Wat een trieste bedoeling hier
Wat een trieste bedoeling hier! Boot voorde helft geschuurd en zonder even gebeld worden het water ingelegd. Het excuus was dat ze niet 475 klanten konden bellen! En dan ook nog eens te horen krijgen dat de boot er over 3 weken pas uit gehaald kan worden. Wouw bedankt! Echt goeie service!








