Zeer teleurstellende ervaring.
Dacht eerst dat ik verkeerd was: Gebouw was oorspronkelijk wit, nu babyblauw, wat het genouw niet ten goede komt. Het gebouw heeft een muffe, oude rokerige geur, vooral in de hal. Kamer erg klein en leek ingericht met kringloop items. Luchtrooster rechtstreeks naar buiten en erg vuil. Vloerdelen los, waar sok in spleet achterbleef. Losliggende vensterbanken. Verroest handdoekenrek, verroest wc-rol houder, er steekt pinnetje uit stopkontakt en ander stopkontakt werkt niet, sticker van avocado op raamkozijn, gordijn zit los. Douche/toilet ruimte is zo klein dat je met je knieën tegen de deur aanzit. Alleen mogelijkheid voor eenvoudig ontbijt, geen lunch, diner of hapje en drankje, Gratis thee en oploskoffie in de hal voor de gasten, geen fatsoenlijk koffieapparaat.
Bij receptie slecht eenmaal iemand gezien bij aankomst. Verder één keer van de ene deur naar de andere deur. Bij het ontbijt liep iemand stilletjes heen en weer: vuile vaat uit de kast en naar de keuken en schone vaat weer terug. De tweede ochtend kwam ik erachter dat er ook van je werd verwacht dat jezelf je ontbijtspullen moest afruimen. Bij vertrek was er weer niemand bij de receptie, dus mijn sleutel achtergelaten bij een laptop.
Tot twee maal toe heb ik via een mail mijn bevindingen kenbaar gemaakt en gevraagd om een reactie van hun kant, maar ik heb geen enkele reactie mogen ontvangen. Mijn ervaringen zijn echt zeer teleurstellend en ik raad dit "hotel"dan ook ten zeerste af. Mijn verblijf was maar voor 2 nachten, had ik langer geboekt, dan was ik daar zeker niet gebleven, maar naar een ander echt hotel gegaan.
