Slechte basisschool
Slechte basisschool. Er wordt niet geluisterd naar klachten van ouders. En als je iemand spreekt dan wordt er van alles beloofd maar ondertussen wordt er niets gedaan. De klas van mijn dochter wordt al 2 jaar geterroriseerd door 1 kind maar er wordt niks gedaan. Mijn advies is dus deze school niet kiezen.


