We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My cockapoo has been eating wolfworthy for 4 years now and is as healthy as they come!.I had no idea where to start with food and came across wolfworthy as an alternative to raw food with all the good... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Have been ordering wolfworthy original for 3 to 4 years. My dog scoffed it straight away. BUT ...our latest bag late April 2026 arrived and either they have changed the recipe or they have cha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have changed the recipe and now my dog won’t touch it. And now I have to pay tracked postage to get a refund. My dog loved this food and had it on subscription until now. They say the ingredien... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I started my gorgeous boy on your food, around 6 months ago perhaps more, he went for his annual check today, his vet commented on the excellent condition of my dog, his tone, fur, teeth, weight! She... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Dierenverzorgingswinkel

Geschreven door het bedrijf

Do you love the idea of feeding raw but but hate the mess, fuss or your dog just won't eat it? We make a delicious dry alternative that has the same health benefits but is easy to store, handle and travel with. To get started is simple. First buy a sample and watch your dog devour our delicious food. Second, sign up for a regular delivery and save 10% on every bag, there’s no commitment you can cancel at any time. Third, the food arrives in 1-2 days so you can sit back and relax knowing your dog is happy and healthy, without all the faff. Pause or Cancel at any time. Reminder of upcoming payment sent 3 days before payment taken:-)


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

108 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 81% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service is second to none

The customer service is second to none, I was feeding my dog the original, but unfortunately she has now got an allergy to chicken, I got in touch with Wolfworthy and asked if I could change to the Oily feed. I had only had a new delivery of the Original but they took it back to exchange for the Oily one. Can't praise this company enough, I would give 10 stars if I could. My dog loves the food, she is fed half raw and half Wolfworthy, I would love to change her over to Wolfworthy completely but not sure if just feeding her solely on Oily would be OK.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cost and size of sample packs

Ordered the 3 different samples, all 3 together are not a meal size and costing £6 it's a rip off.

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wolfworthy.co.uk

Antwoord van wolfworthy.co.uk

Hi Tim,
Thank you for your feedback. Our 60g samples are designed as taste tests so dogs can try the food before buying a larger bag. We do make it clear that they are not meal-sized. For customers looking for a longer trial, we recommend our 1.5kg one-off bag.
We appreciate you giving Wolfworthy a try, and we’ll continue to make sure the purpose of our samples is as clear as possible.
Wolfworthy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from this company I waited…

Do not order from this company I waited for my package to arrive but never had a message to say a delivery date to receive it.then after two weeks they send a message to say would I give a review about the dog food (which was never received ) I have sent numerous emails saying that but all they do is ignore me and just keep asking me for a review. I'm so glad I only ordered the samples and not a full bag what a scam

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wolfworthy.co.uk

Antwoord van wolfworthy.co.uk

Hi Lynda,

We’re sorry to hear your samples hadn’t arrived. Your order was processed on 25th September, but unfortunately it looks like Royal Mail lost the package. As soon as you let us know on 13th September, we arranged for replacements to be sent straight out, and these are now on their way to you.

We always aim to resolve any issues quickly, and we apologise for the inconvenience caused by the missing delivery. While delays like this are rare, if an order ever goes astray we will always put it right immediately.

Thank you for your patience, and we hope your dog enjoys trying Wolfworthy once your samples arrive.

Wolfworthy

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sorry not for me

Sorry not for me, after reading all the hype , gave it a try but my dog started scratching his ears biting his paws and developed stinky breath , after a short time of being on this food , it is not fresh it is a kibble whatever you may like to call it, have thrown the rest of the bag in the bin , and is now back on Natures Menu Country Hunter wet food and his scratching and biting have improved dramatically after a short time , so not for me i am afraid the Natures Menu is a single source protein dog food which suits a lot of dogs . Sorry but not for my Teddy

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

My puppy has enjoyed your samples and we will be transitioning. He's a rescue and although we were told he is fine on the food he had with the rescue, unfortunately we found him to be grain intolerant. He is fine on the food we have switched him too and we do trust the brand but we wanted to find a kibble more nutritionally complete. Wolfworthy fits the bill. I like your three flavours option, means we can rotate flavours for variety for him. Price we find competitive for an all life stage food of this quality. Sample bags are great and we look forward to the transition journey. Thanks

3 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Goof dog food

Good dog food, Shockingly bad customer service

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wolfworthy.co.uk

Antwoord van wolfworthy.co.uk

Hi David,

Thank you for your feedback. We're really pleased to hear that you're happy with the quality of our dog food - that means a lot to us.

However, we're very concerned to read your comments about customer service. We've checked our recent customer records and don’t have any unresolved issues or unhappy customers named David. We want to make things right and understand what went wrong. Could you please contact us directly at support@wolfworthy.co.uk so we can investigate this further and help resolve any issues?

The Wolfworthy Team 🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great alternative to raw

We fed exclusively raw for a long while but more recently, got fed up of long delivery times and lack of stock locally.

We had combination fed with Wolfworthy as it is handy to have in the cupboard as a backup.

We’ve now decided to switch to Wolfworthy full time (with raw treats) as it seems to satisfy them more than the complete raw we were feeding them. Their poo’s are a bit bigger, but still firm and easy to pick up.

Delivery is very speedy which is a bonus if you suddenly find you are running low.

I love the recyclable packaging which is another benefit from switching from complete raw, as it generated a lot of plastic waste from the containers.

I’d definitely recommend.

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CHECKOUT BAD REVIEWS ABOUT THE MANAGEMENT OF WOLFWORTHY BEFORE ORDERING SAVE YOURSELF £7 WISH I DID

I ordered Sunday afternoon 1 bag of the original
Later looked at the reviews noticed 20% is a bad reviews
So sent message to cancel next thing get message from DPD saying package dispatched overnight Sunday night which is hard to believe
Called them spoke to an assistant she told me charge £7 cancellation fee
So before order from wolfworthy
Check out the bad reviews first wish I did would of saved £7
I would like to add the wolfworthy dog food is probably OK
But my complaint is about management the way there organised
There need to get there act together
If you have a look at the bad reviews it's mainly about the management not the quality of the dog food

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wolfworthy.co.uk

Antwoord van wolfworthy.co.uk

Hi Richard,

Thanks for your review. I’m really sorry to hear you had second thoughts after placing your order — we completely understand that sometimes people change their minds.

We dispatch orders quickly (often same day) because most customers really appreciate fast delivery. In this case, your order had already left our fulfilment centre by the time we received your cancellation request, so we recommended refusing delivery so the parcel could come straight back to us. I’m glad to see our team has already processed your refund.

We simply deducted the £7 courier return cost, which we never profit from — it’s just to cover the fee we’re charged for returns. If there’s ever a problem with a product, or if we’ve made a mistake, we of course cover the cost of returns in full.

We’re proud to have thousands of 5-star reviews from happy customers — not only because of the quality of our food, but also because of how we handle situations like this: fairly, honestly, and with kindness.

We’re always here to help, and we genuinely wish you and your dog all the best.

Warm regards,
Nicola

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Website so easy to navigate. The product information is great. I placed an order on the Wednesday before 12noon and it was delivered on the Thursday - Excellent. My dog loves the raw food and I have tried afew. Would definitely recommend this company.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality food

I recommend this food to all my clients. both my dogs thrive on it. Its incredibly good quality and always delivers on time.

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy

I am very happy. My Boston terrier x king charles spaniel is a very fussy eater. She wasn't too fond of wolfworthy original but she absolutely loves the fish version. She cleans her bowl every time which is a first. I like that the food is grain free, it's much easier on her little tummy. Wolfworthy also offers samples to find out if your dog likes the food. This was very helpful and saved me money. If I had to buy a bigger bag of the original, it would have gone to waste. Since switching, my dogs breath smells better, her poos are healthy and her coat is soft and shiny.

21 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really nice dog field

Really nice dog field with loads of equipment, a shelter, gravel path to walk around, beautiful view, very private away from main roads, poo bin and water available

Have been to a few dog fields and this is the best we have been to

20 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A good food all round

The customer service and product quality- been buying for 4-5 years. I have tried different options (Pure, Butternut, Tails etc) but always come back to Wolfworthy. Now with the two flavour i plan on alternating to avoid taste fatigue. My dog isn’t big a goods weight with a great coat (loads of people comment). I like that the quantity i need to feed is less and her poos are great.

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would highly recommend.

After trying numerous different dog foods someone recommended wolfworthy and I'm so glad they did. My two boys absolutely love it and have never been healthier, no more adding different things to their food so they will eat it. I even take a handful on walks to use as treats. The customer service is amazing and there has never been an issue with any of my deliveries.

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer