Betrouwbaar?
From: Leon Fijen
Sent: Friday, April 18, 2025 10:53 PM
To: camperplazaharskamp
Subject: Re: tav Kimberley betreft ord12117
Beste,
Terug komen op uw woorden is niet netjes.
Vooraf heeft u steeds verklaard dat alles in orde zou komen, ik moest mij nergens druk over maken, jullie waren ter zake kundig, Camperplaza is immers een Bovag garage, hadden al vaker (zo juist nog) aan Belgen verkocht en ik moest niet zo wantrouwend zijn.
Helaas blijkt de werkelijkheid dus toch anders te zijn.
Je moet wel snel betalen, je werd zelfs herhaaldelijk gemaand, ondanks dat de kleine lettertjes van de overeenkomst anders vermelde.
De export papieren, incluis de bij de auto behorende COC werden door een derde geregeld, Komt goed, dat is onze job, niet dus!
En kennelijk niet alleen met de exportpapieren, ook met defecte koplamp. Vooraf was duidelijk dat deze lamp defect was. Bij het ophalen bleek de lamp niet hersteld of vervangen te zijn en zat nog steeds vol met waterdruppels. Ja, het ontluchtventiel op de lamp (leken weten dat niet zei de, van zichzelf overtuigde verkoper) doet binnen een paar gereden km’s wel zijn werk. Niet dus. En plotsklaps liggen deze koplampen nu op voorraad bij Camperplaza.
En ook met de zg campercheck? Als je erna vroeg was de enige opmerking, alles oke, heb er maar vertrouwen in. Geen enkele vorm van bewijs.
Neen, klantvriendelijkheid heb ik niet ervaren bij Camperplaza. En after sales service ontbreekt compleet.
Met vriendelijke groet, Leon Fijen
Ps Zoals ik in het recente telefonisch contact heb aangegeven functioneert de huishoudaccu nog steeds niet. Dat was reeds ook al eerder voor de koop het geval en zou bekeken en getest worden. Echter na nu 14 dagen volop in de zon gestaan te hebben met nul gebruik is de huishoud accu nog steeds niet op spanning. Kom nog maar eens langs was uw reactie, zou het de 3e keer wel lukken. Bovag garage! Wie geloof dat nog?
10 april 2025
Review zonder uitnodiging