In alle opzichten slecht
Alles ging mis. Het allerbelangrijkste dat verbeterd kan worden, naast de kwaliteit uiteraard, is de communicatie. Niet of veel te laat reageren of telefoontjes, voicemails en appjes en afwijzend reageren op kritiek en reviews. Waar mensen werken worden fouten gemaakt (toevallig vorige week bij het plaatsen van de keuken ontdekt dat een heel deel niet gestuct is). Passende communicatie en reactie had veel goedgemaakt en dan had er in overleg veel opgelost kunnen worden. Nu is alles onder de maat, valt er geen gesprek over te voeren, zitten wij nog steeds met extra kosten om over frustratie nog maar niet te spreken.








