Zeer teleurgesteld in de manier waarop…
Zeer teleurgesteld in de manier waarop dit immokantoor met kandidaten omgaat.
Vorige week ben ik een appartement gaan bezichtigen waarvoor ik meer dan 1 uur en 15 minuten heb moeten wachten. Niemand hield mij op de hoogte, en als ik zelf geen contact had opgenomen, had ik waarschijnlijk voor niets staan wachten.
Na de bezichtiging heb ik alle documenten ingevuld en nadien kreeg ik totaal geen update. Geen mail, geen telefoontje, niets. Uiteindelijk moest ik zelf via de website ontdekken dat het appartement al verhuurd was.
Vandaag belde ik opnieuw voor informatie over een ander appartement én om te vragen of het vorige pand effectief verhuurd was. Tijdens het gesprek kreeg ik amper de kans om uit te spreken. Er werd constant over mij heen gepraat en mijn vragen werden niet beantwoord. Toen ik aangaf dat ik hoopte dat de volgende afspraak wel op tijd zou verlopen, werd het gesprek gewoon abrupt beëindigd terwijl ik nog aan het praten was.
Toen ik terugbelde omdat ik mij niet correct behandeld voelde, kreeg ik te horen dat ík onvriendelijk was en dat men “niets meer ging beantwoorden als ik zo deed”.
Een minimum aan respect, communicatie en klantvriendelijkheid mag je toch verwachten van een professioneel immokantoor. Helaas totaal geen aangename ervaring.








