Alhoewel 1 ster nog teveel is deze toch…
Alhoewel 1 ster nog teveel is deze toch toe moeten kennen.
Na kort telefonisch contact m.b.t. het vervangen van het binnenwerk van een Geberit inbouwreservoir en ze via mail van alle noodzakelijke info te hebben voorzien geen reactie gehad. Ook niet na een herinneringsmail.
Als deze club deze handelswijze op al hun klanten toepast dan verwacht ik dat ze einde van het jaar niet halen. Schandalig, onprofessioneel en erg klantonvriendelijk.
Update;
Nadat ik had aangekondigd dat hun handelswijze bovenstaande review zou opleveren reageerde men wel, echte waren zij bijna 3 x duurder dan de prijs die ik elders moet betalen. Alweer een reden deze club links te laten liggen.



