Dazzle Dancewear Reviews 

163
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely appalling customer service! Do not buy anything from this company. Emailed saying item wasn’t suitable and how to action n return.. pretty rude reply ! Managed to return Item weeks ago and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a complete dance outfit for my Granddaughter: tap shoes, leotard & skirt. I also needed it for the following day! I contacted Dazzle Dancewear by text with my dilemma & had an immediate reply... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order didn’t fit so requested return. Did not get any update on return and no communication back from Dazzle Dancewear. Looked online for returns and they gave the name of a different company(Divacost... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery, was delivered in a suit bag which wasn't the all screwed up and creased which was amazing. Red sequin Unitard is absalutly stunning and is fantastic good value for money Would defi... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Danswinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Dazzle Dancewear Ltd was established in 2007 by Sarah Williams. Dazzle Dancewear Ltd is based in Nuneaton, Warwickshire (unfortunately we do not have a store to visit at present) We sell a variety of items for the performing arts specialising in Dancewear & Dance Costumes. We provide quality products at affordable prices, our main aim is to keep our customers happy as they are very important to us! We send items worldwide and sell to individuals and dance troupes.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

163 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(163)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, the colour I ordered wasn’t available so an alternative given and I made a mistake on my order which meant I had 2 delivery charges but they sorted this out and refunded me a delivery charge

24 mei 2024
Logo Dazzle Dancewear

Antwoord van Dazzle Dancewear

Thank-you!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Paid 14.95 express delivery for a dress…

Paid 14.95 express delivery for a dress needed asap. 5 days to arrive. We ordered dress from dance direct same price and paid less for next day delivery, which arrived the next day. Will not order again from Dazzle

3 februari 2024
Logo Dazzle Dancewear

Antwoord van Dazzle Dancewear

Hi, we are very sorry that your order took so long to arrive, we have sent a refund across for the difference in the upgrade to express delivery.

Apologies once again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DREADFUL DANCEWEAR NOT DAZZLE!

DREADFUL DANCEWEAR NOT DAZZLE!
Do not use this company! Another terrible review! Ordered items 14th Dec. No communication re dispatch. Items never arrived. Contact number doesn't work....

14 december 2023
Logo Dazzle Dancewear

Antwoord van Dazzle Dancewear

Thank-you for your review, we have been closed for Christmas/New Year as explained in our email sent on 2nd January, we are sorry that your order is yet to arrive, a dispatch email was sent from us on 15th December, we have checked the tracking and it is still showing as on its way which indicates to us that your order has gone missing.

A full refund was processed on 2nd January 2024.

The correct contact number is shown on both our website and here on Trustpilot which is 07872642875

Apologies.

Sarah - Dazzle Dancewear Ltd

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dissapointed no hat incuded

Dissapointed

6 december 2023
Logo Dazzle Dancewear

Antwoord van Dazzle Dancewear

Thank-you for your review, it does state on the product description that the hat is not included along with the code to search and purchase.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nice ballet shoes for a toddler

Comfy shoes, my 3 year old loves them.

15 december 2023
Logo Dazzle Dancewear

Antwoord van Dazzle Dancewear

Thank-you for your review, after tracking your order it is showing that it was delivered 18th December, we have contacted you to resolve this via email.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I definitely recommend

I had a really good experience with the great customer service from Sarah! I also loved my outfits. I sadly had to return one because I didn't read the description correctly but the quality of all the pieces was great and I loved the pretty designs.

29 november 2023
Logo Dazzle Dancewear

Antwoord van Dazzle Dancewear

Thank-you for your review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great choice of costume and Great quality. Returns process needs some work

The choice of costume and the quality of the costumes was brilliant. Unfortunately I had to return the first item and re order in a bigger size, it took the quoted 28 days to refund which in this day and age I think is crazy. I think the returns process needs to be improved, but as mentioned the choice and quality of the costumes is spot on and I would purchase from here again

3 december 2023
Logo Dazzle Dancewear

Antwoord van Dazzle Dancewear

Thank-you for your review, sorry you feel that the returns process took so long, this is something we are working on.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Company sent wrong size

I wasn’t informed when my parcel was dispatched/shipped so I had to contact the company and they then took a day to reply. When it eventually arrived I had been sent the wrong size and then had to arrange a refund as I was then told what I had ordered was now out of stock. I also had to contact again to find out about my refund as I hadn’t heard from them to say they had received it. They replied and said refunds are taking at least 14 days!

28 november 2023
Logo Dazzle Dancewear

Antwoord van Dazzle Dancewear

We are sorry that the incorrect size was sent, we are working on speeding up our returns process.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer