Zeer slechte ervaring met zowel de…
Zeer slechte ervaring met zowel de verzekeringsmaatschappij als de tussenpersoon. Slechte communicatie, geen duidelijke uitleg en totaal geen ondersteuning. Je wordt aan je lot overgelaten zodra er een probleem is. Absoluut geen aanrader.

