Ik was slachtoffer van winkel rinkel. Vorige op april heb ik een kast betaald maar ik heb nooit ontvangen. Ik was het slachtoffer van een online zwendel via de website. Winkelrinkel.com. Nu, na rui... Toon meer
Winkelrinkel
Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Kast besteld maar kreeg argwaan… opzoekwerk gedaan… kast staat op uk website voor een bedrag van 4 cijfers… alles is 1op1 gekopieerd. Pure oplichting, KVK bestaat niet! Erg boos geworden, aangifte bij... Toon meer
Ook ik ben er in getrapt. Kast besteld, betaald en niets ontvangen. Had me (dacht ik) goed georiënteerd, er waren alleen maar positieve reacties op internet te vinden. Nu zijn ze onbereikbaar, mail w... Toon meer
Duidelijk geval van oplichting. Ik ben aan het nadenken klacht in te dienen, maar om een kans op slagen te hebben, zouden wij een groepsvordering moeten doen. Zijn er onder jullie mensen geïnteresse... Toon meer
Ik was slachtoffer van winkel rinkel
Ik was slachtoffer van winkel rinkel. Vorige op april heb ik een kast betaald maar ik heb nooit ontvangen. Ik was het slachtoffer van een online zwendel via de website.
Winkelrinkel.com. Nu, na ruim 2 maanden nog steeds zonder kast, krijg ik als ik een mail stuur een melding dat het e-mailadres niet bestaat en de website niet meer bestaat.
Ik zou graag willen weten hoe ik ze kan melden en hoe ik andere mensen kan helpen om geen slachtoffer te worden zoals ik.
Bedankt voor je hulp.
Heb ook een jacuzzi besteld,niets…
Heb ook een jacuzzi besteld,niets ontvangen en antwoorden niet op mails!! Weeral hollands,echte gangsters! Heb ondertussen mijn buik meer als vol van die corrupte Nederlanders!!!
Oplichters
Ook ik ben erin getuind.was ook te mooi om waar te zijn.
Kast gekocht
Kast gekocht, zit vol smacht op de kast te wachten. Te mooi om waar te zijn. Tot op de dag vandaag geen reactie op de mail gehad.. of een kast ontvangen.. zoals ik hier lees ben ik helaas de gedupeerde van oplichterij. Nog even uitzoeken hoe ik hier aangifte van kan doen.
Kast betaald
Kast betaald, niks ontvangen. Bij mail gevraagd en als antwoord terug dat ze alleen in het weekend leveren, daarna niks meer ontvangen. Mail is uit de lucht. Nu betalingssysteem mollie gevraagd, of die evtueel kan helpen, ben benieuwd.
Wat een vreselijke oplichters
Wat een vreselijke oplichters, heb daar ook een kast besteld ,maar nooit gekregen drie keer een mail gestuurd,maar kreeg die steeds terug. En nu nog mijn geld kwijt 😭ga zeker aangifte doen. Dus mensen wees echt gewaarschuwd!!!!!!
Kast besteld en nooit geleverd
Kast besteld en nooit geleverd. puur bedrog. Aangifte gedaan bij Belgische politie
Helaas...
Ook ik sluit aan bij de vele gedupeerden. Ik dacht nochtans op voorhand heel goed alles onderzocht te hebben want het leek te mooi om waar te zijn.. gewoon een schande... Het webwinkelen schrikt me meer en meer af...
Winkelrinkel.com niet betrouwbaar; levert niets en is onbereikbaar
Ook ik ben er in getrapt. Kast besteld, betaald en niets ontvangen. Had me (dacht ik) goed georiënteerd, er waren alleen maar positieve reacties op internet te vinden. Nu zijn ze onbereikbaar, mail wordt als onbestelbaar geretourneerd. Site lijkt over te gaan naar gooda.nl. Kast wordt nu voor hetzelfde bedrag aangeboden op winkelhoofd.com
Even kijken hoe ik aangifte van oplichting kan doen
oplichters
oplichters. Staat nu te koop bij Bremsil. Trap er niet in. Geen adres en geen telefoonummer bekend. Staat ook niet in de KvK geregisteerd.
Oplichters. Besteld, betaald, niet geleverd.
5 april 2021 kast besteld en betaald.
Mails gestuurd maar geen reacties. Klacht bij Mollie ingediend.
Ik wil of mijn kast of mijn geld terug.
Website is uit de lucht en helaas nu wel slechte reviews.
Er was op het moment van aankoop nog nergens iets slechts te vinden.
Pas op! De kast wordt nu aangeboden door Winkelhoofd.com en heet nu Bremsil.
Helaas heb ik ook een kast besteld
Helaas heb ik ook een kast besteld, En nog steeds niet ontvangen ( ga er vanuit dat dit ook niet gaat gebeuren.
Op mails reageren ze ook niet.
Jammer dat er mensen zijn die te lui zijn om te werken en door mensen op te lichten aan hun geld komen.
Sluit me graag aan als er mensen zijn die stappen willen ondernemen,
Oplichters!!
Oplichters!!
Eerste week kreeg ik nog een reactie van Lisa maar daarna niets meer en ook mijn bestelling nooit ontvangen.
Ga ook verdere stappen ondernemen
blijkbaar zijn we met vele bedrogen…
blijkbaar zijn we met vele bedrogen door winkelrinkel !
was blijkbaar te mooi om waar te zijn .
moeten we het hier bij laten ? of kunnen we ze tot de orde dwingen ?
Kan mij aansluiten bij de vorige…
Kan mij aansluiten bij de vorige reviews, kast besteld en betaald maar geen reactie op mail en helaas niet geleverd.
Duidelijk geval van oplichting.
Duidelijk geval van oplichting.
Ik ben aan het nadenken klacht in te dienen, maar om een kans op slagen te hebben, zouden wij een groepsvordering moeten doen.
Zijn er onder jullie mensen geïnteresserd om eventueel klachten te bundelen?
Heb 2kasten besteld is al meer dan…
Heb 2kasten besteld is al meer dan 5weken
geleden meermaals een e-mail gezonden
maar geen enkele reactie erop denk dat we allemaal ons geld verloren zijn
Ook kast besteld en betaald
Ook kast besteld en betaald, wacht al 3 weken!! Oplichters!
ook kast besteld
ook kast besteld, nog niets ontvangen en geen antwoord op mails.
Eveneens kast betaald en niet…
Eveneens kast betaald en niet aangekregen
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.
