Na het overlijden van mijn moeder wilde…
Na het overlijden van mijn moeder wilde ik haar wagen verkopen. Deze persoon belde mij op in verband met de prijsinschatting, maar het gesprek verliep bijzonder respectloos.
Ik werd uitgescholden en er werd gezegd dat ik “op mijn hoofd gevallen was” en “niet goed bij mijn hoofd was” vanwege de vraagprijs.
Jammer dat er op zo’n moment zo weinig respect wordt getoond.








