Op zich goed en lekker gegeten
Op zich goed en lekker gegeten. Na 45 minuten het voorgerecht. En na 1 uur en 40 minuten het hoofdgerecht dat ook erg goed was. Viel wel bijna om met een hongerklop....wijntjes die in de tussentijd geserveerd worden zijn ook lekker. Redelijk beneveld aan t hoofdgerecht begonnen...

