Belachelijk lang op eten wachten
Ik had eerst de reviews moeten lezen want hun gewoonte blijkt om de klanten zeer lang op hun eten laten wachten. We zitten nu al 2 uur en een kwartier op ons eten te wachten en 2 keer gebeld nog steeds geen eten. Deze mensen hebben totaal geen respect voor hun klanten.

