Check alles goed voordat je hier iets koopt
Ik heb een paar dagen geleden een auto bij ze gekocht en ze vertelden me dat alles in orde was. İk had de auto gecontroleerd en alles leek ok, totdat ik betaalde. Toen vertelden ze me dat er heel weinig olie in zat en dat ik die moest verversen. Daar heb ik geen ophef over gemaakt. Onderweg wilde ik de ramen schoonmaken, maar de ruitenwisservloeistof was op. Ik kocht een fles van 5 liter en daar ging bijna 5 liter in. Toen zag ik dat alles over de vloer liep. De bak waar de ruitenvloeifstof in zat, was kapot. Ik belde ze op en vertelde dat de garage waar ik de vloeistof had laten verversen 250 euro vroeg. Ik vroeg of ze me konden helpen, maar ze zeiden dat het niet hun probleem was en dat ze me niet konden helpen. Toen bleek de achterklep kapot te zijn; hij bleef niet openstaan en viel steeds naar beneden. Toen ik dat ook vertelde, zeiden ze dat ze me niet konden helpen en zeiden ze spottend zoiets als: "Wat verwacht je dan van een tweedehands auto?" en hing de telefoon op. Deze zelfde man zei toen ik net de auto gekocht had: als er iets is, laat het ons weten. Dat blijkt. Ik raad je aan om twee keer na te denken voordat je een auto bij deze garage koopt. (Hij zei dat hij niet zou liegen tijdens het vasten, omdat hij moslim is. Wat ik bedoel is, of je nu moslim of christen bent, het belangrijkste is dat je een geweten en mededogen hebt en niet liegt. (Ik laat het aan Allah over.)








