliteit
Oplichters
Laarzen besteld bij amy amsterdam betaald en niks ontvangen geen contact mogelijk en website is uit de lucht
OPLICHTERS !!!!
OPLICHTERS !!!!
Schoenen besteld en gelijk betaald. 2 weken kon ik de bestelling volgen.Daarna kon het pakket niet getraceerd worden.2 x een mail gestuurd maar ze reageren nergens op en nu is hun site niet meer bereikbaar. Geld weg en geen levering.Mensen die ook opgelicht zijn door Amy amsterdam doe AANGIFTE Hoe meer aangiftes,hoe beter.
Ik heb hetzelfde probleem met Nike…
Ik heb hetzelfde probleem met Nike schoenen. 24 oktober besteld. De websitenaam doet vermoeden dat je via een nederlandse winkel besteld. Heel irritant en zonde van het geld. Vrees dat de schoenen nooit aankomen...op email wordt niet gereageerd.
Heb Nike winterjas besteld
Heb Nike winterjas besteld,
Bevestiging gekregen van bestelling
Bevestiging gekregen van betaling
Bevrstiging gekregen van verzending, inclusief track and trace, maaaaaaar , ........ daar blijft t bij, de code kun je nergens invullen, en site van hun bezocht, daar kun je contakt opnemen en dan zouden ze binnen 2 dagen weer reageren, NOU DAT GEBEURT DUS NIET
2x gevraagd hoe de status was vs bestelling, maar je hoort niks
Dieven, oplichters zijn het !!!!!
Vieze oplichters!!
Hier niet bestellen, dit zijn vieze oplichters !! Bestelling nooit binnengekomen. Aangifte loopt gelukkig!😉
Ook bij Amy Amsterdam een NIKE…
Ook bij Amy Amsterdam een NIKE winterjas besteld voor €50,00.
PURE OPLICHTING.
Jas besteld, gelukkig geen hele dure jas, maar toch. Ik krijg een orderbevestiging en sindsdien niets meer vernomen. Diverse mailtjes gestuurd. Geen antwoord gekregen.
Ik heb Nike schoenen.besteld 24 oktober…
Ik heb Nike schoenen.besteld 24 oktober 2022 en nog steeds niets ontvangen . Heb ze gemaild al 4 * geen reactie en als.je nu de site van Amy shop Amsterdam opent of in je bestelling de winkel open is deze site niet beschikbaar.. wat nu te doen. Wie heeft dit ook gehad
Amy Amsterdam
Amy Amsterdam, schoenen besteld op 24 oktober. De bestelling liet mij via Bol.Com gaan en dacht het is betrouwbaar. Kreeg een mail en track & tracenummer.
Ondertussen 2x gemaild. Ook gevraagd naar bemiddeling van Bol.Com. krijg nu antwoord dat het dus niet via hen is gegaan, dat ze geen zaken met China doen en verder veel succes.
Amy Amsterdam zijn dus vette oplichters!
Opgelicht
Opgelicht. Schoenen gekocht van 50 euro. Niks ontvangen.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







