Trevlig kundservice, snabb och anonym leverans! Billigt också. Inte det största utbudet dock, men det blir en femma ändå! :)
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Deras kundservice vägrade att ta tillabaka en vattenrenare jag köpte på deras hemsida pga att den är en "hygienprodukt" och att jag öppnade förpackningen. De skrev att förpackningen hade varit "förseg... Toon meer
Har bara bra saker att skriva. Har handlat här i åratal. Perfekt leverans, kundservice och returhantering.
VARNING för detta bolag. Skriver inte ut att varor är nära utgångsdatum, när man mailar svarar dom tills dom får argument mot sej. Ändring skedde på deras sida EFTER beställning. Dom vägrar stå... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Good assortment and good delivery
Good assortment and good delivery. There are two different trustpilot pages for Graviditetskollen so I’m putting it in both.
Bästa butiken
Bästa butiken, har handlat allt här till mina barn. Perfekt!
Sen leverans
Sen leverans, 10 dagar istället för 1-3 dagar. Ingen information förrän man hör av sig. När jag väl fick varorna så var det bäst före datum, månaden efter. Katastrof!
Aldrig mer!
Deras kundservice vägrade att ta tillabaka en vattenrenare jag köpte på deras hemsida pga att den är en "hygienprodukt" och att jag öppnade förpackningen. De skrev att förpackningen hade varit "förseglad" och att en retur var därför utesluten. Men artikeln bara låg i en kartong utan någon som helst försegling. Därtill klassifierar tillverkaren själva produkt inte som en hygienartikel. Tyvärr köpte jag den renaren på fel plats!
oärligt beteende
Jag valde gratis frakt men efter köpet ändrades det till en betald frakt på 150 kr utan mitt godkännande. Försökte avbryta direkt men kundservice vägrade hjälpa .
Detta är vilseledande marknadsföring och oärligt beteende. Varning till andra kunder dubbelkolla innan ni handlar här!
VARNING för detta bolag.
VARNING för detta bolag.
Skriver inte ut att varor är nära utgångsdatum, när man mailar svarar dom tills dom får argument mot sej.
Ändring skedde på deras sida EFTER beställning.
Dom vägrar stå för retur utan det får man bekosta själv.
Så urkass, aldrig mer !!!
Hade det gått att ge minus stjärnor så hade dom fått det.
Jättelångsam kundtjänst
Jättelångsam kundtjänst. Jag vill returnera men de vill jag byta till annan storlek istället. Sedan försökte jag kontakta dem igen men ingen svarade.
Handlar aldrig härifrån
Handlar aldrig härifrån. Hemsk kundtjänst, fick kämpa i flera månader. Scam
LÅNGSAM KUNDTJÄNST! INGET TELEFONNUMMER TILL KUNDTJÄNST!
Det finns inget telefonnummer till företaget! LÅNGSAM kundtjänst som är endast via mail och har svarstid upp till 48 timmar!!! Så om man vill avbryta en order så är det helt omöjligt pga. Långa svarstider.Ordern börjar packas så fort den bekräftas! Tyvärr får kunden betala 79kr för returfrakt även om man avbryter orden i god tid!
Man får se upp för ”Sofia” i kundtjänsten, hon ger felaktig information om returer!
Dålig kundservice
Krävde mig på mer pengar om jag ville få varorna jag redan hade beställt.
Jag beställde varor som det var rea på. Tiden gick och mina varor kom aldrig. 2 veckor efter ordern kontaktade jag Graviditetskollen. När jag äntligen fick svar så krävdes jag på mer pengar för att få mina varor med en märklig ursäkt att ngt blivit fel med priset(det pågick en reakampanj). Jag begärde att få mina varor utifrån det avtal vi ingått enligt det rea-pris som står i orderbekräftelsen och jag kontaktade Klarna, men Graviditetskollen vägrade fullfölja avtalet och har nu på morgonen den 8 april annulerat min order. Det säger allt om detta företag att man bryter avtal för 60 kr(!) istället för att stå för sitt misstag och ha en nöjd kund. Företaget bröt mot både köplagen och avtalslagen. Oseriöst är bara förnamnet. Handla INTE här! Köp istället dina varor hos ett företag som är rädd om sina kunder.
Jag önskar att jag hade kollat upp Graviditetskollen innan jag beställde - de har extremt dåligt rykte och behandlar ofta kunderna illa.
Akta er för denna hemsida
Akta er för denna hemsida
Beställde ett stödbälte den 12/12 från denna sida enl måttanvisning men fick en produkt som var alldeles för stor. Jag mailade kundtjänst som tog lång tid på sig innan dom svarade, och svaret jag fick var att jag inte lyckats mäta mig rätt.
Jag hänvisade då till storleksanvisningarna i beskrivningen och fick efter några dagar en ursäkt från kundtjänst samt en retursedel.
Jag skrev då att jag vill veta innan jag skickar varan att dom inte tänker ta betalt för returen. Detta var den 17/12 och jag har fortfarande inte fått svar. Jag skickade tillbaka varan den 19/12 för jag litade inte på att det inte skulle bli diskussion ang 14 dagar ångerrätt osv.
nu är det den 11/1 och jag har fortfarande inte fått svar eller pengar tillbaka. Nästan 500 kr det rör sig om.
VARNING!
Skickar varor som avbeställts direkt. Kund får sedan betala returfrakt. Finns inget telefonnummer till kundtjänst/företaget. Lång svarstid från kundtjänst via mail. Jag rekommenderar dig verkligen att köpa dina varor av annat företag!
En stjärna är för mycket
En stjärna är för mycket. De var bra att debitera extra för snabb leverans, men inte bra att leverera som de lovade. Känns som bedrageri.
Varning!
Varning!
Samma erfarenhet som en annan skrivare nedan. Paketet adresserat med annan avsändare än Graviditetskollen. Denna vilseledning gjorde att jag inte vågade hämta ut ett paket från någon okänd leverantör. Inte ett ord stod att detta var via Graviditetskollen. Jag blir nu straffad med att betala hög avgift för returen. Är det möjligen så att de har detta som affärsidé, för att krama ur lite mer från deras kunder.
kommer aldrig mer handla där …
dem är helt sjuka gjorde en beställning och den blev returnerad av ombudet för att jag var utomlands när den välbevarade tillbacka skickad och nu anser dem att jag ska betala hela summan för någonting som dem fått tillbaka.. helt sjuka
Absolut bästa service
Absolut bästa service. Snabb leverans och lätt returhantering!
Har bara bra saker att skriva
Har bara bra saker att skriva. Har handlat här i åratal. Perfekt leverans, kundservice och returhantering.
Bäst
Bäst! Bra priser, snabb leverans och extra + till Sofia på kundsupporten! :D
Värdelös service
Värdelös service, långa väntetider på svar, skickar varor som har blivit avbeställd och s'äger att jag måste betala för returfrakten.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







