STORE Reviews 

44
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I can't match the other reviews with my experience. I ordered Elfa parts for a unit. They contacted me 8 working days later to say the top panel was no longer in stock, but that wasn't as importan... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Absolute shambles with delivery, not entirely their fault but really not good enough at all. Luckily they refunded my entire order as it took so long to come. Im glad they did, because when my item ar... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered a shelving unit on 5th July, now the 19th August and still not received. Email received today following query of the delay and customer service team couldn't even stretch to a simple apolog... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Our order arrived in a box that was nearly totally disintegrated due to it being soaking wet. It was raining very heavily, but the box must have been outside open to the elements for a long period of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkel

Geschreven door het bedrijf

STORE- Top UK Online Retailers of innovative storage solutions and organisational products for every room in the home. Boxes, baskets, racks and shelves as well as the full elfa range of stylish storage solutions.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

44 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(44)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service Denise!

Finally found what I wanted to get organised and great customer service from Denise when I had an issue.
So nice for a company to find my order info and address etc. without ever asking me, really refreshing and much appreciated!

21 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery, well packed.

Decent price for 4 CD boxes from the Really Useful Storage brand.

Arrived in great time - a day shorter than their shortest estimate.

Check the web address, there are a lot of companies called some variant of "Store", and some of the reviews below are obviously confused about this. This listing is for aplaceforeverything.co.uk.

23 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reasonable prices and efficient delivery

I ordered a large Lego storage head from this website. The price was good; the order process simple; and when this was delivered it was very efficient and quick. My son loves it and I will certainly order again to add to his collection!

11 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

ITEM WAS MISSING & DELIVERY BOX WAS ALL BUT TOTALLY DISINTERGRATED

Our order arrived in a box that was nearly totally disintegrated due to it being soaking wet. It was raining very heavily, but the box must have been outside open to the elements for a long period of time. This was the fault of Yodel, the carrier. When we opened "the mush" we found 1 item to be missing. We contacted the seller who asked us to send an email & photos to them, which we did. Despite spending time taking photos & sending emails, we received an email back saying they would be sending the missing item to us. No offer of any recompense whatsoever.

14 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo STORE

Antwoord van STORE

Hi Mike, so sorry to hear about this. I have been unable to find your order so if you could get in touch at info@aplaceforeverything.co.uk with the details, we can look into this for you. Kind regards Lucy@Store

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Good Customer Service

There was an issue with my order, something that could have happened quite easily.
I brought it to their attention, and it was sorted very promptly, with now fuss, and made it easy for me.
I always think its when something goes wrong that a company can show how they really are, due to the way they handelled this, I would have no problem recommeding them to anyone, and will use them in the future.

4 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

POSSIBLE SCAM ALERT

PLACED ORDER, 12-20-2020. As of this date 1-04-2021, NO ITEM RECEIVED. Although Web site indicates my order was shipped. Payment made and collected by this Company. This is a POSSIBLE SCAM ???

4 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo STORE

Antwoord van STORE

Hi there, please could you review and remove your feedback as this is not one of our order reference numbers and looks to be related to a different company. Thanks, Lucy@Store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

E pedido como un parque pero con piezas…

E pedido como un parque pero con piezas del Mickey concretamente 20 piezas hace 2 meses y nada que lo recibo, me sale el el envio que esta entregado y no e recibido nada y e pagado 25e y no se como ponerme en contacto para la devolución del dinero. Mala experiencia

7 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo STORE

Antwoord van STORE

Hi there, please could you review and remove this feedback as this not related to us. We are UK based company selling home storage items. Thanks Lucy@Store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a child fence back in…

I ordered a child fence back in September and never received it, not sure how to get in contact with the company???

6 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo STORE

Antwoord van STORE

Hi there, please could you review this and remove as we are home storage retailer based in the UK and do not sell children's fences. Thanks, Lucy@Store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a hair straightener and it is…

I ordered a hair straightener and it is such poor quality that it is unbelievable. It takes hours to straighten and the hair goes back to original in 3 -4 hours. I do not have curly hair, in fact they are pretty straight. Also it left my hair feeling very frizzy.

I have asked them to refund, but they said I will have to bear the cost of return postage to China!!!!!

Absolutely disappointing.

1 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo STORE

Antwoord van STORE

Hi there, please could you review this and remove as we are home storage retailer based in the UK and do not sell hair products. Thanks, Lucy@Store

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Messed up order

My previous experience with the company was good, this time - the order was messed up, refund delayed and it required many email exchanges to sort it out. While we got there eventually, I would suggest that maybe better communication with a customer might help to avoid this kind of issues in the future.

2 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo STORE

Antwoord van STORE

Hi Julia

This has been a disappointing situation for us as a company and for you the customer. We are sorry for the errors made on our part and hope you can appreciate this was never our intention.

We have now fully refunded you accordingly and we will work hard to prevent similar situations from occurring and use your situation as a learning experience.

Please accept our apologies and we promise to uphold the high standards you have previously known in future.

Thank you for highlighting this to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class

Very happy with the products I ordered. Good quality. One was damaged on arrival and a replacement was sent quickly and efficiently.
Nice to be able to find UK made goods for a change.

20 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They sent me completely the wrong…

They sent me completely the wrong product, when i emailed them they told me the product I had actually ordered was out of stock and asked me if i wanted to keep the incorrect item at a discounted price of 30% off ? (It was nowhere near an equivalent to what I had actually ordered!) After asking for a refund as i didn't want the item they arranged a collection. Its coming up to 10 days since the collection and ive still had no refund! Waste of time !!

30 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo STORE

Antwoord van STORE

Hi there, I'm so sorry to hear you received a different shelf ladder than the one you ordered and for the delay in getting your refund processed. Due to social distancing and staff working from home, our returns are taking a little longer to process. However, I can see your refund has now been processed for you. Apologies again for any inconvenience caused. Lucy@Store

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and service

Great products and service. My order arrived quickly and I'm really pleased with the quality of the products I received. Customer service was excellent - really friendly, helpful and efficient.

26 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely

I bought two lovely sea grass baskets for my living room this week. They were an absolute bargain - the cheapest I found anywhere online - and they arrived within a couple of days, even despite the Covid situation. Overall really very happy with the products and service I received.

2 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Defective product, Poor Returns Policy, Dismissive Customer Relations

I am sorry to give this company such a negative rating but I've been really disappointed in their returns policy. I bought a grey laundry basket that arrived with a defect that makes it difficult to use. There is a manufacturing error and it lacks a press stud so doesn't sit properly. The whole point is it is meant to be portable so it's a dud, basically. I was then ill for quite some time. So when I contacted them outside the 2 weeks return period I was told very sorry etc. but you had two weeks to return. I felt this was pretty rubbish and generally companies are more flexible when there is an actual manufacturing error. In fact it is a breach of consumer rights.
So the bad mark is for several reasons:
- poor product manufacturing
- inflexible returns policy that is in breach of Consumer rights. It should be full refund within 30 days and replacement/repair within 6 months for faults. (According to Which you still have consumer rights protection after 30 days. If you don't reject the goods within the first 30 days, and find a fault within the first six months of possessing your faulty goods, you'll need to give the retailer a chance to make a repair or replacement. If that's unsuccessful, you can then ask for a refund.)
- Poor customer relations.
I was going to order a lot more stuff from them so they have lost a lot of business from just one customer. Given the difficulties we all face now with Covid-19( and I am sympathetic to businesses struggling) I would not advise buying from a company that sells shoddy goods,flouts Consumer rights and doesn't seem to care.

13 april 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Inadequate descriptions of shelving

Inadequate descriptions of shelving. When I queried they suggested I get out a hack saw. Ridiculous!

18 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo STORE

Antwoord van STORE

Hi Mike,

Thank you for your feedback, I am sorry you feel this way, I have looked into this and the item that you purchased does show in the description that a 105cm Top Track is included and that it may require cutting with a hack saw. APFE and Elfa recommend using a standard hack saw but other tools can be used if you have them available.

I have copied a link of the item below so you can review the listing further.

https://www.aplaceforeverything.co.uk/category/elfa-starter-kits-bundles/product/elfa-hanging-starter-kit-1/ean/EAN-2129865449514

Again I do apologise that you aren't happy with your purchase, please contact me via email if there is anything at all I can help you with or to get the issue resolved. It's in our best interests to help.

Kind Regards
Bobby@aplaceforeverything

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered a shelving unit on 5th July

Ordered a shelving unit on 5th July, now the 19th August and still not received. Email received today following query of the delay and customer service team couldn't even stretch to a simple apology for the delay.
Frustrating service - star rating for service only. Product still not received.

Furniture received - build quality as poor as service. Multiple broken pieces of wood. Nice aesthetic though.

19 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing items and a fantastic top…

Amazing items and a fantastic top quality customer service team. Highly recommend this shop. The lego storage blocks are perfect and we love all the colours you can get.

23 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommended

Good products, extensive but not exhausting selection, very quick replacement when something arrived damaged.

17 januari 2019
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer