Jarenlang stond ik als patient…
Jarenlang stond ik als patient geregistreerd en bezocht ik deze praktijk met enige regelmaat ivm recidiverende lage rugpijn (Scoliose)
De zeer deskundige manuele fysiotherapeut Bsrt Royers, wist mij, soms verbazingwekkend, na een aantal sessies weer op de been te helpen.
Recentelijk doemde de (lage rugklachten) weer op, wel in veel heftiger vorm. Helaas kreeg ik te horen dat Bart zijn carrière binnen een ander vakgebied had voortgezet, en werd ingepland bij één van zijn gewezen collega's.
Helaas was dit een erg teleurstellende ervaring. Naar nu blijkt, een niet geheel juiste gestelde diagnose, mijn rug willen intypen, maar in het hele gebouw geen tape meer te vinden. (Ze staan wel op punt van verhuizen, wellicht was dat de reden....)
Op het moment van mijn consult zat ik aan de maximale voor te schrijven tramadol, gezien de heftige pijnklachten. Ondanks dat feit kon er pas een vervolgconsult worden ingepland na 3 weken (🙊)
Jammer dat deze ervaring een jarenlange tevredenheid teniet doet.....
Inmiddels een andere zorgverlener gevonden die de juiste diagnose heeft gesteld en het herstel inmiddels heeft ingezet.
