Voor mij zelfs 6 sterren !
Voor mij zelfs 6 sterren !
Iedereen (van de mensen in de werkplaats tot de mensen op kantoor) is zéér klantvriendelijk en servicegericht. Iedereen heeft oor naar je verhaal en afspraken worden zéér stipt nagekomen. Dossierkennis bij dit bedrijf is super !
Ook de herstelling aan mijn auto is schitterend gedaan. En ik heb zelfs nog een flesje lakverf meegekregen.
Als ik nog eens een herstelling van de carrosserie van mijn wagen moet laten uitvoeren, dan kom ik zeker naar hier terug.
Heel erg bedankt, Carrozzeria De Buck !
