City Plumbing UK Reviews 

6.122
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have been delighted with the shower room suite and units supplied by City Plumbing. Moreover, we have been very impressed with the service that we received from Vikki at the Newton Abbot Branch. Sh... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Big thank-you to Kieran in the Bathroom showroom at Portsmouth who went the extra mile to locate a very special bath and tap set and at a great price we'll done . Dave Early from Building and Engineer... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve absolutely no reason not to give City Plumbing in Newton Abbot anything else but 5*. This was the most efficient selection of components for a whole new bathroom I’ve ever experienced. In one h... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered online 2 x solar panels and one was damaged. They could not replace them as apparently out of stock but on phoning around they were in stock in other branches. Let that go and was advised t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur
  2. ook in
  3. Meubelwinkel

Over City Plumbing UK

Geschreven door het bedrijf

From boilers and copper tubing to bathroom suites, towel rails, renewable energy and electrical parts all from top brand names, we have everything you need to complete the job.

We have a nationwide network of over 360 branches so wherever your work takes you, you should always be near a City Plumbing branch.

We pride ourselves on running our branches locally so you always get the personal service you deserve.

Almost all of our branches have state of the art Bathroom Showrooms which have been designed to inspire both you and your customers and provide a comfortable and professional space for bathroom products to be experienced first hand.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 81% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(6.122)

864 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waited 4 days for a click and collect…

Waited 4 days for a click and collect order at the Trentham store ,went in the store to collect and waited for 8mins in an empty store whilst workers literally walked past and carried on with what they were doing . Finally get seen and told there is only 1 available and I ordered 3. First and last time using City plumbing .

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kettering Branch Bathroom Showroom Sales

We were looking for sanitary ware for our bathroom renovation and wanted to buy quality products to make sure that the finish was to a high standard and lasted. We went to the Kettering branch and met Nicola who bent over backwards to make sure that everything was right, she went above and beyond to not only specify all the products we would need but also that they matched and complimented the tiles we had chosen elsewhere. Once our order was placed and the time drew near the delivery was arranged for exactly when we needed it and was professionally placed in the area we had set aside.
From beginning to end our experience with the Kettering branch and Nicola was nothing short of excellence, we have been advising people we know that this is the place to go for a high quality professional bathroom sales experience.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What bunch of cowboys

What bunch of cowboys, who promise to help and don't. Ordered solar panels early Friday evening their system crashes. Ring CS nobody there, ring Plymouth branch Saturday morning, lots of promises made, all lies.
Totally unreliable avoid, they will end up costing you money.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They never send order confirmations…

They never send order confirmations when you buy something online. What company would do this?
You go into the local shop to pickup your order and they ask you for documentation that they haven't sent you!
Only evidence is your bank statement.
Really crap company.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Visited their Staines branch today…

Visited their Staines branch today looking for some help and advice on a plumbing issue. I was the only customer in the store, the guy serving me couldn’t have been less interested and suggested I go to Screwfix who were next door. What a contrast, they couldn’t have been more helpful.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AC unit Order

Ordered an AC unit on Monday, showed 83 in stock, confirmed by email, phoned the Salisbury store to confirm in-store collection, they confirmed that the delivery\collection would be the 03/07/26, also confirmed that my consignment number was 15. Today I received an email that 'Due to higher demand than expected, we regret to inform you that your requested item(s) are unavailable'. Have searched the AC model number, it is a new product. As usual they we're quick to take my money, still waiting for customer services to answer the phone so they can refund my money in '5 - 7 days', disgusting service from this awful company.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelled my AC Order.

Cancelled my AC Order.

I ordered a portable AC unit for close to £400, and it showed they had them in stock. I opted to collect from a store, and called the store on the day. They called the supplier and came back to me stating that the supplier confirmed the units had been discontinued and not sold for well over a year.

City Plumbing took the £400 quick enough, but did not even email me to let me know the product was not going to be available. Are they taking orders for stock they are never going to fulfil, in order to take the cash for a few days?

Not happy with the experience and will not use them again in the future. Very poor company.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Horsham branch excels in pricing & customer service

I’m a private person referred to City Plumbing by my plumber to choose screen, tray and shower (Hansgrohe & Mira). I’d assumed going online would be cheaper but how wrong I was! Lee Wright at the Horsham branch patiently tried to elicit what I needed, water pressure etc, sourced everything I wanted and the prices were much better than the known online retailers like Victoria Plumbing. Lee’s help and advice were invaluable- something you would never get online. I forwarded the highly specced order to my plumber and job’s completed to a high spec today. I am so pleased. With a massive thank you to Lee and my amazing plumber in Horsham JST plumbing. Thank you City Plumbing and your expert staff.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recently had our Bathroom redesigned by…

Recently had our Bathroom redesigned by Alan at Morton Bathrooms who recommended City Plumbing as the best place to go for all or the Gear we needed to complete the Job , having already priced everything at a couple of local (big name) suppliers we were very lucky to call in an meet Lee McIntosh at the Sandon industrial estate branch of City Plumbing my wife and I were both very impressed with her product knowledge and lack of high pressure sales tactics which unfortunately seems quite common in this industry, Add all that to the final price Lee Came up with just made our day.

