Cheeky Bingo Reviews 

111
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Withdrawal of a total of over £250 after depositing around £50 as all I could withdraw. Never had a problem with it not hitting my bank account when it states they are all processed and completed. Pla... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

UPDATE: I eventually received a refund from this site. It's a shame it started on such bad terms and has put me off from using them Had £25 in my account and received a £40 sign up bonus to use on Bi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have an account balance they are refusing to allow me to withdraw. Cheeky Bingo keep asking for more and more documents to verify my identity. The latest one they want is a photo of the fron... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I cannot believe that stupid,and I mean stupid people deposit money not reading the reviews,no sympathy,you are pathetic,desperate or fools the lot of you,I cannot get my head around you spending mone... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

The official Cheeky Bingo twitter stream. ♥️ #bingo & enjoy sharing a bit of cheekiness, the latest news, and gossip. 18+ | https://t.co/0WiNwt5hky | Play Responsibly


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

111 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(111)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible for glitches and freezing or…

Terrible for glitches and freezing or chucking you out of seeing games play out and their customers services people couldn’t care less. Don’t bother because this site isn’t fun at all.

4 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us on live chat or Facebook with the reference number SM000581, so we can work to resolve any issues you have. FB: https://rb.gy/otnbwf

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Scam place

UPDATE: I eventually received a refund from this site. It's a shame it started on such bad terms and has put me off from using them
Had £25 in my account and received a £40 sign up bonus to use on Bingo. It clearly states in the T&Cs that bonus money will be used before deposits. Took my £25 on the bingo games which i only found out when it said i didn't have enough funds in my account to place the next bingo game. Staff refused to refund, then said they need to talk to their technical team about it when pushed further.

28 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us on live chat or Facebook with the reference number SM000530, so we can work to resolve any issues you have. FB: https://rb.gy/otnbwf

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Been having trouble with these for weeks now I got locked out of my account for about 3 weeks they were saying my bank card isn't in my name which it is anyway finally got my account unlocked after 1 day they lock my account again asking for I d verification which I have sent over time and time again go on live chat which are not helpful at all they just say nothing they can do and just to reply to email but only response u get is the same 1 over and over again all I want is my money bk then I'm closing my account

4 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Many thanks for your feedback Mike. we're sorry to hear you're not enjoying your experience playing with us here at Cheeky Bingo. If you'd like to get in touch regarding your issues we're available on Facebook here: shorturl.at/cQ356. Don't forget to provide the reference SM000408.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never Received My Bonus Offer

I was drawn in by the "Receive a £20 bonus when you deposit & spend £5". I did this and met all the requirements. I double-checked those details to be absolutely sure, as I went into this half expecting a 'get-out' on their part.

Needless to say, the £25 bonus has never showed up. The offer has also conveniently disappeared from the 'my promotions' section of the site.

I know these companies exist purely to part us from our cash, but drawing people in with misleading offers is basically a con. Don't waste your money; go spend it on something worthwhile.

EDIT:

Cheeky Bingo replied to my review. It's inviting me to contact them via their promotional facebook page. This invitation is on every reply they've left on their Trustpilot reviews. This appears to be an attempt to advertise their facebook page.
I've also received an email from Trustpilot hinting that my review has been challenged/disputed, so I now need to contact them to verify my Cheeky Bingo account.

Message to Cheeky (aka Ladbrokes) ...
My review was not a request for you to contact me; it is a genuine sharing of the customer experience I've had with you. You have my money now and I'm happy to let it go. Please stop bothering me any further. If there is any threat of this review being removed, I will then respond to your request for my account information, just to keep this review in place.

21 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Many thanks for your feedback Steve we're sorry to hear you're not enjoying your experience playing with us here at Cheeky Bingo. If you'd like to get in touch regarding your issues we're available on Facebook here: shorturl.at/cQ356. Don't forget to provide the reference SM000333.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Thumbs up

Thumbs up! They keep offering great deals. So far no bad experiences.

13 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Many thanks for your feedback, we're pleased to hear you're enjoying your experience playing with us here at Cheeky Bingo!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Free spins - that never materialised…

I won 20 free spins by playing Cheeky Bingo’s Maracas promotion game this morning, but surprise surprise - the free spins were of course never credited to my account! I tried contacting their customer support through online chat, but gave up as I waited for 45 minutes with no reply whatsoever. All in all a very disappointing experience - me thinks it’s time to close my account!

3 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Thank you for your feedback Marcel we're sorry to hear you've not had the positive experience that we'd want you to have here with us at Cheeky Bingo. If you can contact us via Facebook here: shorturl.at/cQ356 and provide the reference SM000203 we'll be able to take a look for you and discuss this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheeky Bingo? Cheeky B****** more like! SCAMMING SCUM

ITS A SCAM they let you sign up take your personal details... then let you deposit and give your hard earned money... then they just lock the account with the money in it and you cant even log in to speak to them lol been waiting weeks for my deposit to be refunded SCUM

also be careful as if you get mad they may self exclude you on their website and others without you knowing they are capable of getting you excluded from other sites too then you are screwed

please bear this in mind (i have not even played one game i only signed up and deposited my own money.. they they blocked the account with the money in) lol no wins no play no nothing just straight scamming

"Many Thanks for your feedback, we're sorry to hear you're not enjoying your experience playing with us here at Cheeky Bingo" WRONG IVE NEVER PLAYED OR EXPERIENCED ANYTHING WITH YOU"
(only deposit .. then you stealing it that is it 2 steps)
"i had money".. "now i dont".. haha simple theft is all!

the clue is in the name guys CHEEKY

absolute muppet of a reply that by the way... get hold of us on facebook?.. ive spoke to 30 of your mob and still no refund just straight up kept my money told me they are refunding it 3 times and nothing then back to square one every time you contact them like groundhog day...

they try to wear you down with so much rubbish and lies that you just dread the situation you will lose sleep so you end up just giving them the money to save your own sanity and its not even worth the hours and hours you spend talking to these fools they are getting payed for that time you are not and they know that well.. ive had loss of earnings more than the deposit i couldve worked all those hours wasted

basically if this company was a person.. i would smash its face in

"if you are mugged in the street.. at least you can ring the police"

1 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Many Thanks for your feedback, we're sorry to hear you're not enjoying your experience playing with us here at Cheeky Bingo. If you'd like to get in touch regarding your issues we're available on Facebook here: shorturl.at/cQ356 and provide the reference SM000192.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only giving 1 star as i can’t give 0.

Only giving 1 star as i can’t give 0.

They are professional scammers. I joined was verified and won £300 - attempted to withdraw and my account was blocked.

Have been in email correspondence with them since and they have been useless.
I have sent them everything they’ve asked for and they just ask for it AGAIN & AGAIN

They take a day to reply to your replies, and they don’t read previous messages so are repeating themselves constantly.

It’s all a tactic for you to just give up, and stop trying to get the money.

I recommend you stay clear from this website, and I will escalating this further to the gibraltar gaming commission as this appears to be a normal practice for them.

29 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

We’re always available on live chat, email, Facebook or Twitter. If you want any advice straight from one of our experts on how to manage your spending, or if there is anything else you need help with, please send us a message and we’ll get back to you as soon as possible. https://www.facebook.com/Cheeky-Bingo-103234501055718

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a few wins and now I've received…

I had a few wins and now I've received an email stating im barred from all future promotions. These people do not like you to win. Avoid at all costs

24 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Thanks for getting in touch Julie. I know that this must be frustrating and I'm sorry for any disappointment caused. Don't worry though all restrictions to accounts are regularly checked and updated so there's a chance that this may change in the future . If you'd like to talk to us more about this just send us a message here https://www.facebook.com/Cheeky-Bingo-103234501055718 and we'll get back to you as soon as we can. If you don't have Facebook you can also contact us on live chat https://rb.gy/nndd7z, email or on Twitter.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

50 quid dwn

50 quid dwn
Games are great looking and fun but u just ain't winning!! RIP OFFS AVOID. After reading your answer to me I decided to give you another go,, another 60 quid dwn. No your games are not fair. I have excluded myself now.

23 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

We're sorry to hear that you feel your gameplay on our site wasn't fair. All our games meet the strict regulatory standards set by our regulator, the Gambling Commission, including the requirement to have all our games rigorously tested and certified as fair and random by an independent test house before we can make these games available to play.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT PLAY ON THIS SITE 😡😡😡

1 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Hey Thomas sorry to hear you aren't happy. Can you head over to our Facebook or Twitter page to discuss your experience? When you do, please quote reference TPCB0003. Thanks!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I deposited 20 quid the other day

I deposited 20 quid the other day, won 60 pounds after long hours of playing. I played again next day and spent another 200 (50 pounds each time) and did never won. Even I am buying the maximun tickets, it is just so impossible to win. I have so many cards for the 1 to go for one line, 2 lines and full house but it seems that it was evading for my numbers to come out as it keeps on stalling to avoid my winning numbers. I thought I can win with the smaller number of players here compared to other site but it's just impossible to win. Closed my account for good as you can't even collect any bonuses.

1 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

We are sorry to hear that you feel as though there is no fairness in your experience playing with us on site. All our games meet the strict regulatory standards set by our regulator, the Gibraltar Gambling Commissioner, including the requirement to have all our games rigorously tested and certified as fair and random by an independent test house before we can make these games available to play.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!!!!!!

I withdrew £1000 two weeks ago and as soon I made it all of sudden I was asked for various Id which I provided(baring in mind that when I registered my bank card I got a message saying I was verified) to today trying to log in and my account being. Its hard enough to get a win to then defrauded by these scammers. Awful

26 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Hi there Sabine, sorry to hear of this. We'd love to take a look into this for you! If you could contact us on Facebook or Twitter quoting reference number 001 we'll be able to help :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

£2000 withdrawal refused

28.04.21. - deposited on the cheeky bingo site £50 via PayPal. This was the third deposit with this site since opening.

28.94.21 - played megaways beetlejuice and won over £400. Continue to play on megaways Christmas carol and won £1709.40 on 10 free spins.
Balance at that time was £404.24 plus £1709.40.

28.04.21 - request a withdrawal of £2000. Withdrawal declined and account blocked.

29.04.21 - live chat and emails requesting what is going in with withdrawal and frozen account.

29.04.21 - e-mail received requesting copy of driving license. Sent straight back.

30.04.21 - after days of chasing received an email stating I had beeld excluded from a ladbrokes site on 17/04/17 until 17/04/22, this is impossible as I’ve only been on gaming websites since last year but anyway confirmed I do not have gambling issues and am aware of gaming tools er.

2.05.21 - days of emailing and online chat received an email requesting full ID including a picture of me with driving license. Sent.

06.05.21 - again days of online chat and emailing to receive a response requesting PayPal screen shots. Sent.

07.05.21 - requested screen shots of PayPal transactions since opwinding account. Sent.
Also received an email stating they had declined my request to reopen my account and have applied an exclusion on this account and others I am a member of. No reason provided.

08.05.21 - received an email titled your complaint. Email states they are sorry I have a complaint about my withdrawal and have raised a case. A case manager will be in touch in 28 days. Again delay.

9.05.21 - informed taking this further and request the below.

Reason why withdrawal has not been processed
Date withdrawal will processed
Reason why a complaint case has been logged when not requested. This should not affect the processing of withdrawal.
Full written update on why self exclusion has been applied.

Tried to log in and was successful although everything is frozen. Withdrawn. Went into chat and asked is my withdrawal going to be processed and they said no not until your case has been completed.

Another delay tactic over well over a month. I’ve complied with everything they have said and now a further delay of possibly months!

Do not play at this site!!

11.05.21 still no response. They ignore all emails and I see they have responded to the comment after mine???

I have now taken this to every complaints and media platform I can find and will not stop until they pay up!

Avoid at all costs if you want to keep your health.

8 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm in middle of game and it cuts out…

I'm in middle of game and it cuts out without warning for maintenance with no info on how long for or anything is it actually tàing the Mick why didn't it inform me before taking my deposit

4 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Hey Abdul, sorry for this it seems there was a technical error during your game. We'd like to help you out with this if you could contact us on Live Chat that's be great!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The name of the site says it all

The name of the site says it all! Cheeky! I review spin sites and this is no different from the rest. Game glitches when you’re about to hit a bonus all of a sudden it will reset itself so that you don’t get a bonus I really don’t know how gambling commission can let sites like this actually get away with cheating people or are they just one in the same thing? All crooks. I’m a strong believer that everything comes to light. Don’t worry good people. There’s most probably an investigation into spin sits by someone like the Guardian newspaper and one day all these crooks will have to pay back all customers competition. I see it now. ;-)

29 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Cheeky Bingo

Antwoord van Cheeky Bingo

Hi there Michael, we are sorry to hear that you feel as though there is no fairness in your experience playing with us on site. All our games meet the strict regulatory standards set by our regulator, the Gibraltar Gambling Commissioner, including the requirement to have all our games rigorously tested and certified as fair and random by an independent test house before we can make these games available to play.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer