Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham Reviews 34

TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Var på 2 dages ophold ansatte i reception var ikke særlig imødekommende vidste ikke et smil Morgenmaden god men heller ikke et smil fra personalet her. aftensmaden kedelig ikke meget at vælge imellem... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Fantastisk udsigt fra 11. etage, fint værelse af størrelsen “Small” Lækker 2 retters menu og fine drinks i baren. Mine 3 stjerner gives pga den ekstra toiletrulleholder som er hængt op lige ved toilet... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Var til julefrokost i lørdags på 1 sal hold da op det var ikke de penge værd. Personalet var søde men maden var mega ringe det skal i ikke bruge hverken tid eller penge på. Vi betalte ekstra for cok... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi gæstede Restaurant Vesterbro på Hotel Hvide Hus lørdag d. 18. Februar. Ikke mindre end ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ fra os! Lige fra reservation til udtjekning foregik efter yderst god og behagelig service.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

34 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ikke samme standart som andre Comwell hoteller

Var på 2 dages ophold ansatte i reception var ikke særlig imødekommende vidste ikke et smil Morgenmaden god men heller ikke et smil fra personalet her. aftensmaden kedelig ikke meget at vælge imellem meget dyrt i forhold til andre Comwell hoteller kommer ikke igen Kirsten

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Kirsten
Tak for besøget her hos os, vi er naturligvis kede af, at du ikke syntes det levede op til dine forventninger. Skulle I nu alligevel få lyst til at besøge os igen en anden gang, er du meget velkommen til at kontakte mig, så skal jeg sørge for et dejligt opgraderet værelse til jer.
God sommer
Venlig hilsen
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Morgenmaden = det varme var lavet dagen…

Morgenmaden = det varme var lavet dagen før men skobe på ægen og bacon, ikke meget frugt, kun æbler og pærer.
Hotellet var helt i top, lækkert værelse og god betjening

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Rikke
Mange tak for dit besøg her hos os, det sætter vi stor pris på!
Vores morgenmad tilberedes ikke dagen før, alt er frisklavet fra morgenen af, jeg er ked af, hvis du fik indtrykket af at maden var færdiglavet.
Dejligt at du ellers nød dit ophold hos os, vi håber meget på at du har lyst til at besøge os igen en anden gang.
De bedste hilsner
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Skuffende konferencelokale, mad og overnatning

Jeg har i går og i dag været til konference på hotellet, og flere forhold var desværre meget skuffende.

Det værste var, at der slet ikke var styr på IT i konferencelokalet. Der blev flere gange brugt lang tid på at få projekteren til at virke så vi kunne se vores Powerpoints, og både 1. dag men specielt 2. dag var der store problemer med mikrofonerne. Der kom ofte meget høje pivelyde fra mikrofonerne, så man fik virkelig ondt i hovedet, og ikke kunne koncentrere sig om oplæggene. Det var mange der snakkede om at dette var meget forstyrrende og uprofessionelt. Nogen blev decideret nødt til at gå ud af lokalet fordi det ikke var til at holde ud.

Herudover synes jeg personligt at stolene i konferencelokalet var meget dårlige og jeg fik meget ondt i ryggen af at sidde på dem.

Noget af maden som blev serveret var virkelig godt (forret og hovedret mandag aften), men frokosterne var skuffende. Specielt den måde det blev serveret på. Vi fik fortalt på forhånd at der serveres i mindre portionsanretninger hvilket består af en masse små skåle, fordi de prøver at undgå madspild. Men jeg tror ikke lige at I har tænkt dette koncept igennem. Når I portionsanretter flere forskellige ting i én lille skål, så er det ikke sikkert at man kan lide det hele, og dermed smider man er stor del ud hvis man f.eks. kun er interesseret i kødet. Jeg kunne have undgået at tage de ting jeg ikke bryder mig om, hvis det havde været traditionel buffet. F.eks. havde I puttet én frikadelle ned i en skål med en meget koncentreret sovs som flere af os ikke synes smagte særlig godt, og dermed "ødelægger" I en ellers lækker frikadelle. Det ville være nemmere hvis man kunne undlade at tage sovsen.
Morgenmaden var fin, men der var ikke nogen dessert mandag aften (kun lidt chokolade/småkage) hvilket flere af os synes var lidt underligt. Jeg kan dog ikke vide om det er noget I har arrangeret med konference arrangørerne, eller om det er standard for jeres hotel.

Værelset var umildbart fint bortset fra, at jeg ved et tilfælde kiggede under sengen hvor der lå 3-4 nødder og fnug, så det tyder på at der ikke bliver gjort ordentligt rent!

Personalet var dog flinke.

Jeg vil bestemt ikke anbefale nogen at benytte sig af dette hotel til konferencer.

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Christine Mohr Strange,

Tak for din grundige feedback efter konferencen hos os. Vi sætter pris på, at du har taget dig tid til at dele dine oplevelser.

Vi noterer dine kommentarer omkring teknikken i konferencelokalet, komforten i stolene samt maden. Dine input bliver taget videre til de ansvarlige afdelinger, det er naturligvis ikke den oplevelse vi ønsker at sende vores gæster ud af huset med.

Det glæder os, at du fremhæver personalets imødekommenhed og dele af middagen som positive oplevelser.

Tak igen for din ærlige anmeldelse. Den hjælper os i det fortsatte arbejde med at forbedre vores gæsters oplevelser.

Med venlig hilsen
Anette
Comwell Hvide hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

En ærgerlig oplevelse

Fin indcheckning, med det store fobehold at jeg fik en sludder om at prisen var dyrere for mig (firmaaftale) fordi det kunne afbestilles, end på Booking.com
Værelset på Booking.com var 200kr billigere pr. nat og kunne afbestilles frem til kl. 16.00 den samme dag.
SÅ forstår man jo godt gæster søger disse portaler mere og mere.

Renoveringen af Hvide Hus er en tiltrængt opgradering af hotellet. Desværre indebærer opgraderingen ikke nye badeværelser, ej heller nye senge, som hælder ud af pga slid formoder jeg.
Flade ældre hovedpuder, uden tilbud om deres kendte pude menu.
Afløb i bruseren som tilsikrer at man får fodbad i tidligere gæsters efterladenskaber, og tilkalkede faciliteter generelt på badeværelset.

Morgenmaden på Hvide Hus er en skygge af sig selv, og intet at sammenligne med på f.eks. Kellers Park hvor jeg har boet 120 gange.
4 slags saftevand (forklædt som juice) til voksne mennesker. Jeg gætter på udelukkende for at spare. Bake-off brød og boller af en sløj kvalitet, og rugbrød i en Schulstad kvalitet som var så tørt at det smuldrede når man forsøgte at smøre det.
Bacon og pølser som kl. 6.32 og helt friske var koldt og fedtet.
Røræg som var så tilberedte at de smuldrede.
Købe italiensk salat, jævnt pålæg og en filter kaffe med en brændt smag.
Sød morgenkok, og glad yngre mandlig tjener var det eneste plus denne morgen

Hvor er tidligere tiders flotte opsætning, omfangsrige udvalg, juicer, sprødt friskbagt brød, grøntsager og FLOTTE opsætning.
Buffeten er reduceret til en sløj provinsiel morgenmad som bærer præg af meget få hjemmelavede produkter, og et fokus på at spare hvor spares kan.

Og en detalje, da jeg kom hjem om aftenen efter en middag med kolleger, stod der 3 receptionister i receptionen med ryggen til udgangen. Jeg sagde HEJ, og der kom intet svar eller et nik fra nogle af dem, de havde travlt med privat snak.

Jeg forstår ikke at Comwell Hvide Hus kigger sig lidt omkring på de andre Comwell hoteller. Jeg har boet ca. 120 gange på Comwell Kellers Park og der taler vi et helt andet niveau, uden at prisen er så meget højere (uden spa).

26 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Hej Frank
Tak for dit besøg og tak fordi du tog dig tid til at skrive om din oplevelse.
Jeg kan ikke se hvornår du boede her eller på hvilket værelse - derfor er det også svært for mig at svare på dine input med priser mm, men overordnet set så er det sådan, at man nogle gange kan bestille en overnatning billigere på fx Expedia eller Booking.com - men hvor man frasiger sig retten til at ændre i bookingen eller annullere.
Vores værelser bliver ganske rigtigt renoveret, og jo, alle værelser får helt nye senge. Igen kan jeg ikke se hvornår du boede her og kan derfor ikke se hvilket værelse du boede på - men alle de værelser vi er færdige med at renoverer har nye senge - og desværre er turen ikke kommet til badeværelserne endnu.
Vi er normalt meget stolte af vores morgenbuffet - jeg deler dine input med vores køkkenchef, det er bestemt ikke vores hensigt at vores morgenmad skal være hverken skrabet eller trist.
Tak fordi du delte dine oplevelser med os, jeg er ked af at vores hotel ikke levede op til dine forventninger, men glad for at høre at du ellers syntes Comwell har dejlige hoteller.
God dag til dig
Venlig hilsen
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

God oplevelse

Fint værelse god service lækker lækker morgenbuffet økologisk
Venligt personale
Kan varmt anbefales

8 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Inger
Tusind tak for dit besøg her hos os, hvor er det dejligt at du nød opholdet - vi håber at du har lyst til at besøge os igen en anden gang.
Venlig hilsen
Anette
Comwell hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Godt hotel

Vi har haft en overnatning på hotel hvide hus i nat. Vi elsker hotellet og dens historie samt at det er blevet flot renoveret med respekt for flere af de gamle detaljer bl.a badeværelserne.

Fedt at bo oppe i højden og se udsigten ud over Aalborg.

God service hele vejen igennem.

Virkelig, virkelig lækker og meget indbydende morgenmad.

12 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Kasper
1000 tak for besøget her hos os - og af hjertet tak for dine 5 stjerner og skønne anmeldelse! Vi sætter stor pris på begge dele.
Vi håber at du har lyst til at besøge os igen en anden gang.
Venlig hilsen
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Værste hotelovernatning nogensinde

Værste hotelovernatning nogensinde. Larm over alt!
Der var fest i både receptionen (stueetagen) og live band på øverste etage.
Så umuligt at sove. Ikke anbefalelsesværdigt med familie.

24 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Morten
Jeg er ked af at i ikke fik sovet godt, det er jo en helt naturlig del af det man tager på hotel for.
Det er naturligvis ikke i orden, det beklager jeg mange gange.
Jeg håber i tog jer tid til at sige det i receptionen - så ville vi have haft chancen for at finde jer et andet værelse.
Beklager oplevelsen - vi plejer ikke som sådan at leverer en dårlig overnatning.
Dejlig dag til dig
Venlig hilsen
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Det er nok ikke 4 stjerne hotel

Det er nok ikke 4 stjerne hotel. Værelser er slidte, gamle og slidte badeværelser. Skal i det mindste males. Det var en gammel duft i værelse. Skal meget mere ned i prisen for hvad I tilbyder som ophold. Alt i alt ret skuffende. Morgenmad er ok.

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Hej Natasja
Tak for dit besøg her hos os og tak fordi du tog dig tid til at skrive om opholdet.
Jeg er ked af at opholdet ikke levede op til dine forventninger, vi syntes jo egentligt selv at vi har et fint produkt - men mange tak for dine in-put, dem tager vi med os videre.
Vi håber at du alligevel har lyst til at besøge os igen en anden gang.
God dag til dig

Venlig hilsen
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Rigtig venligt og hjælpsomt personale i…

Rigtig venligt og hjælpsomt personale i receptionen, som kunne opfylde alle vores ønsker

Værelset var koldt pga en utæt altandør samt meget larm fra vejen af samme grund.
En del støj/rungen fra elevatoren (formoder vi)

11 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Ide
Mange tak for dit besøg her hos os - og mange tak for dine 4 stjerner.
Jeg er ked af at jeres altandør ikke var helt tæt, med lidt held har vi fået dem skiftet til en anden gang i kommer og besøger os.
Tak for dine søde ord om mine kollegaer, det vil jeg dele med dem.
Glædelig jul til dig og dine når du kommer så langt.
Venlig hilsen
Anette Piilgaard
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Havde et problem med et gavekort

Havde et problem med et gavekort - skrev til kunde service - fik tilbage melding fra Bjørn, hans service var hurtig og helt perfekt og tak for hjælpen.

4 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Søren
Tusind tak fordi du havde lyst til at dele din positive oplevelse med os, jeg har sendt din søde besked til min kollega Bjørn, det bliver han rigtig glad for.
Glædelig jul til dig og dine
Venlig hilsen
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Julefrokost 👎🏻

Har lige været til julefrokost her i weekenden på hvide hus på 1 sal det var alligevel det ringeste mad jeg nogensinde har fået til en julefrokost til den nette sum af 825,- for mad og øl og vin og vand ad libetum kan nævne bla. At fiskefilet var så tørre at jeg troede det var et stykke forskallingsbrædt med remoulade og citron jeg skulle spise og en grønlangkål der havde samme konsistens som en suppe en laks på fad der var stegt/kogt så tør at det trævlede fuldstændigt virkelig en dårlig oplevelse kan dog rose personalet ved bordene de var søde men kommer helt sikkert ikke der igen lidt synd det skulle ende sådan vi var trods alt 49 mennesker i vores trup og har ikke hørt en eneste der var tilfreds

25 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Dennis
Tak for dit besøg her hos os og tak for din anmeldelse.
Jeg er ked af, at du ikke syntes maden levede op til forventningerne. Vi syntes måske ikke vi kan genkende det billede du beskriver - men alle er vi jo forskellige med forskellige meninger om hvad julemad er - og ikke mindst hvordan det skal se ud og smage.
Hvis i alle var utilfredse med serveringen, så syntes jeg bestemt i skal kontakte os via mail, dette er ikke en dialog side.
Tak fordi du lagde mærke til mine søde kollegaer - det vil jeg dele med dem.
Glædelig jul
Venlig hilsen
Anette Piilgaard
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Var til julefrokost i lørdags på 1 sal…

Var til julefrokost i lørdags på 1 sal hold da op det var ikke de penge værd. Personalet var søde men maden var mega ringe det skal i ikke bruge hverken tid eller penge på.
Vi betalte ekstra for coktail men det var ikke værd og drikke gin hass var der mere sirup i end alkohol udrikkeligt mojito var der ikke rørsukker i og alkoholen var ukorant som hvis du køber dårlig all incl på din charterferie plus man stod i kø 30-45 min. Dem der ikke havde købt ekstra cocktail fik alligevel så der følte man sig da virkelig røvet . Hvorfor pokker skulle man så betale 400 kr ekstra hvis man fik alligevel 😱

25 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Dorthe
Mange tak for dit besøg her hos os - jeg er ked af at julefrokosten ikke levede op til forventningerne.
Der er ingen der får gratis drikkevarer her hos os, nogle forudbestiller fri cocktailbar, men man kan også tilkøbe både fri cocktailbar og eller drinks på aftenen på en åben regning - så fortvivl ej - alle betaler det samme.
Hvis i var utilfredse med vores produkt så vil jeg altid anbefale at i tager direkte kontakt med os, for dialogens skyld.
Vi ønsker en glædelig jul
Venlig hilsen
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Kanon lækkert hotel

Kanon lækkert hotel
Dks bedste morgenmad
Sød personale
Fed udsigt
Gåafstand til byen

Eneste minus var at vi boede på en etage hvor toilettet ikke virkede pga for mange gæster. Træls en helt weekend man skal med elevatoren om natten for at tisse mm.
Det var i den grad træls.
Havde nok håbet på lidt rabat eller et gavekort til næste gang vi kommer.
Men udover det, har det været godt.

