We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wegblijven.

Vorige week een auto bij deze man gekocht, we hebben geen geld om nieuwe auto's te kopen dus houden we het bij auto's van rond de 1000-1500 euro.
Over het algemeen zijn we dan wel weer een jaar geholpen.
Deze keer liep het anders.
Een auto gekocht, prachtig verhaal erbij over een oude man en vrouw dood, het geijkte, en die had de auto bij hem ingeleverd en een andere gekocht.
Ben niet van zulke verhalen, maar goed, laat maar gaan.
Bij de testrit ging het allemaal redelijk goed, geen opvallende dingen.
Dus ik de auto kopen.
Na een dag of 2, een kilometer of 50 hoorde ik een lichte piep tijdens het intrappen van mijn koppeling.
Volgende dag was het weer weg, dus ik denk, toeval.
Gisteren begon hij weer te piepen, nu een 300 km gereden, dus ik eens op zoek naar de oorzaak, kwam via internet al snel op de druklager uit.
En ook dat dit geluid tijdelijk te verhelpen is door wat extra smering.
Vandaag moest ik mijn vrouw wegbrengen en daarna door naar Hardinxveld, maar op de A27 even in de file gestaan, waar ik merkte dat hij steeds moeilijker in zijn 1 ging en het gepiep werd steeds erger.
Uiteindelijk in Hardinxveld geen beweging meer in de versnellingspook te krijgen.
Dus ik bel de beste man van de garage met de vraag of er een oplossing te bedenken is.
Het enige wat ik eigenlijk wilde is dat hij me ophaalde en de auto bij hem zou parkeren en zorgen dat ik thuis zou komen, dat mag ik van 1000 euro toch wel als minste klantvriendelijkheid zien.
Meneer was heel stellig, ik had niets te willen, niets te vertellen en wat hem betreft sloeg ik meteen al een verkeerde toon aan omdat ik van alles eiste, en of ik dacht dat hij zelf niets te doen had.

Nou, dat dacht ik niet, maar een beetje hulp had wel fijn geweest aangezien ik nog geen 2 kilometer bij zijn bedrijf vandaan stond.

Auto kopen?
Mijn advies, blijf bij deze meneer vandaan.
Ik verwacht geen nieuwe auto voor 1000 euro, maar wel een die als deze verkocht wordt voor goed, dat hij me verder brengt dan 400 km....
En als dat dan niet zo is, een beetje hulp verwacht.

Praten kan meneer prima, handelen ook, verder is meneer onbekwaam als autohandelaar.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster voor het fantastische acteerwerk!

1 ster voor het fantastische acteerwerk van de verkoper!

Of we een review willen schrijven vroeg de verkoper!
Tuurlijk zei ik... maar dat doe ik nooit meteen!
Eerst even een weekje rijden.

Ja Corrie, ik hoor je nog zeggen... "Alleen gefrusteerde mensen schrijven een negatieve review"
Dat is de enige waarheid wat je op de dag van de aankoop hebt gezegd!

Wij kochten een Opel Mariva.... "van een klein oud dametje geweest"... Ja ja zal best.
Aangegeven dat je de koppeling voelt schakelen (automaat)
"Dat is even wennen" beaamt Corrie.... Nee dat is gewoon niet goed!!
Ook hebben we aangegeven dat de auto naar rechts trekt. Hij zou de volgende dag apk gekeurd worden en Corrie zou hem uit laten lijnen. Deze afspraak kwam hij ook niet na.
3 dagen na de aankoop was het feest, ik stond stil en kon niet vooruit en niet achteruit.
We hebben dit gemeld en aangegeven dat we hem gaan laten uitlezen. Meneer leek meegaand en bood hulp.
Zo gezegd zo gedaan.

De easytronics stuk! Bij een auto van deze leeftijd en km-stand kan je de klok erop gelijk zetten dat het complete koppel-systeem hiermee naar z'n mallemoer is.
De kosten oplopend tot om en nabij de €2000,-
Corrie wilde best mee betalen aan de reparatie hiervan, €250,-!
We hebben aangegeven dat we deze auto niet vertrouwen en hem te koop aanbieden aan hem.... €1000,- wilde hij er voor geven... of toch niet! Hij had zich even vergist en wilde €750,- geven.
Grappig hoor als je €2400,- betaald en de verkoper claimt een prima auto verkocht te hebben! Maar als de auto prima in orde is, dan koop je hem toch gewoon terug voor minimaal 2000,-
We hebben wel 3 dagen... of eigenlijk 2,5 dag kunnen rijden!
Ook nog een dingetje... Corrie biedt geen garantie aan en daar zit onze fout.. te enthousiast en daardoor niet oplettend en te goed van vertrouwen.
Er keihard overheen gelezen dat "Het boven benoemde voertuig is bereden en wordt verkocht zonder garantie"

Nee naar mijn inziens weet Corrie dondersgoed wat hij verkoopt en "verdiend" hij een leuke boterham met zijn schroothoop!!
Deze man heeft een goede babbel, komt fris en fruitig over maar wat hij doet is gewoon mensen oplichten!

Wij raden deze garage af!
De lessen die wij geleerd hebben en mensen willen meegeven:

- Koop nooit een auto zonder BOVAG garantie!!

- Koop een volle automaat of een volle schakel auto. Geen robot-gestuurd systeem want dat is gegarandeerd ellende!

- Mocht je de auto kopen met een nieuwe apk-keuring, lees dan vooral zelf het rapport even goed door!! Het reparatiepunt is benoemd bij het afhalen van de auto. Het adviespunt... "schokdemper aanwezig die lekkage vertoont (AC2/nat APK) is te verwachten dat deze binnenkort niet meer aan de APK eisen voldoen."
Kosten voor het vervangen van de schokdempers achteras tussen de €200,- en €400,-
Het vervangen van de schokdempers op de vooras tussen de €300,- en de €600,- +
(Kostenplaatje van de schokdempers heb ik opgezocht op internet)

Wees gewaarschuwd mensen, wij zijn nu genoodzaakt voor de 2e keer in 1 maand tijd een "nieuwe" auto te kopen!!

Nog geen uur nadat wij de auto terug verkocht hebben aan Heuverling auto's biedt hij deze alweer aan voor € 2290,-
Het bestaat niet dat hij alle mankementen binnen dat uur verholpen heeft!

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer