Snel en vakkundig
Nadat de ANWB mij had laten stikken autoservice Goes gebeld. Binnen een half uur was er een monteur die mijn auto weer aan het rijden wist te krijgen waarna deze in hun werkplaats volledig werd gerepareerd. Snelle service en vakkundige monteurs. 👍😀 Blij mee.