17 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Morten
Mange tak for dit besøg her hos os og tak for dine søde ord.
Jeg forstår godt at det er irriterende med et stoppet wc, normalt vil vi finde et andet værelse hvis den slags uheld sker, men det er selvfølgeligt også træls at flytte værelse midt om natten.
Vi håber du har lyst til at besøge os igen en anden gang.
De bedste hilsner
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Har lige været på det dejlige hotel…

Har lige været på det dejlige hotel lørdag søndag mandag super dejligt hotel fantastisk god service i receptionen flink personale og dejlige værelser dejlig seng og rigtig skønt med altan man kan sidde ude på i godt vejr og motionsrum er fint med en god udsigt og dejlig morgenmad super skønt hotel. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

23 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Antwoord van Comwell Hvide Hus Aalborg, Dolce by Wyndham

Kære Fin
Tusind tak for din søde anmeldelse af dit ophold her hos os, hvor er det dejligt du har nydt dit besøg, og tak fordi du ville dele dine rosende ord.
Vi håber du har lyst til at besøge os igen en anden gang.
De bedste hilsner
Anette
Comwell Hvide Hus Aalborg

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Kan godt bruges for en enkelt nat.

Kan godt bruges for en enkelt nat.
God betjening, flot hall og gigantisk barområde ligeledes med god betjening.
Morgenmadsområdet var også flot og havde et fint udvalg.
Værelserne er ikke til at prale af, de er meget slidte dog rene og komfortable, men du bor der ikke i længere tid. En enkelt overnatning er fint nok.
Vi fravalgte aftensmaden på hotellet og valgte at finde noget ude i byen - det var der mange andre gæster der også gjorde.
Hotellet trænger i den grad til en kærlig hånd på værelserne og altenerne, hvor der ikke engang var to stole og et lille bord vi kunne sidde ved.

17 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Fantastisk udsigt fra 11 men

Fantastisk udsigt fra 11. etage, fint værelse af størrelsen “Small” Lækker 2 retters menu og fine drinks i baren. Mine 3 stjerner gives pga den ekstra toiletrulleholder som er hængt op lige ved toiletbørsten, det er uforståeligt, og pga mug/skimmel i alle fugerne i brusekabinen, dem må I få skiftet ud, og pga puden havde næsten ikke flere fjer i.. som comwell ellers har god service til at få byttet.

11 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Skuffende oplevelse

Når man bestiller det næstbedste værelse, i dette tilfælde et superiur plus, er forventningerne store. Men hvor blev vi dog skuffede. Vi havde 2 overnatninger i et værelse der var så upersonligt og koldt, som det overhovedet kan være, ikke noget som helst hyggeligt, et snavset og slidt gulvtæppe (lugtede af kattetis med det samme vi kom ind på værelset), der var støvet, så vi bad rengøringen om at få gjort rent. Sengene var meget bløde og slidte, man rullede automatisk ind på midten af madrasserne. Gardinerne var ikke brede nok til, at man kunne trække helt for vinduerne og lukke af for dagslyset. Meget trafikstøj, selvom vi var på 10. etage. Når man så har bestilt så dyrt et værelse, kommer der lige parkeringsafgift oveni prisen. Jeg ved godt, vi skal være internationale, men vi er nu engang i Danmark, og vi er danske, så hvorfor skal vi absolut ha’ fakturaen på engelsk?

4 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

God morgenmad, ikke så lækkert værelse

Jeg synes morgenmaden og service er god. Værelset har slet ikke levet op til min forventning eller prisen. Der er enormt meget støj fra vejen og gulvtæppet som gulvet er beklædt med er beskidt og har store pletter. Det er ærgerligt da foyeren mv er flot. Værelset er bare skuffende

3 mei 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer