Hold jer væk
Jeg var til undersøgelse for svimmelhed og ondt i halsen. Jeg blev undersøgt af en meget sød dame, en lægestuderende, i en times tid og så kom jeg ind til lægen, Nasser. Han var sur over at han også skulle undersøge min hals, selvom jeg havde bestilt 2 sammenhængende tider. Han stak kameraet ned i min hals via min næse og jeg skreg, så han måtte tage det op. Så fik jeg bedøvelse i det andet næsebor og så kunne han kigge. Hvorfor blev det første næsebor ikke bedøvet? Det tog 2 minutter at konkludere at jeg er rød i svælget og så jeg skulle bare tage mavepiller mod halsbrand og så farvel.
Grunden til at han var sur, var måske pga. at jeg havde pointeret, at en af stolene i venteværelset, var fyldt med noget hvid pulver, som jeg også fortalte receptionisten, som sad lige over for.
Inde hos den lægestuderende, hvor jeg blev undersøgt, var der så meget støv på bordet, hvor hendes computer stod, at man kunne skrive sit navn.
Man kan ikke emaile til dem og hvordan de har fået alle de anmeldelser på 5 stjerner fatter jeg ikke. Der er ingen steder på deres hjemmeside, hvor man kan anmelde klinikken og de er først kommet på Trustpilot fra i dag,
d. 5.6.2026.
Man kan heller ikke få en aktindsigt. Den skulle sendes til egen læge.
Alle andre læger jeg har været hos, har jeg fået aktindsigt og video og foto af halsen.
Siden 1997, har jeg været på et hav af hospitaler og hos et hav af læger og jeg har aldrig mødt en så ubehagelig læge som ham før.
Jeg læste hans hjemmeside, hvor alt er rosenrødt, så selvfølgelig skulle jeg da have ham.
Det eneste jeg fik ud af konsultationen var, at jeg ikke har øresten og er rød i halsen.
Jeg har været svimmel siden 2014, så jeg håbede at han kunne hjælpe mig, det var det indtryk jeg fik af hans hjemmeside. Der står 'at man bliver mødt med ro, empati og forståelse og de tager sig tid at lytte og forklare, så du forstår din behandling'. Det oplevede jeg intet af hos ham.








