Wederom de melding wachtwoord…
Wederom de melding wachtwoord wijzigen.... meer dan 3 apparaten. Wat overigens niet zo is. 1 pc 2 telefoons. Waarschijnlijk dat de browser en app op de telefoons als 2 tellen ofzo. Wat een K bedrijf is dpg toch. We betalen voor het meest uitgebreide abonnement maar alleen maar gezeik. De krant? Ja die zie je ook niet altijd verschijnen. Advertenties van de discutabele bedrijven met apneu oplossingen tot weet ik veel. Sexpoppen van Temu promoten etc. Het nieuws? Vooral influencers die een baby krijgen oid. Noem jezelf dan gewoon Hart van Nederland ofzo. Hier gaan we zo snel mogelijk mee stoppen.








