Meget venlig og kompetent undersøgelse og faglig forklaring på mulige årsager til min lidelse. Yderlig opfølgning straks sat i gang. Kan kun give alle klinikkens personale min varmeste anbefaling... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Vi er kommet i klinikken igennem de sidste 4 år med vores børn, og har aldrig gået der fra med én eneste dårlig oplevelse. Personalet er imødekommende og hjælpsomme. Berit har altid stået på spring fo... Toon meer
Virker som om denne klinik udnytter deres monopol i lokal området. Virkelig uhøflig og arrogant kontor dame fra et ukendt land som mente jeg bare kunne finde andet sted hvis jeg ikke accepterede det v... Toon meer
Vi er kommet i klinikken igennem de sidste 3 år med vores børn, og har aldrig gået der fra med én eneste dårlig oplevelse. Først bliver man mødt af Berit, den skønneste kvinde - som altid har en sød e... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Meget venlig og kompetent undersøgelse…
Meget venlig og kompetent undersøgelse og
faglig forklaring på mulige årsager til min lidelse.
Yderlig opfølgning straks sat i gang.
Kan kun give alle klinikkens personale min varmeste
anbefaling.
D. G. Andersen.
Vi er kommet i klinikken igennem de…
Vi er kommet i klinikken igennem de sidste 4 år med vores børn, og har aldrig gået der fra med én eneste dårlig oplevelse. Personalet er imødekommende og hjælpsomme. Berit har altid stået på spring for os, om det var en akut tid eller en omgang øredråber midt i en ferie, fikser hun det altid. Hun husker vores børn - også ved navn. Elizabeth er ligeledes fantastisk smilende og imødekommende i deres praksis. Peter ØNH-lægen, er hurtig, siger tingene lige ud og er dygtig til at anerkende vores børn for deres tålmodighed og tillid til ham, han undersøger også gerne bamsen først så der bliver skabt en tryghed.
jeg syntes tingene fungere godt og…
jeg syntes tingene fungere godt og planmæssigt ok med tider
Virker som om dennevoksen skældud. klinik udnytter…
Virker som om denne klinik udnytter deres monopol i lokal området. Virkelig uhøflig og arrogant kontor dame fra et ukendt land som mente jeg bare kunne finde andet sted hvis jeg ikke accepterede det var hendes som bestemte sagens gang. Ikke tit jeg får voksen skældud.
Meget ubehageligt møde med arrogant…
Meget ubehageligt møde med arrogant udstråling fra lægen. Jeg fik voksen skældud. Da jeg gik derfra havde jeg den følelse skete der her lige for mig.
Har du børn - skal du vælge ham som din ørelæge
Vi er kommet i klinikken igennem de sidste 3 år med vores børn, og har aldrig gået der fra med én eneste dårlig oplevelse. Først bliver man mødt af Berit, den skønneste kvinde - som altid har en sød eller sjov bemærkning til barn eller voksen. Hun husker altid vores børn - også ved navn. For vores børn er Berit en genkendelig person som børnene finder tryghed i. Elizabeth er ligeledes fantastisk smilende og imødekommende i deres praksis. Peter ØNH-lægen, er hurtig, klar i mæglet, dygtig til at anerkende vores børn for deres tålmodighed og lid til ham. En fællesnævner for de 3 fantastiske personer er deres kompetencer i dét som de gør sig i, kortfattethed og forståelighed. Det gør det “nemt”, trygt og rart at gå til ørelægen.
God opvelse
Det er en super dygtig læge og et ualmindeligt sødt personale
Super venlige og kompetente…
Super venlige og kompetente medarbejdere som formår at gøre alle “tilpasse” - lægen er lyttende og altid meget grundig inden diagnosen stilles:-)
Vi er altid kommet her (både voksen og…
Vi er altid kommet her (både voksen og barn). Dygtigt og imødekommende personale alle sammen, hvor man bliver undersøgt og vurderet grundigt. Kan anbefale at tage turen til Grenå.
Meget imødekommende og venligt…
Meget imødekommende og venligt personale. Dygtig og seriøs ørelæge der giver sig god tid til at forklare. De er desuden meget fleksible og smidige mht. ønske om særlige tider. Jeg er meget glad for at komme der, og kunne aldrig finde på at vælge en anden klinik.
Super dygtig personale og læge
Lægens fremgang var helt som den skal være når patienten er 2 år. Stille, relationsskabende og rosende overfor mit lille myr i stolen. Super fin oplevelse, og jeg vil klart anbefale klinikken til alle 👍
God og hurtig hjælp
Professionel behandling
Professionel behandling, og samtidig også hensynsfuld. Så det var en god oplevelse.
“Godt jeg har ondt i øret, mor”
“Mor, det er meget godt jeg har fået ondt i ørene igen, for jeg savner lidt Peter” fik min seksårige dreng sagt. Bedre kan det næsten ikke beskrives- det skulle da lige være, da han fik øje på sin tegning på væggen. Stoltheden ville ingen ende tage.
På den faglige front har jeg fuld tillid til Peter og vi er altid blevet taget alvorligt og fået den hjælp der var behov for samt den nødvendige opfølgning. Det være sig lige fra dræn til dråber til mellemørebetændelse
Serviceniveauet er højt, og de skønne damer i receptionen giver glæder og er altid hjælpsomme med en tid hurtigst muligt.
Jeg tøver ikke med at anbefale Peter og hans skønne team.
Gode til at formidle og meget venlige…
Gode til at formidle og meget venlige og søde med børn. Holder deres tider ret godt.
Fantastisk personale, altid hjælpsomme
Vi har været trofaste kunder ved Peter de sidste 5 år og vi er så glade for at komme der. Personalet er enormt serviceminded og hjælpsomme. Gør altid hvad de kan for at finde en hurtig tid. Peter er god til at få pigerne til at hjælpe lidt til og give dem en god oplevelse hver gang, og god til at give klar besked til os forældre om status og næste step, hvilket er guld værd. Klinikken får mine varmeste anbefalinger :-)
Venlig og professionel behandling
Så venlig og hurtig hjælp til tilstoppede ører.
Professionel og sikker behandling ved meget dygtigt klinikpersonale. Tak🙏
Mvh
Anne Lykke
Jeg har i dag
Jeg har i dag - som mange gange tidligere - fået en absolut fantastisk behandling på jeres høreklinik. En rensning af begge ører er da absolut ikke en spændende ting - og for mig en øv-oplevelse. Men I gør det bare - med et smil og opmuntrende bemærkninger - og med stor professionalisme!!!
Tak til jer alle på det fantastiske hold. Kommer igen om tre måneder.
De allerbedste hilsner - og tak - Ellen Mortensen
Trygt og professionelt. 6 stjerner ⭐️
Vi har haft begge vores børn inde og få dræn flere gange og det har været en god og tryg oplevelse for børn og forældre hver gang. Super service, imødekommende og kompetent personale som husker børnenes navne.
Anbefalelsesværdig
Vi har oplevet en kompetent og venlig behandling, både hos lægen og det øvrige personale. Atmosfæren er børnevenlig, og man kommer hurtigt til undersøgelse når barnet har brug for hjælp.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








