Early Years Resources Reviews 

309
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order has not arrived after 11 days and after enquiring was told it was due for delivery that day. They were going to look into it and ring back. Nobody did and when ringing again and leaving message... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant addition to my resources, 3 children accessed creative mark making today, good quality paper stood up to their handiwork. Well worth the money. The childten drew large circles scribbles, wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a classroom rug after scouring the websites and trust pilot! Decided to go with eye as the price was cheaper than others - was sceptical as the price was £100 cheaper than a tried and tested s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The delivery driver was great and very accommodating. However, we ordered an Early Years drawer unit. One of the drawers broke within 10 minutes of it being in the room. The children were not rough... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Onderwijsbenodigdheden winkel
  2. ook in
  3. Kunstenaarsmaterialen winkel
  4. Schoolartikelen
  5. Schrijfwarenwinkel

Over Early Years Resources

Geschreven door het bedrijf


Browse EYR Exclusives

Browse New In

Browse our Free Downloads

Read the Blog

Contact Us


About EYR

Early Years Resources (EYR) is a UK based supplier of essential and innovative educational resources for primary schools, nurseries, childminders, parents and all other childcare providers in the UK and worldwide.

Starting back in 1992 with a single man and their vision to source products that were once so hard to find, EYR’s founder Payman would go door to door asking educators what their daily struggles were, and coming up with solutions. Fast forward to the present day and that one-man-band has modernized into multiple departments all working to preserve that original vision.

This has resulted in an company that puts its customers at the heart of everything they do, providing quality and award winning resources, industry insights and activity ideas to all practitioners and carers regardless of role, setting, size, funding or any other factors for over 30 years.

Our mission

Our mission remains the same as it did 32 years ago; to be inclusive and meet the educational needs of all children.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

309 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(309)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order has not arrived after 11 days and…

Order has not arrived after 11 days and after enquiring was told it was due for delivery that day. They were going to look into it and ring back. Nobody did and when ringing again and leaving message still no contact.
I have now been asked for a review, what would you think!!

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Rowland, Apologies for this...we were having an issue with one of our suppliers but this has since been resolved and we hope to welcome you back soon!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delivery dilemma

The delivery driver was great and very accommodating. However, we ordered an Early Years drawer unit. One of the drawers broke within 10 minutes of it being in the room. The children were not rough in their handling of it.
In addition when we ordered, we emailed customer care department advising them of our opening times and when someone would be at our setting. I then followed this up with a phonecall to ensure the notes had been added to our order.
2 weeks later I get a call on a day when our setting is closed, from the delivery driver outside. One of my colleagues had to rush to setting, on her day off to collect the item.
Not the delivery drivers fault, the order form had no information about our opening times on it and actually specified a date when I informed them we were closed.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Kim, thanks for the review. Unfortunately the majority of our furniture items are delivered direct from our suppliers/manufacturers and sadly not all delivery information is passed on to the drivers so we can only apologise for this!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Low life illegal spammers

PLEASE DO NOT BUY FROM THEM as they are pure Hormel and do not STOP

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi there, many thanks for the review. Unsure what 'hormel' is but I can assure you that we are not spammers and have been in business for over 25 years. Enjoy your day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased.

Excellent service. Quality product.
Very fair price. And, Prompt.

6 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Peter,
Many thanks for taking the time to leave a review, so pleased that you were happy with your purchase and we look forward to welcoming you back soon!
Take care.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As good as always

Just completed my third order of cleaning supplies from EYR over the past 12 months and as usual found the experience and price to be very good very. Will definitely use again.

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Stephen,
Thanks for taking the time to leave us a nice review, greatly appreciated and glad that you are happy with your products!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order

Easy to order. A great amount of resources available online. Delivery was quick, quicker than I antipated.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Vicki,
Thanks for the kind review, nice to hear that you had an easy and quick transaction with us!
Kind Regards.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed

Made a big order some things came quickly others took over a week , disappointed with a few items one being very small for early years children message to send back and was told I had to pay for return! Some items seem very expensive for what they are and quite disappointed

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Julie,
Sorry to hear that you were not satisfied with all of your purchases. With regards to delivery lead times it does state under the product description if standard delivery lead times do not apply, we also list the dimensions for our small world items to give you a better idea of the size...also in the product description.
Kind Regards.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing!

I am extremely disappointed with the service I have received.

We placed an order which unfortunately did not meet our requirements. As a result, we requested a return at the beginning of February. Since then, we have had to repeatedly chase the company for updates, as there has been a lack of proactive communication regarding the return process.

I also spoke with Leanne, the Sales Manager, and was very surprised by the tone of the conversation. I found her approach to be rude and confrontational, which is not the level of professionalism I would expect from someone in a managerial sales position.

Overall, the experience has been frustrating and time-consuming. I hope the company takes this feedback seriously and improves both its customer service standards and its returns process going forward.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Thank you for your review,
Apologies for the delay with your return, unfortunately if things are delivered direct from our suppliers it is they who have to arrange the collection and sometimes this can be a lengthy process depending on the items. Also please note that we do take all feedback both good and bad on board!
Kind Regards.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order still not received – very poor customer service

I made a purchase in November 2025 and still have not received my order. I spoke to Leanne Hunter multiple times and sent several emails, yet nothing was properly followed up. Her communication was poor, unhelpful, and dismissive, and I was repeatedly left chasing for updates with no resolution. Months later, I am still without my order or a refund. This level of customer service is completely unacceptable, and the whole experience has been extremely frustrating and disappointing.

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Morning Simone,
Sorry to hear that you were unhappy with the service, I have reached out via Trustpilot for more information but you have not responded.
Thanks for taking the time to leave this review though!
Kind Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking customer from…

Absolutely shocking customer from Leanne who is supposed to be a customer service manager?! Order the product 2 weeks ago and never recieved.i don’t believe the company has been going 20 minutes, never mind 20 years!

My advice would be avoid avoid avoid!!!

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Jonathan,
Thank you for the review! Apologies for this, unfortunately this product is delivered direct from our supplier rather than our warehouse and can only apologise if this never turned up. I can see however that you were refunded in full in November of last year.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

Great products. Very quick delivery. Would buy from them again.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Lou,
Thank you for your review, glad to hear that you had a great experience with us and we hope to welcome you back again soon!
Kind Regards.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall Good Service

Good price. Regular updates. Quick delivery. Overall good service.

30 oktober 2025
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Sharon,
Thank you for the kind review, glad you had a pleasant experience with us!
Kind Regards.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received & struggled to get refund

No delivery, no tracking received, when I asked for an updated the item was supposedly on its way back to them as I didnt accept delivery!! Except the day they supposedly tried to deliver i was home all day. When I asked for a refund was told id have to wait for it to be received back to them. Chased for refund to be told they still hadnt had it back. Ended up raising a dispute case with PayPal who closed the case in my favour & refunded me.
Terrible service & I wont order from them again.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Sarai,
Thank you for your review. So sorry to hear that you were unsatisfied with the service, however as with any other business or retailer we would require the goods back before processing your refund.
All the best.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On time

On time - well packed - okay

29 september 2025
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Keith,
Many thanks for taking the time to leave us a review. Glad you had a good experience with us!
Take Care.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I haven't received it !

I haven't received it !

1 september 2025
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Sarah,
I am sorry to hear this. I am hoping that you reached out to us and that this was resolved for you.
Take Care.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great resources

Great resources. Excellent prices!

30 juli 2025
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Lynsey,
Many thanks for the kind review, glad you are pleased with your resources!
All the best.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took my order than notified me item out…

Took my order than notified me item out of stock few days later

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Louise,
Thank you for your review, I am hoping that you contacted us and this was then resolved for you.
Take Care.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order and quickly delivered

Easy to order and quickly delivered

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Early Years Resources

Antwoord van Early Years Resources

Hi Marie,
Thank you for taking the time to leave us a review. So please you had a good transaction with us!
All the best.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer