Banner for Atkin and Thyme

Atkin and Thyme Reviews 

498
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We received our order 10 days ago and unfortunately the item was quite damaged. As the box looked ok my only assumption is that the item was shipped to us with zero quality control review. We have b... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely, great quality piece of stylish furniture. Looks as pics on website, and responded quickly to enquiry. Large furniture item delivered within 2 weeks with good communication. Very well packaged.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had never heard of Atkin and Thyme before but I’m so happy I discovered them. I purchased two sideboards the Brera Marble Sideboard And Agnes sideboard and honestly “wow” they’re solid / heavy wood... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought two Aviator armchairs from Atkin & Thyme and absolutely adore them. Eight months after purchase, a fabric defect unexpectedly appeared on one of the seat cushions. Even though several month... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Slaapkamermeubilair winkel
  4. Tuinmeubelwinkel
  5. Woonkamermeubilairwinkel
  6. Zitbankenwinkel

Over Atkin and Thyme

Geschreven door het bedrijf

We're Atkin and Thyme.

A dedicated team driven by a shared passion for helping you turn your house into a home.

Our British design team works tirelessly to create our hand made indoor and outdoor furniture collections that reflect our commitment to quality and creativity.

We work with a small number of suppliers who share this commitment. Together we craft great quality pieces with an emphasis on design that will earn a place in your home for years to come.

Explore our carefully curated furniture collections, where you'll find timeless designs with a touch of vintage charm and luxury.

Our UK based customer service team are here to help with any issues that may arise or questions about our products.

Unique hand-crafted design for over a decade Atkin and Thyme started its journey in 2014, and as we celebrate our tenth year, we’re just as passionate about interiors as we were when we first started out.

Over the years, we've introduced countless lines of unique hand-crafted furniture, working with artisans to make them in limited batches. Each of these pieces is a carefully crafted special piece of furniture that can’t be found anywhere else.

Recently, we've expanded our horizon, introducing a comprehensive collection of garden furniture and accessories, extending our commitment to providing distinctive pieces for your home.

We invite you to immerse yourself in our world of statement furnishings and accent pieces, curated with passion and care.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

498 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 76% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(498)

98 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous side tables

Side tables delivered on time and they are exactly as described. We absolutely love them. This is the second set of nesting side tables - will be back for more!!

18 oktober 2024
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Thanks Mary, we're glad you like the side tables.
Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful armchair

Chair was delivered on time in perfect condition

23 oktober 2024
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Thanks so much for taking the time to leave us a Trust Pilot review Lisa. We're glad that you are happy with your purchase and the delivery service.

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant love my sofa for our new cabin

Brilliant love my sofa for our new cabin

24 oktober 2024
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Dear Sandra,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We're delighted that you're happy with your sofa - enjoy your cabin!

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous sideboard and media unit

While googling for a sideboard for my recently decorated lounge I came across Atkin & Thyme and they had just what I was looking for. I also purchased the matching media unit and both pieces are fabulous. Communication was great and delivery prompt. I would definitely purchase from this company again.

23 september 2024
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Dear Tracy,

We really appreciate you taking the time to leave us a Trust Pilot review, and we are delighted that you are happy with your purchase.

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great product not seen anywhere else

A great product not seen anywhere else. Very good communication for order and delivery. Will use again for more interior furniture.

23 oktober 2024
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Thank you so much for leaving us a Trust Pilot review Kay. We are delighted that you are happy with your purchase and look forward to supplying you with interior goodies in the future :0)

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Very expensive given quality received

Very expensive given quality received - door to unit nowhere near hung straight. Also a large chip which is, thankfully, covered by the top or I would have returned. Given price paid also for delivery, I was disappointed that it was not assembled and packaging not taken away.

23 oktober 2024
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Hi Laura
We're really sorry to hear that you were disappointed with your purchase. I've caught up with customer services and they say you haven't been in touch. Please do give our team a call on 01462 412 100 or drop us an email at info@atkinandthyme.co.uk so we can help resolve the situation for you.
We can arrange for items to be assembled - in this case the legs and top would have needed to be attached to the base unit - but this does need to be requested at the time of ordering.
We hope to hear from you soon so that we can help.
Kind regards
The Atkin and Thyme Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The most perfect chairs

The most perfect chairs, really great quality. The packaging was so sturdy that any chance of breakage was very slim. Delivery was as expected, slight wait for the product to be in stock but once it was available communication was great

14 oktober 2024
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We do have items that we sell on a pre-order basis when they are still on route to us from our suppliers. We're glad that your chairs were worth the wait.

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Need to sort theyre return process out! A bit underwhelming probably wont use again

The ordering process was good and I liked the website very simple. I am rating this as fair however as I had 3 issues with the service/ experience. 1)Table arrived in packaging that was super impossible to get off! I had to cut my way into the box in the end which wouldnt have been a problem but the table wasnt right and needed returning so it was difficult to repack! 2) Very expensive to return things- initial delivery £39 and £49 to return it so a lot 3) But the most annoying was I had to chase my refund as it still hadnt been paid over 11 days later. I called and the team were very helpful in sorting it but they got the amount wrong so i had to again call up and explain they'd got the amount wrong. Just a bit underwhelming tbh probably wont use again.

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Dear Miss Yates,

Thank you for your feedback, and we are sorry to hear that the table you ordered from us wasn’t suitable.

We do ask that customers pay to return their items if they have changed their mind about their purchase, and refunds are then issued once we have received the items back into our warehouse. Sorry that you found our return fee expensive – we have to use 2-man carriers to ensure that our furniture items get to our customers or back to our warehouse in one piece which does come at a price.

We can appreciate it must have been frustrating that the amount refunded was initially incorrect – apologies once again for this.

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product not fit for purpose.

Purchased a £1000 side table which has lived in a room which is unused. The marble top is now lifting away from the wood and all the doors and drawers get stuck and won’t close. The delivery company personally built it so no fault on our part. No reply to emails as of yet and judging by reviews below, I am concerned about customer service and whether I will receive a reply. I would consider buying from this company given the quality of materials. I almost purchased a similar unit from Dunelm but thought I would pay more for a better quality product. My next steps will be trading standards but I will give them more time to respond and reach a resolution.

22 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Dear Ms Shaw,

Apologies for the delay in responding to your Trust Pilot review.
I have caught up with our customer services team and I can see that your issue was resolved with them on 27th September.
We are sorry that you had issues with your sideboard. I believe we were able to offer a solution regarding the tightening of the bolts and were able to offer a part refund to compensate for the inconvenience caused to you.
If we can help further then do get in touch with us at info@atkinandthyme.co.uk

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered a table and chairs

Ordered a table and chairs. The table had a solid marble top. Unfortunately the marble table top was pitted with indentations. I understand the product is natural and will contain imperfections, but they should have filled them and polished like the other areas that were once pitted and have been filled and polished. We were offered a discount although. Quality team need to be more on point

21 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Dear Mr Northey,

Apologies for the delay in responding to your Trust Pilot review.
I am sorry that you were not happy with the marble pitting on your dining table. As you have noted, this is a natural product with natural imperfections. Some areas of pitting in our marble tops are filled and polished but some are left open depending on the size and location.
I can see that we offered to collect the table and refund your money but you have decided to keep the table.
If we can help further then do get in touch with us at info@atkinandthyme.co.uk

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful furniture

Beautiful furniture. Great customer service would use again.
Thank you.

4 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Dear Charlotte,

Thank you so much for taking the time to leave us a Trust Pilot review. We are delighted that you are happy with your purchase.

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service and poor quality

Ordered two items then didn’t hear anything for 2 weeks. Chased up and discovered one of the items was actually out of stock - something others have had trouble with I see.

Remaining item arrived 10 days later and upon opening there was damage to where the handles were attached as the holes had been over drilled. Contacted customers services over 6 times over email and they have ignored every one of them. The item was just shy of £1,000 and this is the level of customer service.

I have had to pay to have the issue fixed myself.

Do not use this company, they are a disgrace.

15 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your time

Really poor experience with this company. I ordered a dining table and bench, which were showing as in stock and available on their website. Over a week later I received an email which said the items were no longer available. Instead of offering alternatives/refund I was asked to re look at the website or confirm if I wanted them to check the outlet (in my opinion this should have been done before contacting me to prevent further delays) another few days went past whilst I waited for them to check the outlet. As nothing was available I have now had to request a refund. They have had a substantial amount of money from me and sat on it for over 2 weeks. Really poor attempt to resolve and rectify their issue - which is essentially what customer service is all about.
I’ve since read other reviews which haven’t been particularly positive - complaints about quality and delivery issues.
I won’t be using this company again and would deter anyone else from using them.

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality

I bought a Christmas garland which was appallingly cheap. Very difficult to return and no refund received.

12 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful items, solid construction

We've bought 3 items from Atkin and Thyme (having never come across them or heard of them before) and am so pleased and delighted with each of these items - the Gaia Pendant Light, Byron Extending Dining Table and Berkeley Shelving Unit. They look just like the photos and seem absolutely solid in construction and materials. Customer service is also wonderful on the occasion that we had to contact them. Have highly recommended them to our friends who are also looking for unique and beautiful furniture.

17 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Atkin and Thyme

Antwoord van Atkin and Thyme

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a Trust Pilot review. We are delighted that you are happy with your purchases.

Best regards
The Atkin & Thyme Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non delivery

Placed a order on 4th april , emailed on numerous occasions , rang them on 28th may to be told they didn't deliver to N.I ..im sure they knew that 7half weeks ago when they received order

4 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful delivery system and customer support

Bought a desk for quite a bit of money. Received an email to choose a 'convenient delivery date,' only to be shown THREE available dates within a THREE-month time window, and only one being before the projected delivery date at the point of purchase.

Absolutely awful service for the sort of cost this business charges for their products. All these businesses operate like people don't have normal day jobs and don't have to juggle all their commitments to find time to be at home to take deliveries. Three dates spread across three months, and the customer service was utterly useless. Never again.

23 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceeded my expectations

I ordered their Jude Fluted Green Marble Desk for my home office setup. The price of this piece almost seemed too good to be true in honesty, being a solid marble desk top for less then £1k (£849).

As I’ve paid several times this in the past for marble topped credenza’s or bedside tables albiet from retailers like Natuzzi. So I tempered my expectations somewhat, as the photographs on their website made this price look absolutely stunning. However the marble piece is much thicker than I expected, the wooden desk is solidly built, the drawers are spacious for what I needed too. I’m really impressed, the desk has exceeded my expectations considerably.

This was a pre-order which arrived roughly when expected and the delivery partners DRS were good with their comms and the delivery crew were friendly and happy to help move the desk to the desired room in my house. Overall I would recommend Atkin & Thyme.

13 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

I recently purchased a sideboard from Atkin and Thyme and even though the piece was very nice there were issues with the product. I contacted customer service and received a prompt response and felt listened to. I couldn’t be happier with their handling of the issue.

10 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a fluted drinks cabinet costing…

Ordered a fluted drinks cabinet costing £799 although it was on discount at £678. It arrived and the build quality was very poor the handles weren’t straight, the marble lid did fit properly and the left hand door didn’t close properly. I was offered a 10% discount which I didn’t want not at any point did they offer to replace the cabinet with one that wasn’t so poorly made. The drinks cabinet was collected seamlessly and the funds were credited back to my credit card.

8 maart 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer