Hoteldebuunderkamp Reviews 3

TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

3 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dat dit mogelijk is voor die prijs. Fantastisch

Afgelopen weekend verbleven wij met een groep bridgers in dit hotel, en eerlijk gezegd: we waren aangenaam verrast.

De locatie is fantastisch – midden in het bos, rustig en sfeervol. Het hotel ademt een jaren ’70-uitstraling en is sindsdien nauwelijks gemoderniseerd, maar in dit geval werkt dat juist in het voordeel. Het geeft een fijne, nostalgische charme die perfect past bij de omgeving.

De kamers zijn ruim, goed onderhouden en vooral erg schoon. De housekeeping verdient een compliment: alles was telkens netjes op orde voordat we weer terugkwamen.

Het ontbijt was prima, met name de croissants zijn echt een aanrader. Het diner was smakelijk, met royale (misschien zelfs iets té royale) porties en een vlotte bediening. Het personeel bij zowel receptie als restaurant was professioneel, maar ook heerlijk ontspannen en humoristisch in de omgang met gasten – wat het verblijf extra prettig maakte.

Daarnaast zijn de faciliteiten zoals het zwembad en de sauna goed verzorgd, en er is meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Alles bij elkaar een hotel met karakter, goede service en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Wij waren positief verrast en komen zeker nog eens terug – al is het maar om nog een rondje bridge te spelen in deze nostalgische setting.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nog nooit zo’n slecht hotel gehad

Restaurant leek wel n snackbar
Gefrituurde schnitzel bv
Zou n bar zijn
Bleek gesloten
Werden verzocht het restaurant te verlaten omdat g voor ontbijt opgedekt moest worden.
Konden in de lounge gaan zitten en daar wat drinken nog. Prima tot dusver.
Echter bediening was er niet. Zelf op zoek naar personeel.
Die wisten echter niet eens hoe ze n special koffie moesten maken .
Maar van ellende naar de kamer gegaan.
Haal t van de site dat er n bar is.
Er is gewoon nagenoeg niks.

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer teleurstellend verblijf bij…

Zeer teleurstellend verblijf bij Fletcher Hotel De Buunderkamp

Ik heb vier nachten in een junior suite verbleven bij Fletcher Hotel De Buunderkamp, maar mijn ervaring was helaas zeer teleurstellend.

Het zwembad was meerdere dagen volledig in gebruik voor zwemlessen, waardoor hotelgasten er nauwelijks gebruik van konden maken. Dit ging gepaard met veel lawaai en onrust. De zwemleraar was zeer luid en dwingend aanwezig en sprak kinderen van hotelgasten op een manier aan die als agressief en intimiderend werd ervaren. Dit zorgde ervoor dat sommige kinderen zich zichtbaar ongemakkelijk voelden en zelfs niet meer het zwembad in durfden. Toen ik dit wilde aankaarten, werd ik op dezelfde toon aangesproken.

Daarnaast was er gedurende de dag sprake van voortdurende overlast door ouders en kinderen die deelnamen aan de zwemlessen. Ouders stonden luid te praten en kinderen waren continu aanwezig en hoorbaar. Ook werd er door bezoekers continu gefilmd, waarbij mijn minderjarige dochter in beeld kwam zonder toestemming. Dit is zeer onprettig en ongepast, zeker in een hotelomgeving.

Ook in de wellness ontbrak het volledig aan rust en privacy. De sauna werd niet goed warm en kwam naar mijn ervaring niet boven de 40 graden uit. Daarnaast liepen ouders en kinderen continu in en uit de ruimtes en maakten gebruik van de douches, terwijl dit direct grenst aan de wellness. Dit zorgde voor een ongemakkelijke situatie, zeker omdat je daar als hotelgast in badkleding loopt terwijl anderen volledig gekleed aanwezig zijn.

De hygiëne liet te wensen over, met zichtbaar vuil in de kamer, een erg vies balkon en schimmel in de badkamer. Daarnaast waren er meerdere zaken kapot of in slechte staat van onderhoud.

Het terras was gesloten en verkeerde in een rommelige, bouwachtige staat, waardoor hier geen gebruik van gemaakt kon worden. Ook was er veel overlast door werkzaamheden en geklus.

Daarnaast was het ontbijt slecht geregeld: rond 10:00 uur was veel al op, terwijl het ontbijt tot 11:00 uur zou duren.

Na mijn verblijf heb ik telefonisch contact gehad met de hotelmanager. Deze erkende de situatie en bood excuses aan, maar gaf aan hier verder weinig aan te kunnen veranderen. Ook de uiteindelijke compensatie (twee overnachtingen in een standaardkamer) staat niet in verhouding tot de duur van het verblijf, het niveau van de geboekte suite en de ernst van de problemen.

Dit staat in contrast met de verwachtingen die je mag hebben bij een verblijf in een suite met wellnessfaciliteiten.

Al met al een verblijf dat veel geld heeft gekost zonder de rust, privacy en kwaliteit die je mag verwachten. Voor mij absoluut geen aanrader.

Wat het extra zorgwekkend maakt, is dat ik na mijn verblijf meerdere vergelijkbare ervaringen en klachten heb gelezen van andere gasten, onder andere over hygiëne en onderhoud. Dit geeft mij het gevoel dat het hier niet om een incident gaat, maar om een breder probleem.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer