Aston Matthews Reviews 

166
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We really enjoyed meeting Steve (Islington office) and he gave us great advice. He then handled our large order - arranging delivery to the west country and keeping us informed of every stage of the p... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have used Aston Matthews across the design and purchase phases of two renovations. Every time, Steve and his team have been impeccable. Their attention to detail, passion for their items, and keen... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We needed a mildly abrasive environmentally friendly cleanser. Through experience we knew Bon Ami (American product) was just what we needed. We found that Aston Matthews stocks and recommends it to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Big thank you to Amanda the designer at Aston Matthews for transforming our awkward en-suite. She has made the room feel much bigger and even managed to incorporate much needed storage. We loved all h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sanitairwinkel

Over Aston Matthews

Geschreven door het bedrijf

Aston Matthews is London’s leading specialist retailer of contemporary and traditional bathrooms. We celebrate our Bicentenary in 2023.

With stores in London’s Islington and Guildford in Surrey, and over 2000 lines in stock and on display, we strongly recommend a visit to our premises where you will discover a vast range of inspirational and exclusive designs. You may also get some bathroom inspiration and order from our online range at www.astonmatthews.co.uk

From authentic Art Deco taps to the latest innovations, our unrivalled collection helps you to create a unique bathroom at the best possible prices with the assurance of superior quality and generous year-round discounts.

We look forward to being of service to you.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

166 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(166)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Finishing touches matter

A lovely product beautifully made and delivered promptly. My only complaint is that the screws were cheap and silver in colour when the product was cast brass. I now have to fine brass screws to fit.

27 september 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Justin,
Thank you for getting in touch. Apologies for the screw discrepancy, we have your order details and will despatch some brass screws to you immediately.
Kind regards,
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good price

Good price, prompt dispatch and excellent packaging.

1 september 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Sam,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

We bought numerous items for a full home renovation and would do so again from Aston Matthews.

1 september 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Duncan Gray,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered the item on line and received…

Ordered the item on line and received quite quickly.
The product was as we expected and of good quality

16 augustus 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Karen,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So disappointing. No quality control.

The moment had come! The plumber arrived at last to fit my carefully stored brushed brass towel radiator. We opened it..,,then noticed…

Lots of marks where the brushed brass had not covered . So disappointed. This could easily have been spotted before it had been sent out. Very very disappointing and a wasted day for the plumber at my cost.

14 september 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Jo,
Sorry that you are not happy with the product received.
The unlacquered nature of the solid brass towel rail will cause it to develop character and patina over time.
Our showroom manager has been in touch and will personally look after this for you.
Kind regards
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great service all in all

Great service all in all, a little confusion from original order but all smoothed out and great turn around.
Very happy 😊

10 september 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Robin Lamb,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great quality stylish products..

Great quality stylish products... I had a problem with a faulty chrome towel ring, however it was replaced quickly. The staff are very helpful and efficient.

1 september 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Brian Evans,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A brilliant service

A brilliant service - knowledgeable and helpful advice and everything was delivered without problem. Thank you.

24 maart 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Deborah,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

Great products, Brilliant and helpful service.

7 september 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Hannah Peters,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A replacement shower control

A replacement shower control for one we bought at Aston Matthews 30 years ago. A classic design, now fitted, works beautifully and looks great. Seems to be of a high quality and just what I wanted even though it cost a small fortune. I guess you pay for what you get!!

1 augustus 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Julie F,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Steve was fantastic (!)
We really like the bathroom we bought.
Highly recommend.
Could not ask for more.

30 juli 2022
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Joanna Roberts,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I couldn't recommend less! Terrible After Sales!

I couldn't recommend less! Terrible After Sales.

I have one of these fancy shower/bath mixers ("Zyam bath/shower mixer for wall or deck mounting and flexible shower kit") that started to leak. Following advice from a plumber, I ordered just the inner cartridge from Aston Matthews.
It took 7 weeks to arrive.
So I got the plumber back in, which cost me £80 only for him to tell me I was sent the wrong cartridge.
I emailed and phoned Aston Matthews to try and fix the situation and I felt completely helpless as they gave me a very cold standard reply saying that the correct part was out of stock and they didn't know when they would be able to send me one.
Also, they offered to come and collect the wrong part in order for me to get a refund to no avail.
Very irresponsive, distant and not helpful at all.
3 months on, I still have a leaking tap, which I now have to operate with a pair of pliers while I wait for a new cartridge and they didn't even offer me solutions.
I had enough, I'm going to replace the who mixer with a different brand, much cheaper and with a much more efficient after sales team.

4 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear Marisa,
We have reviewed your order and can only apologise; we pride ourselves on our after sales service and are doing all we can to satisfy your order. Global production times are causing issues in many industries, including ours, and we are having a particular problem with this part. It does not help that we received the incorrect part first time around from our manufacturer, again we can only apologise.
We will continue to get updates from our supplier and let you know as soon as the part arrives.
Thank you,
Aston Matthews Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

We have used Aston Matthews for a couple of bathroom projects. Their staff are extremely knowledgeable and helpful, without being salesy. I would highly recommend for both their products and their great customer service.

23 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Aston Matthews

Antwoord van Aston Matthews

Dear NK,
Thank you for your review.
Aston Matthews Ltd

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer