Brengt onredelijk hoge bedragen in rekening
De factuur is 265% van het contractbedrag, zonder voorafgaande communicatie over de extreem hoge prijzen van onderdelen. Het vervangen van het bedieningspaneel is niet besproken, terwijl dit een kostbare ingreep is die mijn keuze had beïnvloed voor het ook nog vervangen van de RFT CO₂‑sensor, die nog functioneerde.
De prijs van €311 die gerekend wordt voor die RFT CO₂‑sensor tegenover €150 elders, is niet te rechtvaardigen gezien de beperkte levensduur. Daarnaast blijft onduidelijk welke ‘verbeterpunten’ zijn uitgevoerd welke worden genoemd. Op geen van deze punten wordt inhoudelijk ingegaan, wat de situatie extra frustrerend maakt. Ik raad WMR Loodgieters ten sterkte af i.v.m. onnodige hoge kosten in rekening brengen.