The test of good service comes to light when things go wrong, we had a slight issue with a basin tap spoke to Lee on the phone and I have to say nothing was too much trouble for her to put this right she arranged a replacement straight away and had it in stock exactly when she said it would be there only this I had to do was return the faulty Tap once the plumber had fitted the new on.

In short if you have any Bathroom requerments don’t look any further Than City Plumbing and ask for Lee she is truly a credit to the company and we would certainly never go elsewhere

Big Thank you from John & Yvonne Goodall

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this is a rubbish company

this is a rubbish company. although you placed the order & being charged, they can tell all stock is gone on the delivery date & no delivery can be made without any notice unless you ring. they have my mobile my email but it's so funny they told you they cant reach you. dont expect your order will be delivered even you were charged. rubbish company, rubbish supplier

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Today I received a letter from a debt…

Today I received a letter from a debt collection agency. Telling me that I have to pay them £294.40 for a debt at City Plumbing UK. Having had no letter or phone calls from their accounts department about an outstanding payment of £44.40
I think it's very poor customer service by the accounts department, and that I am now being forced to pay £250 for a solicitor's letter. I don't use that account often, and I won't use it again!

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer Service no exist

The delivery was quick; however, the item arrived damaged. I contacted customer service 9 days ago and have not received a response, apart from an automated email stating that they are busy.

I am willing to wait a little longer, but if I do not hear back soon, I will have to initiate a chargeback through my card provider in order to resolve the issue.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Online and in-branch excellent

Ordering online for click and collect was very easy. So many other suppliers of what I was after wanted to charge around 3-figures for delivery, however click & collect was free and I could even have had it delivered for free. As well, in-branch staff (Sittingbourne) were very friendly and were eagre to replace once of my items based on concerns over its long-term performance even though I would have been happy to keep it for a small partial refund. They arranged collection from my home of the scratched unit and delivery at the same time on the day of my choice. I cannot recommend these guys, and in particular this branch, enough!

27 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

I was helped this morning by two brilliant guys at City Plumbing, Shrewsbury. They couldn't have been more helpful and knowledgeable. I highly recommend them. Great service!

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brought water softener great value for…

Brought water softener great value for money and great delivery service

9 juni 2026
Logo City Plumbing UK

Antwoord van City Plumbing UK

Hi Roy

Thank you so much for the great review! 

We are thrilled to hear you are happy with the value and delivery of your new water softener. 

Kind Regards
Josh @ City Plumbing Supplies 

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently had two bathrooms installed…

We recently had two bathrooms installed using this company and we have not been disappointed. Their customer service is excellent from Tina Bennet who helped us design our bathrooms to the delivery driver who arrived on time and delivered the goods carefully. The team at the bridlington branch are excellent in providing advice , being competitive on price and they listen and deliver a excellent service to the customer. I would highly recommend the branch in Bridlington , pay them a visit you won't be disappointed.
Happy customer in Bridlington

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Plumbing UK

Antwoord van City Plumbing UK

Hi Happy Customer,
Thank you so much for taking the time to share your fantastic experience with us! 
We are absolutely thrilled to hear that you are delighted with your two new bathrooms.
It is wonderful to know that our team delivered excellent service every step of the way. We will be sure to pass on your special shout-out to Tina Bennet for her help with the design, as well as to our delivery driver and the rest of the Bridlington Branch team. They will all be so pleased to hear that their hard work, helpful advice, and competitive pricing made such a positive impact on your project.
We truly appreciate your high recommendation and your kind words. 
Enjoy your beautiful new bathrooms, and please don't hesitate to visit us again if there is ever anything else we can do for you!
Kind regards
Tricia @ City Plumbing Supplies 


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Service needs to be improved but overall my complaint was dealt with in the end

I left a very negative review originally and this is me now editing the review. The initial service i received wasn’t the best but since i escalated the issue further i was dealt with in a good way but things need to improve going forward as certain things I’ve experienced could have been avoided I’ve had a very stressful last week or so i am glad it is over now.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo City Plumbing UK

Antwoord van City Plumbing UK

Hi Ok? 
Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our sincere apologies for the poor experience you had with your recent order. 
We completely understand your frustration regarding the inaccurate stock levels shown online and the lack of proactive communication when the items could not be fulfilled.
It is completely unacceptable that you had to chase us to find out your order was cancelled, and we apologise for the unhelpful experience with our chatbot and the lack of clear timescales for your refund. 
Your comments regarding stock allocation and communication have been passed on to our digital and operations teams to ensure we improve our inventory accuracy and automated updates. 
We are truly sorry for the disruption this has caused to your plans.
Kind regards
Tricia @ City Plumbing Supplies 




Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer