Beschadigde lijst
Ik had een ingelijste computertekening besteld.
De afdruk van de tekening was voldoende.
Helaas was de lijst beschadigd door het plakband wat er omheen was geplakt door het bedrijf tijdens het inpakken.
Er ontstonden tijdens het afhalen van het plakband lelijke plekken op het fineer van de lijst.
Het bedrijf betwijfelde of de schade van het inpak plakband kwam, zelfs nadat ik overduidelijke foto’s had opgestuurd.
Niets meer gehoord van het ‘bedrijf’ en op FB ben ik geblokkeerd en er zijn geen reacties meer op mijn verzoek tot vergoeding van de beschadigde lijst.
Zeer slordige en onprofessionele bejegening.

