Helaas al de 3e maal slechte ervaringen…
Helaas al de 3e maal slechte ervaringen bij dit restaurant. Ze laten je heel lang wachten voordat de bestelling wordt opgenomen en vervolgens duurt het zeer lang voordat een eenvoudige bestelling (Radler en appelgebak) wordt geserveerd. De ober (alle malen dezelfde jongeman) straalt ook een aardige arrogantie uit.
Telkens had ik gehoopt dat het iets eenmaligs was, maar 3x dezelfde manier van 'service' vind ik wel frappant.




